Te Huur Spuitcabine

Status
Niet open voor verdere reacties.

richor

Rookie
5 mrt 2008
19
0
Te Huur in maastricht een spuitcabine (zelfbouw) maar heel degelijk met afzuiging en alle benodigde filters. voor eigen gebruik

30 euro/ per uur

Of

delen kunnen ook gespoten worden door ons. omdat we over onze eigen cabine beschikken kunnen wij een zeer gunstige prijs bieden.


Gegroet,
Richard
 
voorbeelden in combo met prijzen ter vergelijken zijn altijd gewenst en zullen denk ik wel voor meer animo zorgen

als u mooi werk levert voor een gunstige prijs (wat in deze tijd wel fijn is) zullen er altijd meer klanten er over na denken om het evt op te sturen (limburg light niet voor iedereen naast de deur)
ik zet deze bij mijn favorieten voor het geval dat je weet het nameijl nooit heh

ps nejtes iedee trouwens
 
interessant.. ben ook van maastricht.. Kun je me eens mailen met wat voorbeeldfotos? ralphvanheugten apestaart gmail punt com


Hallo ik houd een hyves pagina bij met vanalle foto`s van mijn werk en dergelijke, ik heb die pas opgestart dus er staat niet veel op,..

mijn profielnaam is grimkustoms dus voeg me maar toe als je wat fotos wilt zien,.

gegroet,
Richard


p.s
Wij zijn met twee man sterk en kunnen ook scherpe prijzen bieden voor alleen lak voor de echte doe-het-zelvers onder ons.

Natuurlijk mag je ook zelf spuiten in onze cabine
 
wat zijn ongeveer de richtprijs voor een compleete achterkant (achterkappen/undertail/monoseat) in metalic grijs?
 
richtprijs incl lak ong: 200 euro,..dit is dus het voorwerk, grondlak, lak , aflak

nogmaals richtprijs, ik wil namelijk altijd eerst de producten zien alvorens een prijs af te spreken.

groeten,
Richard
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan