Yamaha TRX850 topic deel 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
:o :o Ik dacht post effe een plaatje, en wat zie ik......

full
 
Gefeliciteerd kerel! *O*
is ook een prachtige foto natuurlijk!

Haha thanks. Gerben U kan weer iets toevoegen aan mijn O.P.
Osco is namelijk vandaag ook binnen *O* Ben benieuwd hoe goed dat werkt en
of het wat schoner blijft.
 
Haha thanks. Gerben U kan weer iets toevoegen aan mijn O.P.
Osco is namelijk vandaag ook binnen *O* Ben benieuwd hoe goed dat werkt en
of het wat schoner blijft.
Done ;) en ik wist het al van TOtM, maar had geen tijd om te posten, congratz *O*

@ Trixz >> wakker worden kerel !!

u heeft een pm ik moet remblokken hebben anders ga ik ze bij polo bestellen
:Z huh, wat.... :W u heeft een PM terug *is 24u later een reactie niet snel genoeg of zo :P

Niet (meer) nodig '(
More info then please -O-

:W
 
*O* :] *O* :] *O* :] *O* :] *O* :] *O* :] *O* :] *O* :] *O* :] *O* :] *O* :] *O* :]
Het zonnetje schijnt weer, de TRX heeft net z'n beurtje gehad en mocht zojuist weer LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS. Wat heb ik me EINDELIJK weer heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk kunnen uitleven (misdragen). Onder een viaduct door blazen met de TRX (en laser uitlaten) is gewoon de hemel op aarde. })
 
*O* :] *O* :] *O* :] *O* :] *O* :] *O* :] *O* :] *O* :] *O* :] *O* :] *O* :] *O* :]
Het zonnetje schijnt weer, de TRX heeft net z'n beurtje gehad en mocht zojuist weer LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS. Wat heb ik me EINDELIJK weer heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk kunnen uitleven (misdragen). Onder een viaduct door blazen met de TRX (en laser uitlaten) is gewoon de hemel op aarde. })

Nice, de mijne wacht nog op zijn beurtje. Hier ligt nog pekel op de weg :(
 
Nice, de mijne wacht nog op zijn beurtje. Hier ligt nog pekel op de weg :(

Hier is de pekel ook nog niet weg weer terug van weggeweest. :( Daarbij zit m'n motor nog niet weer helemaal in elkaar, maar als ik het aantal smileys zie van MisterTwo, is het zaak om daar zo snel mogelijk werk van te maken! *D
 
Laatst bewerkt:
Is deze hier al un keer voorbij gekomen:
[afbeelding]
ohhh die spaakvelgen :9~ :Y :') dat wordt mn volgende stap.

Ik ben rustig aan het opbouwen, alle zooi schoon en weer blinkend en soepel.
Nu gaat eerst alles in test-fase;
- kleur wordt wit, maar nog niet vast gespoten (alleen laklaag)
- velgen gespoten, maar nog niet gecoat

Als het naar mijn smaak is, laat ik het profi spuiten en coaten :)

Eerst maar eens kijken wat het wordt.
 
Ola

Ik heb mijn kleppen gesteld en nu staan de kleppen die eerst te strak stonden goed, maaaaarrr staan de kleppen die goed stonden staan nu te strak(3 keer gecheckt)... heeft iemand dat meer gehad. just wondering... :/

Kan aan bleu spots komen voor 75 euro lijkt me niet veel....geen idee wat dat "normaal" moet kosten.
Moet ik nog alleen een rempomp 14 mm kopen ( radiaal, 105 euro nieuwt op een scooter :X site nie duur dacht ik zo)

:W
houdoe
 
Kan aan bleu spots komen voor 75 euro lijkt me niet veel....geen idee wat dat "normaal" moet kosten. :W
houdoe

75 is echt goedkoop, zeker als er ook nog goede blokken in zitten
mijn advies is voordat je ze monteert eerst even uit elkaar halen en schoonmaken
en vergeet niet een beetje kopervet aan de zijkanten van de blokken te smeren, voorkomt vastzitten
 
75 is echt goedkoop, zeker als er ook nog goede blokken in zitten
mijn advies is voordat je ze monteert eerst even uit elkaar halen en schoonmaken
en vergeet niet een beetje kopervet aan de zijkanten van de blokken te smeren, voorkomt vastzitten
Ha, dat ging bij mijn bluespots (nou ja, zilvergrijs dan) net zo. Ik dubbel gecheckt of er goede remblokken bij zaten, ja hoor dat was prima in orde, zei hij. Krijg ik die dingen thuis; met finaal versleten remblokken natuurlijk. :')
 
Ola

Ik heb mijn kleppen gesteld en nu staan de kleppen die eerst te strak stonden goed, maaaaarrr staan de kleppen die goed stonden staan nu te strak(3 keer gecheckt)... heeft iemand dat meer gehad. just wondering... :/

Kan aan bleu spots komen voor 75 euro lijkt me niet veel....geen idee wat dat "normaal" moet kosten.
Moet ik nog alleen een rempomp 14 mm kopen ( radiaal, 105 euro nieuwt op een scooter :X site nie duur dacht ik zo)

:W
houdoe
Let wel dat je de 'goeie' bluespots krijgt, niet het type van de eerste Thundercat modellen.
Dit kun je zien aan de afmeting van de spots, deze moeten beide hetzelfde zijn.
 
Let wel dat je de 'goeie' bluespots krijgt, niet het type van de eerste Thundercat modellen.
Dit kun je zien aan de afmeting van de spots, deze moeten beide hetzelfde zijn.
Goed punt Kars, de Thundercat klauwen zijn nog het makkelijkst te herkennen aan de buisjes die buitenom lopen. De nieuwere versie heeft dit niet.

Ik zag trouwens laatst jouw ombouw-topic pas! :o
Maarre, hoezo eerst proefspuiten, met witte kuipdelen en een rood frame weet je toch zeker dat het mooi wordt! 8-)
2206249-2-2-2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ola

Ik heb mijn kleppen gesteld en nu staan de kleppen die eerst te strak stonden goed, maaaaarrr staan de kleppen die goed stonden staan nu te strak(3 keer gecheckt)... heeft iemand dat meer gehad. just wondering... :/
Dat heb ik nog nooit gehad. :?
Ik heb het al wel gehad dat na het vervangen van shims,de speling nog niet juist was en ik ze terug moest wisselen.
Alles vast gezet met momentsleutel?
Alles goed ingeolied zodat alles soepel beweegt?
Krukas een paar keer rond gedraaid met de hand?
 
Dat heb ik nog nooit gehad. :?
Ik heb het al wel gehad dat na het vervangen van shims,de speling nog niet juist was en ik ze terug moest wisselen.
Alles vast gezet met momentsleutel?
Alles goed ingeolied zodat alles soepel beweegt?
Krukas een paar keer rond gedraaid met de hand?

jup ammel gedaan.... vond het zelf ook raar marja nieuwe plaatjes halen dan maar weer.
ook maar meteen nieuwe (progressieve) voorveren besteld kben benieuwd wat het allemaal gaat doen straks....

:W
 
Let wel dat je de 'goeie' bluespots krijgt, niet het type van de eerste Thundercat modellen.
Dit kun je zien aan de afmeting van de spots, deze moeten beide hetzelfde zijn.


Wat is er mis met de eerste generatie blue spots (van de thundercat/ace)?

Mikkiie
 
ohhh die spaakvelgen :9~ :Y :') dat wordt mn volgende stap.

Ik ben rustig aan het opbouwen, alle zooi schoon en weer blinkend en soepel.
Nu gaat eerst alles in test-fase;
- kleur wordt wit, maar nog niet vast gespoten (alleen laklaag)
- velgen gespoten, maar nog niet gecoat

Als het naar mijn smaak is, laat ik het profi spuiten en coaten :)

Eerst maar eens kijken wat het wordt.

Dat vraagt om foto's :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan