Dit onderwerp is gesloten.
What else?
quote:

quote:

quote:djustmie schreef op 17 januari 2010 @ 18:51:
@ AE86
Ben jij dat die die waarschuwing kreeg bij die camping tussen geldrop en mierlo?
quote:
What else?
quote:Joris85 schreef op 17 januari 2010 @ 20:01:
@ Jack, volgens mij heb ik je vandaag gespot op de weg langs het noordzeekanaal. Ik kwam uit de richting van Amsterdam en jij uit de richting van Ijmuiden. We hebben nog even naar elkaar gezwaaid. Ik reed op die grijze TDM 900 met xenon....
quote:Johan V schreef op 17 januari 2010 @ 18:10:
Ik zat nog even wat na te bladeren....we hebben al een aardige database opgebouwd! En een hoop slap gelul...![]()
En weer een hoop nieuwe Teneristen, leuk!
Ik ook dan maar een piccie...![]()
Heb er nu denk ik 10.000km op staan (teller wijkt af door andere overbrenging) en voor mij DE perfecte motor voor alle omstandigheden te berijden!! Heerlijke en loeisterke fiets!
Is al een hoop aan veranderd, en gaat nog meer aan gebeuren om 'm perfect te maken. Zadel, vering, Excel velgen, Roxrisers, extra licht, uitlaat en powercommander, ICO en wat aanpassingen dashboard.
[afbeelding]
[afbeelding]
Gr. Johan.
quote:dallastx schreef op 17 januari 2010 @ 16:56:
Gaat hard met dit Tenere-topic!
@Nelis: vooruit, hier een piccie van mij met mijn Tenere, toen nog vers op 13-6-'08; inmiddels 28.000km en diverse spulletjes verder! En nog steeds naar alle tevredenheid en met heel veel plezier(nu even wat minder, want de Tenere staat in de winterstalling!)!!
[afbeelding]
Greetz, Hans.

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 2