Wat heb je vandaag aan je motor gedaan? [deel 2]

Status
Niet open voor verdere reacties.
vandaag ga ik andere velgen monteren in mijn GPZ900R
de oude waren niet meer schoon te maken dus heb ik de orginele velgen weer van stal gehaald en opgepoetst, en direct nieuwe banden er onder laten zetten
Dus heden middag id de Kawa echt klaar voor het pekelloze seizoen
 
de wielen zitten er in! rijdt echt super met die nieuwe banden, ook gelijk maar de remblokken vervangen, ach als je toch bezig bent moet je het maar gelijk goed doen.

nu....... rijden in het zonnetje @ Rotterdam en omstreken
 
in de schuur gezet, na terugontvangst grote beurt
led-achterlicht gemonteerd, OK
nieuwe dempers gemonteerd, OK
led-pinkers gemonteerd, niet OK. heb ook een relais erbij wat volgens Polo-Motorrad (jawohl) zou moeten werken, maar nee hoor. maar zou gezien mijn linkerhanden ook wel kunnen zijn dat ik zelf iets fout heb gedaan; morgen weer een dag...
 
Alle kuipdelen eraf gehaald en helemaal schoongemaakt en in de wax gezet.

Nu nog de motor zelf schoonmaken.
 
Morgen een kentekenplaat laten maken, zal het nu alvast posten, want morgen heb ik geen tijd, dan zit ik de hele dag op de motor })
 
Laatst bewerkt:
ik ben vandaag even met het motorblokje bezig geweest om de boel wat op te frissen

dit is wat ik vandaag bereikt heb.


voor:

DSC01493.jpg



en dit is na:

DSC01490.jpg



ben er best tevreden over
 
Netjes :)

Ik heb er vandaan aangedacht, en bedacht wat ik er mee ga doen als et weer lekkerder weer is :)
- Rimstriping erop
- Toch sigarettenplug (ipv usb plug) voor spanning
- SBK stuur
- Handvatverwarming fixen, zit verkeerde draden waardoor ze niet heet worden :P
- Xenon

:)
 
ten eerste even goed schoonmaken met velgenreiniger dan goed laten drogen en dan de ergste oxxidatie verwijderen (dremel werkt prima met staalborsteltje).
dan alle ouwe lak wat op het metaal zit er af schuren met (ik gebruik p1200 wp).
dan alles oppolijsten met fijn staalwol en goeie poets middel ik gebruik ( wit met blauw flesje bij motorshop vandaan) en daarna voor het echte glimmen nog even na polijsten met doekje en voilla zie het resultaat.
 
2 knipperlichten gerepareerd
1 accu vol geladen

denken over hoe ik mijn luchtbuis ga repareren of dat ik het tog maar zal uitbesteden.
 
Klokje op m'n dashboard gezet, zit ik een stukje relaxter als ik richting werk/school ga!
 
Vandaag mij kentekenplaat verkorter + verlichting eens gemonteerd
In de wintermaanden blijf je toch steeds bezig met je motor :P

Resultaaat is helemaal top :+
full
 
Oja die moet bij mn lijstje er ook bij! houder verkorten! :+
 
Ik niet. Heb hem weer terug gekregen van de dealer. Even een grote beurt gehad. :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan