Wat heb je vandaag aan je motor gedaan? [deel 2]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoppa,

Vandaag mn caferacer project in de lak gezet :) altijd een heuglijk moment :Y

eerste laag verf
Foto-HS6B6IKY.jpg

Foto-FCRYRB37.jpg

witte vlakken afgeplakt en gespoten
Foto-ZTGLZZKM.jpg

1e laag blanke lak
Foto-ZD6Q64QY.jpg

2e laag blanke lak
Foto-P3DSTXQI.jpg


Als dit mooi hard is schuur ik de blanke lak weer licht op, spuit ik gouden biezen om de witte vlakken heen en komt ie nog 2 keer in de blanke lak :Y :Y

maar dat komt volgende week :W

Geinteresseerden voor mn caferacer project kunnen hier kijken *O*

Het Moto Guzzi V35 project

Greetz Gezs
 
M'n Seca even gestart...
Check dat bij het oude beestje meestal ff een dagje vooraf, om te voorkomen dat ik morgen sta te klooien. Ging soepel... dus verwacht morgen geen probs... ;)
 
Hoppa,

Vandaag mn caferacer project in de lak gezet :) altijd een heuglijk moment :Y

eerste laag verf
[afbeelding]
[afbeelding]
witte vlakken afgeplakt en gespoten
[afbeelding]
1e laag blanke lak
[afbeelding]
2e laag blanke lak
[afbeelding]

Als dit mooi hard is schuur ik de blanke lak weer licht op, spuit ik gouden biezen om de witte vlakken heen en komt ie nog 2 keer in de blanke lak :Y :Y

maar dat komt volgende week :W

Geinteresseerden voor mn caferacer project kunnen hier kijken *O*

Het Moto Guzzi V35 project

Greetz Gezs
Ziet er gaaf uit!

Mooi spuitwerk ook :)
 
Moest toevallig in de schuur zijn en hij stond er nog onder zijn hoes en de druppellader deed het ook nog.
Dus eigenlijk geen moer aan gedaan :+

Wil mooi weer zonder pekel.
Moet hem eigenlijk nog wassen, maar het vriest O-)
 
Eerst maar ens geprobeerd te starten. Ging niet helemaal soepel (boxer + lang op de standaard staan = nog eventjes naroken:)

IMG_4904.JPG



Stukje ger(l)eden

naamloosjhq.jpg



en toen de extra frames die ik eerder al gemaakt ahd en met klemmen op mijn frame had bevestigd eraf gehaald en beuges op het frame gelast zodat ik ze er nu tegenaan kan bouten, staat wat subtieler.

IMG_4911.JPG


en toen was het daglicht op :(
 
Het was weer 2 weken geleden, dus het oudje maar weer eens gestart, ging vlot *O* , tijdje laten lopen, over 2 weken weer. Bij velen gaat hierbij de rillingen over de rug, maar doe het al jaren zo O-) , want langer dan 2 weken wachte; grote problemen -O-
 
Vandaag niks gedaan, de hele week al niet eigenlijk.

Nu ik er over nadenk al de hele maand niks.

Zelfs al 2 maanden niks aan gedaan...





Omg zelfs 3 maanden niks! :/

Om toch maar wat te doen te hebben ga ik de druppellader eens aansluiten.


(klote winter duurt nu echt veel te lang)

Edit: Toch wel wat gedaan trouwens, olie ververst, nieuw oliefilter, luchtfilter, volgetankt, ketting gesmeerd, banden op spanning gezet en gepoetst.
Maar dat was dus 3 maanden terug al.
 
Laatst bewerkt:
had me motor een maand of 2 niet gestart en niet gereden en niet op een druppellader ofzo.
dacht vandaag: zou ie nog wat doen?
Ik geprobeerd te starten, en ja hoor sprong gewoon aan!
wil hem niet te vaak alleen maar stationair laten lopen dus vandaar..
 
Gisteren mijn eerst motor opgehaald 600RR *O* Vandaag ff alle pekel en dergelijke eraf gespoten wat er op was gekomen toen ie op de trailer stond achter de auto :) duo-stepjes er ook afgehaald.
 
Net even de accu-spanning gemeten :)
Onder de 12.4 volt moet ie weer aan de lader, volgens de sticker.
12.9 dus hij kan nog lekker blijven staan :)
 
Andere (smokegekleurde) richtingaanwijzerglaasjes geplaatst op mijn Dero en vervolgens een stukje gaan rijden :] En vervolgens weer schoongespoeld van de pekel -O-
 
Ik heb vandaag sorry tegen 'm gezegd.
Er ligt weer witte zooi hier en wil 'm geen roadrash geven '(
 
Ik kan hem overigens niet eens uit de garage halen om foto's te maken in de sneeuw :+

Voor de garage gaat de oprit schuin naar beneden.. is al zwaar genoeg om hem altijd achteruit omhoog te rijden als ik weg wil :X
Laat staan nu terwijl het een ijsbaan is hehe.
 
Eigenlijk gisteren: kleine knippers op de Blade gemonteerd en een nieuw knipperrelais omdat ik dacht dat ie kapot was. Bleek dus aan de schakelaar te liggen. Die uit mekaar gehaald, schoongemaakt en nu doet ie het weer normaal. Nog even naar de Ducatidealer geweest om m'n 916 even weer te bekijken :Y
 
Laatst bewerkt:
Vanochtend de gespoten topkuip weer opghaald bij de spuiter. Vanavond monteren!!
Daarna staat hij weer klaar voor een nieuw seizoen!!!!
 
trok het vandaag echt niet meer,moest echt even een stukje rijden...dat heb k dan ook maar gedaan...kan k weer een dag of wat verder zonder afkickverschijnselen :P

daarna zou ik de brommert wel even een beetje schoonmaken en alle pekel eraf spoelen...wist al dat ik het mischien een beetje zou overdrijven,een beetje maar...

nu vraag k me af waar k aan begonnen ben,de cbr ligt verspreid door de hele schuur (zal pa leuk vinden als hij morgen zijn fiets probeerd te vinden :9 )....maar ik heb weer een mooi projectje voor morgen,elk hoekje en gaatje even grondig reinigen...het hele zootje effe checken en alles lkkr smeren...

nog ff een quote van pa : Ik wil dat ding niet in de schuur en je gaat niet lopen sleutelen!!!
Haha...dat word even een goeie smoes verzinnen voordat k ga slapen :z
 
Laatst bewerkt:
trok het vandaag echt niet meer,moest echt even een stukje rijden...dat heb k dan ook maar gedaan...kan k weer een dag of wat verder zonder afkickverschijnselen :P

daarna zou ik de brommert wel even een beetje schoonmaken en alle pekel eraf spoelen...wist al dat ik het mischien een beetje zou overdrijven,een beetje maar...

nu vraag k me af waar k aan begonnen ben,de cbr ligt verspreid door de hele schuur (zal pa leuk vinden als hij morgen zijn fiets probeerd te vinden :9 )....maar ik heb weer een mooi projectje voor morgen,elk hoekje en gaatje even grondig reinigen...het hele zootje effe checken en alles lkkr smeren...

nog ff een quote van pa : Ik wil dat ding niet in de schuur en je gaat niet lopen sleutelen!!!
Haha...dat word even een goeie smoes verzinnen voordat k ga slapen :z



Haha bekend verschijnsel :P
 
zoooo!! alles zit weer in elkaar... 8-)
t lijkt erop dat ik weer effe vooruit kan....

lekker avondje gehad,een beetje prutsen doet je altijd goed :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan