Wat heb je vandaag aan je motor gedaan? [deel 2]

Status
Niet open voor verdere reacties.
blokje gedemonteerd.

vandeweek even schoonmaken en dan weer terugbouwen.

blok3.jpg


:)
 
Net in het zonnetje voor de garagebox de achterrem effe gangbaar gemaakt van mijn cb1-tje.
Zat vast van de pekel en andere zooi.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren de Yoshimura GP Evo binnengekregen voor mijn GSX-R K6. In aanloop naar het weekend lekker monteren, en als ik de weerberichten mag geloven in het weekend een lekker proefritje... *O* :] *O*
 
Net mijn bestelde akra stickers geplakt
Op de std 1000 dempers zitten de lange, die veels te groot zijn.
Nu de vierkante besteld, en die ogen veeeeeel beter :9~

vanaaf zal er een foto volgen :)
 
Ik heb mijn chokekabel gemold vanochtend...



Nieuwe choke kabel komt volgende week binnen. Het rijdt wel maar moet zelf wat meer gasgeven (stationair omhoog draaien) tot het warm is.
 
nog ff een quote van pa : Ik wil dat ding niet in de schuur en je gaat niet lopen sleutelen!!!
Haha...dat word even een goeie smoes verzinnen voordat k ga slapen :z~[/quote]

Dat had ik in mijn brommertijdperk ook altijd.
Altijd maar zeiken over een druppel olie op de betonvloer.
En omdat ik alles terugmonteerde met vet, ook nog klagen dat zijn gereedschap (meuk) vet was.

Nu heb ik wel de gewoonte om gereedschap voor het terughangen schoon te maken met een doek met wasbenzine en de vloer is bedekt met hardboardplaten.
Dus ik heb er wel van geleerd..........................
 
Daar moet je eens wat mooie foto's van laten maken door een professionele fotograaf.
Vooral met een achtergrond komt ie nog veel mooier uit.
Heel erg mooi.
thanx, ja zou ik eens moeten doen ja
van de zomer eens over denken waar en hoe etc

vandaag wel de akra stickers geplaats, om het af te maken
bikepics-1893401-800.jpg

bikepics-1893403-800.jpg
 
Vandaag mijn nieuwe demper binnen gekregen... een bos superbike!

En zojuist de oude demper verwijderd en de nieuwe er voor de fun even snel opgezet en wat een geluid:9~
 
Super, dat miste echt op de oude.
Blijft de mooiste, John! :9~~
ja orgineel zitten die lange erop, geen porum op die korte dempers
deze zitten normala op de systemen van de R6 en de blade, die wilde ik ook dus heb ze los besteld :)
 
gisteren m'n nieuwe akra binnen gekregen. en vandaag gemonteerd op m'n gsx-r .
veel beter dan die originele uitlaat voor uiterlijk en natuurlijk geluid *O*
nu nog wachten op mooi weer :(
 
Laatst bewerkt:
Vandaag vet misbruikt.. wil nog wel ff een plaatje schieten zo

Stuk gereden en 2 dagen geleden gewassen, Niks meer van te zien!
 
Vandaag de ingekorte Remus op de Blade gemonteerd, man wat een geluid :9~ })
En ook is er rimstriping op de velgjes gefixt...

GroteFoto-M3YHKDNN.jpg


Gelijk maar ff een heel klein rondje gereden, heb erg genoten :]

Nu alleen nog voor een langere duur mooier weer :/
 
Laatst bewerkt:
*O* Er lag nagenoeg hier bijna geen zout meer op de weg dus heb vandaag me fiets maar ff uitgelaten en ben zelf gelijk maar meegelift om hem ff de weg te wijzen en ik had hem belooft onderwge gelijk ff een foto van hem te maken
213ky8m.jpg

Fiets uiteraard goed afgespoeld, drooggemaakt en daarna weer heerlijk onder zijn wolle dekentjes weggezet
Superrit gehad voor herhaling vatbaar maar morgen gaat het alweer sneeuwen en vriezen.
 
voor m,n yamaha xj600 N diversion uit 1997 ff m,n schade opgelapt na een kennismaking met de straat/stoep

m,n bike viel om met het gladde weer met een gan van 3 kmh

knipper gemaak
achter rem pedaal weer recht gebogen
gelijk maar ff een voor rem klauw rem revisie er door heen gedrukt was ook hard nodig
blokken en alle afdichtingen en rubbers in de klauw vervangen en alles is weer nejtes en goed schoon en de glijbussen hebben weer nieuw vet

morgen ff voor m,n kawa z1000 ff k&n filter plaatsen en ff m,n druppel lader er aan hangen
ff klaar maken voor de betere tijd van het jaar
 
Laatst bewerkt:
hoe bevallen die rizoma spiegels op je z750

heb zelf een z1000 heb nu ook bar ends er op zitten maar vind die van jou toch wel echt mooi

wat is de prijs er van (setje)

Ben er ook goed over te spreken moet ik zeggen, wilde in eerste instantie ook van die ronde spiegels..tot ik deze zag *D

Heb er helaas nog niet mee gereden, wel op de motor gezeten of ik nu wel naar achter kon kijken en dat gaat uitstekend.

Hier heb je een link naar een webshop: Alles voor de motorrijders Ma_raboda Home page
Ze zijn daar 82 euro p/st. Ik heb ze zelf bij Ten Kate motoren vandaan, tussen kerst en oud en nieuw gaven ze 20% korting op het rizoma assortiment.



full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan