Wat heb je vandaag aan je motor gedaan? [deel 2]

Status
Niet open voor verdere reacties.
*O* Er lag nagenoeg hier bijna geen zout meer op de weg dus heb vandaag me fiets maar ff uitgelaten en ben zelf gelijk maar meegelift om hem ff de weg te wijzen en ik had hem belooft onderwge gelijk ff een foto van hem te maken
[afbeelding]
Fiets uiteraard goed afgespoeld, drooggemaakt en daarna weer heerlijk onder zijn wolle dekentjes weggezet
Superrit gehad voor herhaling vatbaar maar morgen gaat het alweer sneeuwen en vriezen.

bekend terein :)

het weerbericht van morgen ziet er wel goed uit.
hoop dat ik mijne morgen weer eens kan uitlaten :Y
 
Net maar even beetje gepoetst.. achterbrug helemaal vet vrij gemaakt (de buitenkanten dan, binnenkant kan ik niet bij :+ ) en wat foto's gemaakt..

Zal ik zo posten in fototopic :)

Ook even gestart, kon het niet laten dat schitterende geluid even te horen.. Rookte alleen wel erg hard.. zie foto..

uitlaatrook1.jpg

uitlaatrook2.jpg


Is dat nou normaal? (Foto = met choke aan, maar zonder choke ook vrij dikke rook)
 
Mij is verteld dat het door condens ed. komt. Als het goed is gaat die witte rook na enkele minuten lopen weg ;)

De mijne heb ik na een ritje vandaag goed afgespoeld. Hoe lang kun je na pekelrijden eigenlijk wachten met het poetsen voor het iets gaat doen (dagen, weken?)?
 
Vandaag de knipperlichtschakelaar helemaal schoon en gangbaar gemaakt, en opnieuw ingevet!!!
Hij knippert weer als een tierelier!!!

* Eindelijk ook eens zelf wat gedaan :X .
 
Laatst bewerkt:
Vandaag de knipperlichtschakelaar helemaal schoon en gangbaar gemaakt, en opnieuw ingevet!!!
Hij knippert weer als een tierelier!!!

* Eindelijk ook eens zelf wat gedaan :X .
Hehe. fijn gevoel is dat he :+

Had ik toen ik mn motor net had.. knipperlicht deed het niet.. bolletje niet stuk..
Achterkant uit elkaar gehaald, plugjes gecoroseerd. Even dremel erdoorheen en opgelost! :)
 
Net maar even beetje gepoetst.. achterbrug helemaal vet vrij gemaakt (de buitenkanten dan, binnenkant kan ik niet bij :+ ) en wat foto's gemaakt..

Zal ik zo posten in fototopic :)

Ook even gestart, kon het niet laten dat schitterende geluid even te horen.. Rookte alleen wel erg hard.. zie foto..

[afbeelding]
[afbeelding]

Is dat nou normaal? (Foto = met choke aan, maar zonder choke ook vrij dikke rook)

Is inderdaad condens. Net als dat je nu met de frissigheid van buiten je adem "kunt zien". Na een paar minuten draaien verdwijnt dat omdat de uitlaatgassen heet genoeg zijn geworden om niet meer "zichtbaar" te zijn.
 
Even wat lettertjes op de kuipruit geplakt.
Het paste zo mooi, ik kon het niet laten.
En nu maar hopen dat de letters weerbestendig zijn... :W
full
 
Is inderdaad condens. Net als dat je nu met de frissigheid van buiten je adem "kunt zien". Na een paar minuten draaien verdwijnt dat omdat de uitlaatgassen heet genoeg zijn geworden om niet meer "zichtbaar" te zijn.
Top :) Als et wat warmer is mag die weer uitgelaten worden :9~
 
De dealer gebeld voor een beurtje aan de Transalp, hij geeft nog korting deze maand :)
 
Laatst bewerkt:
In het weekend 2,5 uur erover gedaan om 3 bouten en 1 klem los te halen. De bouten bleken vastgezet te zijn met loctite door de vorige grapjas. Maar nu zit er wel een hele mooie Yoshimura GP Evo onder, dus het was de moeite waard! Zondag 3 uurtjes gereden, was goed te doen. Kon niet wachten, en ben blij dat ik het heb gedaan. Zie het de komende 10 dagen niet gebeuren...
 
Vandaag bezig geweest met het vervangen van de kentekenplaathouder en knippers. Nu alles nog aansluiten en dan de kont weer terug monteren

large


large
 
Vandaag m'n topkuipsteun en spiegels voorzien van een mooi laagje zwarte lak, morgen even lichtjes opschuren en dan ff het laatste laagje erop als de finishing touch.... :)
 
Met de een gereden en de andere wordt momenteel buiten de deur verwend...
Die is straks weer helemaal top... :Y
 
Laatst bewerkt:
het blijft koud ;)

Handvatverwarming is geen wonder middel. Soms zijn mijn handen nog steeds koud aan de buiten kant. De eerste keren had ik zo iets van waarom nog aan zetten als ik het toch koud heb. Toen maar uitgedaan. Twee minuten later gelijk weer aangezet.... het kon dus erger :+






Ik heb mijn choke kabel vervangen.
Zometeen nog even de balhoofdlager aan draaien. Ik had hem wat losser gezet de vorige keer maar dat was dus te ver.
 
Laatst bewerkt:
Alle knipperlichtlampjes vervangen naar oranje lampjes, heb namelijk een half jaar rondgereden met blanke lampjes in blanke glaasjes :P . En accu eruitgehaalt en binnenshuis aan de acculader gehangen. En even gepoetst.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan