Wat heb je vandaag aan je motor gedaan? [deel 2]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nieuw bagagerekje gehaald voor mijn GT, nog niet gemonteerd
is wat voor morgen in het zonnetje op de oprit, klein wasbeurtje erbij.....
 
yep, yep, 10 ton beton wordt zaterdag geleverd, dan houten kaders erop, blokhutplanchetten ertegen, metalen geisoleerd profieldakje erop en binnenwanden isoleren :9~~
Netjes, netjes :)

Ik dacht nog aan zelf storten met een simpel molentje.. ik denk te klein :+

Mag dat kosten overigens? (als je dat wil zeggen, pb mag ook) Moet mn garage +/- 10cm ophogen ivm lekkage..
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mijn motor, na 300km getanked, met nog een 2liter jerrycan erbij. Schade: 20€ :X
 
yep, yep, 10 ton beton wordt zaterdag geleverd, dan houten kaders erop, blokhutplanchetten ertegen, metalen geisoleerd profieldakje erop en binnenwanden isoleren :9~~~~
Netjes, netjes :)

Ik dacht nog aan zelf storten met een simpel molentje.. ik denk te klein :+

Mag dat kosten overigens? (als je dat wil zeggen, pb mag ook) Moet mn garage +/- 10cm ophogen ivm lekkage..

Met een molentje :N geen zin om van 's morgens tot 's avonds beton af te draaien en half kreupel met men rug in de zetel te kruipen, om tot het besef te komen dat het me nog meer gekost heeft om hem zelf te draaien, i.p.v hem te laten brengen. Ik zal voor 4 kube beton zo een 440€ moeten neertelen, bekistingsmateriaal een 60€, betonnetten een 100€, enkele klinkers voor onder de betonnetten 20€ en bodemplastic 30€.
Pak voor 650€ dat de hele vloer er ligt.
 
Da's wel heel netjes inderdaad! Zeker het overwegen waard voor mij...

Ben nog aan het uitzoeken wie het pad achter de garage heeft verhoogd.. Door de verhoging daarvan loopt eens in de zoveel tijd onze garage vol met zo'n 5 cm water. Ik ben van mening dat degene die het pad heeft verhoogd mag opdraaien voor de kosten van het verhogen van de garage. (en wellicht compensatie voor het verlies van ruimte in de garage).
 
Da's wel heel netjes inderdaad! Zeker het overwegen waard voor mij...

Ben nog aan het uitzoeken wie het pad achter de garage heeft verhoogd.. Door de verhoging daarvan loopt eens in de zoveel tijd onze garage vol met zo'n 5 cm water. Ik ben van mening dat degene die het pad heeft verhoogd mag opdraaien voor de kosten van het verhogen van de garage. (en wellicht compensatie voor het verlies van ruimte in de garage).

eventueel garage zo laten en afwateringssysteem rondom
 
Vandaag eens begonnen aan me motor nadat ik alles thuis had gekregen, voor me daytona 675.
Andere achterlamp (smoked) met led met knipperlampen erin, verkorte kentekeplaat, stickters op de velg geplakt natuurlijk met Truimph Daytona 675, en het eind resultaat natuurlijk precies hoe ik het wilde *D
Nu nog alleen even afwachten nog op de kentekenplaatverlichting maar die is zo aangesloten ;)
full
 
eventueel garage zo laten en afwateringssysteem rondom
Gaat lastig.. aan de achterkant sluit ie direct aan op een pad, da's van de achterburen geloof ik. Aan de rechterkant op de garage van de buurman (die is al verhoogd).
Dan hou je de linkerkant en de voorkant over... is +/- 10cm verhogen denk ik toch het beste...
 
na een lange periode de moter gestart, deed het niet. dan maar met hulp van de auto en start-kabel. stuk gereden. de eerste 10 minuten hield die erg in, maar liep later als een zonnetje. gisteren helemaal gewassen en opgepoetst. zoon mee achterop. net thuis en de natte sneeuw vliegt weer om je oren....
 
Zonet de dempers die ik al te lang in de schuur had liggen gemonteerd met uiteraard een kleine en zeer geslaagde soundcheck 8-)

e9ae7e3fa99cf39dbf68f080ce0b632e


e34e765af66024487e8b0fc58b875a2e
 
Heb net de banden opgepompt bij de Shell om de hoek. Meteen een kleine 10 km gereden. Ga maar eens op zoek naar een knutselaar die het hele circus onder de tank wil afstellen en een beurtje wil geven. Opoe loopt niet zo lekker meer. Zelf heb ik geen tijd, geen verstand en geen ruimte...
En dat het lekker weer is om te rijden klopt als een bus.
 
Heb net de banden opgepompt bij de Shell om de hoek. Meteen een kleine 10 km gereden. Ga maar eens op zoek naar een knutselaar die het hele circus onder de tank wil afstellen en een beurtje wil geven. Opoe loopt niet zo lekker meer. Zelf heb ik geen tijd, geen verstand en geen ruimte...
En dat het lekker weer is om te rijden klopt als een bus.
Lekker weer om de rijden? Waar? :/

Hier sneeuwt het.... (Amsterdam)
 
Accu ontlaad en daarna weer opgeladen :P , hoop volgend weekend weer te kunnen rijden, hier alleen maar regen en sneeuw gehad gisteren en vandaag (Fryslan) :r
 
Vanmorgen lekker een stukje gereden en daarna weer schoon gespoelt. Vanmiddag nog heel even met de vrouw samen gereden, daarna kwam de sneeuw alweer...
 
vering afgesteld en voorvorkpoten omlaag gezet.
kwam er toevallig achter dat de vorige eigenaar ze 2cm omhoog had gezet O-)

en de dagelijkse peptalk dat het al bijna zomer wordt :+
 
schoongemaakt... alles ff checken enne een kuipruitje gemonteerd die ik bij de koop had meegekregen.
Past niet geheel volgens mij, maar toch ff proberen.
DSC03075.JPG
 
gekeken of hij nog wilde starten, en zonder twijfel sprong hij weer aan O-)

en wat een soundtrack :9~ daarna ff grootlicht afgesteld zodat ik met beide lampen aan kan rijden. en een nieuwe tanksticker van yamaha erop geplakt.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren spulletjes voor een grote beurt gekocht en vandaag op de motorbeurs in Utrecht mezelf getrakteerd op een back-protector.
Komende week beginnen met kleppen stellen (m'n eerste keer desmo; ben benieuwd!) Dan ook nog nieuwe distrb. riemen erop, verse olie erin en hopen dat een paar goede regenbuien de weg pekel- vrij gemaakt hebben!
Hebben jullie ook al zo'n last van kriebels??!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan