Zolderopruiming met prijzen uit die goede oude tijd

Big Vin

MF veteraan
20 apr 2005
2.925
163
Rotterdam
Wegens verhuizing te koop

PRIJSVERLAGING!!!!
25% op onderstaande prijzen...

RADIALE 1000RR voorrempomp, showroomconditie: 100,00 VERKOCHT!!
15ML remreservoir: 5,00
MOOSE koppelingshandle, gebruikt en stukje ingekort: 15,00 VERKOCHT!!
K&N Luchtfiler FS/F4I, prima staat: 25,00 VERKOCHT!!

RVS remleidingen NIEUW: 40,00 ( 2 x beschikbaar. 1 is 140cm lang, beide kanten rechte zwarte alu banjo's. De andere is 128cm lang, verchroomde banjo's, 1 haaks en 1 recht. Beide zijn in "carbon" kleur)

Startmotor fireblade sc33: 10,00
Radiateur ventilator fireblade sc33: 10,00 ( 2 x beschikbaar)
1 remschijf perfecte conditie 954RR: 25,00
1 achtervelg fireblade sc33: 20,00
setje voorremblokken, gebruikt maar nog in prima conditie, sc33 of SP1 (maakt volgens mij ook niet uit): 10,00
2 schetsplaatjes van een standaard fireblade rearset: 7,50 VERKOCHT!!
linker rearpeg honda fireblade/f4i etc etc.: 5,00 ( 2 x beschikbaar)
remvloeistof reservoir standaard: 2,50 ( 2 x beschikbaar) 1 VAN VERKOCHT!!
streetfighter kapje voorvork rubbers: 2,50 (3 x beschikbaar, 2 verschillende modellen, alledrie voor 5,00)
electrische brandstofpomp (zxr400): 5,00 VERKOCHT!!
setje valdoppen, tuono of rsvmille factory, mooi, met blauw alu achterplaatje: 10,00
standaard spiegels, waarschijnlijk fireblade, setje: 10,00
NIEUWE voorvorkkeerring in doosje(43-54-11) denk van SP1: 5,00 VERKOCHT!!
Plastic kapjes voor tussen de topkuip en zijkuip, sc33: 10,00


Voor dit alles geldt dat het snel moet worden opgehaald/verzonden. Prijzen zijn al superlaag, afdingen heeft dus geen zin. Korting bij aanschaf van meerdere dingen is wel mogelijk.

Deze advertentie staat ook op www.stuntforum.nl. Daar hebben ze voorrang. De jongens van RWP hebben sowieso voorrang mochten ze nog iets willen.
 
Laatst bewerkt:
brandstofpomp is al verkocht, kapjes heb ik niet slechts de rubbers. Ad aangepast
 
Laatst bewerkt:
reservoir van de koppelingspomp??!?

Ik heb in ieder geval wel een reservoir voor een voorrempomp liggen, dat zijn dezelfde dingen die ze als reservoir voor de koppeling gebruiken.


Guldens, dat was pas echt een goede oude tijd!
 
Hai Vin,

Die rubbers zijn om een streetfighterkapje vast te houden denk ik? Passen die om een standaard blade voorvork en zijn ze stevig? dan wil ik ze wel hebben :)

Als je een piccie ervan hebt zou het helemaal top zijn!

gr Jus
 
Die rubbers zijn inderdaad om een streetfigterkapje vast te houden, dat zal vast prima passen rond een blade voorvork.

Piccie gaat wat lastig worden, ivm verhuizing.
 
reservoir van de koppelingspomp??!?

Ik heb in ieder geval wel een reservoir voor een voorrempomp liggen, dat zijn dezelfde dingen die ze als reservoir voor de koppeling gebruiken.


Guldens, dat was pas echt een goede oude tijd!


gaat om een 1000rr uit 2004, daar zijn reservoir van koppeling en rem wel anders. die van de rem hangt alleen een slangetje aan geloof ik? van de koppeling zit op de pomp geschroeft.

maar toch bedankt!

anton
 
Hey Vin!
Die rubbers heb je daar een compleet setje van, ik begrijp de beschrijving niet helemaal..:) Ik wil een kuipje ophangen en dan heb ik links en rechts wel hetzelfde ophangrubber nodig anders is het geen porum haha.

Zoja, mag je ze opsturen (of je moet in de buurt van Haarlem wonen).

Gr Jus
 
kort door de bocht heb ik 2 rubbers, je krijgt er een afwijkend model gratis bij. Voor nette montage heb je 4 rubbers nodig (of 3 rubber en een ty-rap ;) )


@ bikevouwer: 16,20 inclusief verzenden, lijkt me best een goede deal...
 
die kapjes tussen topkuip en zijkuip, bedoel je daar de zwartplastic dingen mee waar je bovenop kijkt (die recht onder je clipons zitten)?

ben nop opzoek naar een linker die alle bevestigingspunten nog heeft.

groeten paul
 
ja die bedoel ik inderdaad. Stuur even een foto van degene die je bedoelt dan kijk ik even of het dezelfde zijn.
 
kort door de bocht heb ik 2 rubbers, je krijgt er een afwijkend model gratis bij. Voor nette montage heb je 4 rubbers nodig (of 3 rubber en een ty-rap ;) )


@ bikevouwer: 16,20 inclusief verzenden, lijkt me best een goede deal...
dan zie ik ervan af
suc6 met de verkoop, mocht ie nu later wel voor die 15 euro verkocht moeten worden stuur me dan maar een mailtje
 
is ook een koopje daar doe ik niks aan af, maar ik zoek een starter voor iets heel anders als een motorfiets en dan is de gok voor mij maar 15 euro waard.
 
Terug
Bovenaan Onderaan