Gestolen in Amsterdam: zwarte R6 '06 en gele DRZ 400S '07

Grandia

motociclista da bar
Donateur
27 jun 2006
24.771
795
Amsterdam
Helaas, ook wij zijn aan de beurt :(

Ergens tussen zaterdagmiddag 16 januari en maandagochtend 18 januari zijn onze motoren gestolen uit een stalling in Amsterdam Oud West. De Yamaha is in een busje geladen en op de Suzuki zijn ze er achteraan gereden. Een oorgetuige hoorde de Suzuki starten, afslaan en weer starten en zag ze vervolgens wegrijden. Gelukkig hebben we de beelden nog, want de capuchonklootzakjes hadden niet alle camera's afgeplakt.

Het gaat om een zwarte Yamaha R6 uit 2006, kenteken MV-TN-21, id.nummer. JYARJ1110007035
foto volgt
Standaard plaatje:
22549_0_1_4_yzf-r6_Image%20credits%20-%20Yamaha.jpg

Bijzonderheden:
- tail tidy
- net een beurt gehad (dat zie je niet, maar dat voel je wel in je portemonnee '( )

En om een vieze, gele Suzuki DR-Z400S uit 2007, kenteken MP-GP-75, id.nummer. JS1BC111200109482
055e013582057cca5b7540ff9e5a4108

Sorry, betere foto heb ik niet, dit is een standaard foto
suzuki-dr-z400s-3_460x0w.jpg

Bijzonderheden
- CRD uitlaat met blauwe dB Dawg (dat blauwe stukje in de uitlaatmond)
- handkappen
- geen knippers
- geen spiegels
- gebruikssporen O-)

Stuur ff een PM of een mailtje als je iets gezien hebt of denkt te weten.
 
Fuck zeg, ik dacht dat het net effe wat rustiger was met meldingen.

Sterkte en ik zal mee blijven kijken!
 
GVD, man... Wat een teringleiers lopen er toch nog steeds rond. Dat die kuttekoppen eens gewoon werk zoeken en met hun fikken van andermans spulletjes afblijven...

Afijn, succes met de afhandeling enzo...!!!
 
check de kleine lettertjes van de verzekering en natuurlijk heel veel succes!

Ik heb nog een slaghout die ik graag uitleen voor goede doelen. Volgens mij ben ik wel te PM'en.
 
Wat :o :(
Die beelden krijgen jullie dus niet :/ maar die gaan neem ik aan wel naar de politie?
Succes met al het (verzekerings)werk en ik hoop dat ze ze in goede staat terugvinden maar ik vrees het ergste -O-
 
Het is echt hopeloos in Nederland, er is zoveel misdaad om je heen.
En met een "demissionair" kabinet en slappe burgemeesters zal het niet veel beter worden.
Succes met het terug vinden van je motoren, vrees het ergste.
Capuchons hebben de toekomst .
 
Laatst bewerkt:
Ik wil der nog niet gescheten liggen in dat hele Amsterdam, maar nu on topic: sterkte!
Dat het addergebroed dat hiervoor verantwoordelijk is vele erge ziektes mogen krijgen.
 
Ik wil der nog niet gescheten liggen in dat hele Amsterdam, maar nu on topic: sterkte!
Dat het addergebroed dat hiervoor verantwoordelijk is vele erge ziektes mogen krijgen.
Off topic: Maar ja, wij willen niet in belgie wonen, mooi toch?

ontopic: lekker kut.
 
Dat is echt heel kut Vincent, beide sterkte en succes met de afhandeling. Ben blij dat ze de shiver iig hebben laten staan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan