suzuki bandit 1250 a sa en gt topic

Beste Bandit bezitters,

Wellicht voor een van jullie heel interessant...
Ik heb vandaag een Bandit gsf 1250 uit 2010 gekocht waar valbeugels opzaten.
Zwart gepoedercoat en van zeer mooie en degelijke kwaliteit.
Linker valbeugel heeft wat lichte beschadigingen, even schuren en spuiten en het is weer nieuw.
Is makkelijk te monteren.

40 euro! Dit is echt een koopje!
 
Laatst bewerkt:
Iemand nog interesse in valbeugels ter bescherming van t blok voor een prikkie?

Waarom haal je ze eraf, wil je je eigen blok niet beschermen ?

Oh...ik ben Richard en heb een 1250 naked en lees al een paar maanden stiekem mee. :+
 
hallo iedereen
mijn naam is Geert.
na een 20 tal jaren met de moto te hebben gereden nu dan eindelijk een tour machine gekocht.
een bandit 1250s van 2007 . deze rijd zeer goed zowel solo als met zijkoffers ,topkoffer en duo
ik hoop er nog vele jaren plezier mee te beleven
 
Binnenkort toe aan een nieuw setje rubber onder me 1250 FA,heeft iemand een tip over een goede band.
Heeft er iemand ervaring met bv de Bridgestone T30 of Metzeler Roadtec Z8 Interact.
of natuurlijk andere merken
 
Hoi smurfke,

ik heb nu de michelin pr4 gt uitvoering eronder liggen.
bevallen uitstekend. geven zeer veel vertrouwen (meer als de pr2 die ik hiervoor had).
komen in test van motorrad er ook zeer goed uit.
 
Hoi smurfke,

Ik sluit me bij rich1250 aan. Ik heb ze d'r nu ook een maand onder en bevallen uitstekend.
Had eerder de Z8 Interact en die bevielen ook goed maar vanwege de nat-weer kwaliteiten dit keer gekozen voor de Michelins. Bij een dag in de regen in het Sauerland gaven ze zeer veel vertrouwen, geen enkel stapje opzij en het tempo was toch behoorlijk.

Bij mij dus de volgende keer weer Michelins!!
 
Hoi mede Banditos,

Al sinds 2005 ben ik een Bandit rijder, na een 1200, sinds 2007 een 1250SA.
Volg de de diverse topics hier dan ook al een tijdje.
Hoewel het hier geen verkoop deel van het MF betreft wil ik jullie (de juiste doelgroep) toch laten weten dat ik voor een zwarte 1250SA uit 2007 nog een geheel complete lower fairing in de aanbieding heb. Na een keer de motor plat gelegd te hebben tijdens een wasbeurt ;( zaten er krassen op het rechterdeel. Omdat er nog wat andere schade was aan uitlaat, spiegel en remhandel, heb ik de verzekering aangesproken, en is de Bandit weer tiptop in orde gemaakt.
De fairingdelen gaan echter altijd in zijn geheel, dus heb ik een splinternieuw linkerdeel en een gebruikt rechterdeel liggen, compleet in de doos met bevestigingsmateriaal. Het beschadigde deel is echter goed op te knappen voor een liefhebber.
Als er iemand interesse heeft, geef maar een PB.

full
 
In aanloop naar het bezoek aan Hoegee gisteren de PCV geinstalleerd.

Neemt nu wel heel soepel over bij het opschakelen, Geen nerveus gedoe rond de 3k toeren.
Bij constant de zelfde gasstand loopt ie ook als een scheermes zo vloeiend.

Verder niet sneller of wat dan ook maar dit zijn al leuke pluspunten.

Echter bij gas dicht gaat ie bij het vertragen rond de 3k toeren licht stoten.
Jammer, maar daar zal Hoegee wel wat op vinden. 8-)
 
Laatst bewerkt:
Hierbij eindelijk een foto van mijn uitlaat systeem.
[afbeelding]

Ik zag trouwens ook een mooi aftermarket zadel, welke is dat ? Corbin ?
Mag jij raden welke aftermarket zadel op mijn Bandit zit. :)

Altijd leuk die aftermarket spullen, mij lijkt je einddemper erg lang als je het vergelijkt met de mijne van Leovince, het kan ook je linkpijp zijn natuurlijk.

zxsC5X.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo heren/dames,

Middels dit bericht wil ik hier even kenbaar maken dat ik wat accessoires in de aanbieding heb voor een Bandit 650, een waterkoeler 2007<. Heb de mijne verkocht. Het gaat om:

- Bevestigingsset voor LSL crash-pads (adapterplaten)
- Laser Xtreme uitlaat
- LED-achterlicht (past ook op de 650k5, k6)
- Superbikestuur chroom
- Kettingscherm (past ook op de k5, k6)
- Oliethermometer voor op t blok (past op veel Suzuki's)
- Knipperlichten (org. KTM) incl. relais en bevestigingsplaatjes
- Hyperpro progressieve vorkveren en achterveer
- Montagering voor Quick-lock tanktas
- Beugels C-Bow voor Hepco & Becker tassenset
- Snelgas (gashendel komende van een R1, past in originele armatuur)

Mocht iemand interesse hebben, dan hoor ik het wel (PB)!

Gr. Kees
 
Laatst bewerkt:
Na 9 jaar V-strom te hebben gereden, heb ik begin dit jaar de Bandit GSF650SA nieuw gekocht, mooie bike en bevalt zeer goed!
:]
Rode rimstripes en een smoke-ruitje erop gezet, de Arrow-uitlaat was al bij aflevering gemonteerd.
Hier nog meer 650SA rijders?
full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan