XENON H7 6000k

a3_rotterdam

Rookie
28 nov 2009
27
0
Rotterdam
Te koop

Komplete H7 Xenon set:

1 H7 lamp 6000k (helder wit)
1 kleine platte balast

Makkelijk te installeren. Nieuw, dus niet gebruikt.

40,-

Ophalen in Rotterdam / Antwerpen, of eventueel versturen.
full
 
Ik ben een enorme stumpert, maar kan ik deze ook in mijn Transalp instaleren?
 
het bod gaat trouwens alleen door als ik er ook een garantiebewijs/aankoopsbwijs bij krijg voor de garantie.
en dat de set geheel goed werkt en helemaal nieuw is.
Hahaha, stel je voor dat je lamp over 10 maanden kapot gaat en je hebt geen garantiebewijs...dan ben je toch wel 25 euro kwijt!!! _O-

Geweldig! _O-
 
Laatst bewerkt:
ja over 10 maanden, maar stel dat hij volgende week al kapot gaat,, weg 25euro. dan betaal ik liever wat meer en koop een nieuwe met garantiebewijs enz. dan heb je een volledig jaar garantie. en mocht dat er niet bij zitten moet het gewoon een aantrekkelijk prijsje zijn in verhouding met een nieuwe.
 
ja over 10 maanden, maar stel dat hij volgende week al kapot gaat,, weg 25euro. dan betaal ik liever wat meer en koop een nieuwe met garantiebewijs enz. dan heb je een volledig jaar garantie. en mocht dat er niet bij zitten moet het gewoon een aantrekkelijk prijsje zijn in verhouding met een nieuwe.
Je hebt ergens wel een beetje gelijk hoor... ;)
 
hmm...... leuk setje voor naais prijs, je wilt hem toevallig niet ruilen voor een tanktas?

EDIT:

ik zie bij je andere posts dat je motorscooter heb, dus dan zal je waarschijnlijk geen tanktas willen :P
 
Laatst bewerkt:
Volgens internet past dit in een cbr 954.
Heb wel intresse. Ga er van uit dat je in antwerpen werkt en in R'dam woont ofzo?
Kan je het dan niet afleveren in Breda?
Dan mag je zelf 30 euro in je zak steken.

Laat het ff weten
 
Terug
Bovenaan Onderaan