Newbie strakke pakken rit 18-04-2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zal er ook bij zijn, Heb een GPS alleen het is Sygic dus weet niet of dit systeem waypoints kent.
 
Je moet nog 13 dagen wachten, dan ben je 30 dagen actief op MF...


En dan..



..dan mag je óók in offtopic.. *O*

True 30 dagen + minimaal 30 posts ;)

Anyway je bent niet de enige hoor ;) :X -O-


EDIT:
@jr777
ik sta in de lijst als "17. Stalkertje (ovb rijbewijs + motor)"
maar m'n rijbewijs hebbik al *O* ... motor alleen nog niet -O-
 
Laatst bewerkt:
@JR777
Zet Veccie er maar bij, hij gaat mee, of hij nou wil of niet :+ Hij is te gezellig om te moeten missen ;)
Kan je trouwens ook meteen Zen_78 erbij zetten (ovb rijbewijs)?

@Remond_FRL
Reanimatie, oefff, ik hoop echt dat we dat niet nodig hebben :N . Maar wel bedankt voor het melden dat je de vaardigheden hebt ;) .
Toen ik nog aan het lessen was begonnen we eerst hoofdzakelijk net AVB, daarna was het steeds 50/50% en toen ik m'n AVB had gehaald heb ik alleen nog maar AVD gedaan. Maar dat kan ook verschillen per rijschool.

@GillettiNo
OVB is wat mij betreft geen probleem. Als het een paar dagen van tevoren maar duidelijk is of je nu wel/niet komt. Kan je vrij aanvragen? -- DOEN :Y ;)

@The Nurse (Heleen)
Top dat je ook buiten werktijd je verpleegkundige kwaliteiten beschikbaar wilt stellen :} . Komt overigens ook meteen goed uit dat je achter rijdt, valt mooi samen :Y . Als Motorbunny mee gaat kan ze volgens mij wel bij jou in de groep. Met JR777 heb ik net al op msn gesproken, waarschijnlijk wordt de groep gesplitst als er meer dan 30 rijders komen. Zoals het er nu naar uitziet zullen het wel 30+ rijders worden. Ter zijner tijd kunnen we dit ook opnemen in de startpost en alvast een groepverdeling maken. Rijders met voorkeur kunnen dan bij elkaar geplaatst worden, indien mogelijk.

@Remond_FRL
Newbies komen eigelijk overal en nergens vandaan :P . Ze hangen onder andere rond in 25Kw of (Ex-)rijlesserstopics. Ook staat er in het Off Topic gedeelte een apart topic (waar je nu nog niet bij kan jammer genoeg).

@Trunks_81
Sygic? Die ken ik nog niet :+ . Weet je toevallig wel welke bestandsformaten deze nodig heeft? Gezellig dat je ook mee gaat *O*

@Stalkertje
Al wel een motor op het oog :9~ ?


Over de route:
-Route start bij rood --> dan lichtblauw --> dan groen --> als laatste donkerblauw
-Vandaag heb ik ook tips en hulp van Zen_78 gekregen over het eerste stuk van de route. Bedankt :} Dit is heel anders dan op het eerste plaatje, maar wel heel erg mooi (ook dijkjes en water).
-Er zitten in totaal 3 stops in
-Twee stops om te eten/drinken (naar eigen behoefte)
-De twee eten/drinken stops zijn eetgelegenheden (ook lichte maaltijd/hapje/ kleine kaart kan)
-Één stop in het midden van de rit om te tanken/plassen/roken
-De stukjes die we rijden zijn: 32 tot 40 kilometer
-Bij de start is bij een benzinepomp
-Start is bij AC Nieuwegein (alleen bereikbaar vanaf één kant van de snelweg)
-Rijders die vanaf het zuiden omhoog komen rijden moeten ongeveer 6km 'omrijden' om bij AC Nieuwegein te kunnen komen.
-We kunnen nu om Tiel heen rijden (in plaats van er dwars doorheen)
-Nog steeds erg veel dijkjes en water
-Einde is een beetje 'rommelig' dit wil ik nog wat netter/leuker maken, weet iemand iets leuks in Nieuwegein waar we kunnen eindigen?
-Totale lengte is nu 145 kilometer (was eerst 160km, maar dat is voor velen net iets te lang)
-Onderstaande plaatje is om jullie een beter beeld te geven van wat ik nu gebrouwen heb ;) Voor de screenshot heb ik het kaartdetail laag gehouden, in het echt is er vele meer te zien ;)
full


EDIT --> ogen zijn ondertussen vierkant en het is tijd om naar bed te gaan :W
 
Laatst bewerkt:
@Veccie
Bedankt voor de tip *O* . Het is inderdaad maar een klein stukje verder, maar wel een handig punt om te eindigen (eten, drinken, wc, parkeren en nog dicht bij de snelweg ook). Volgende 'update' zal ik de Mac Donalds als eindpunt nemen :Y
 
Die bestaat toch al haha...ik maak het wel vaak erg laat tot soms wel 03.00, maarre dan slaat die wekker in als een BOM geloof me :?
vaak ben ik pas om 11:30 thuis uit mijn werk, zit dus altijd rond 12-en nog even achter de pc

is wel altijd verdacht rustig rond dit tijdstip *O*
alles relaxed even lezen, en indien nodig geacht.. ff reageren :+
 
@Zen_78
Met school maken we het ook wel eens laat. Het is wel een voorkomen dat ik een week lang, standaard tot 2 uur 's nachts nog aan het werk was -O- .


Maarre, die wekker, die dus inslaat als een BOM, waar haal je die? Ik heb hier serieuze interesse in namelijk :+ . Heel raar, maar er is nog geen enkele wekker, die mij met zekerheid wakker kan maken (zelf zo een metalen hemawekker met van die bellen erop werkt niet :N B| B| ). Meeste mensen horen hun wekker, draaien zich om en slapen verder. Ik hoor die hele wekker niet :z . Heeft ook zo z'n voordelen, als iedereen wakker wordt van de onweer, sta ik 's ochtends: 'welke onweer, niks gehoord, heerlijk geslapen juist :P '
 
Boven je bed een betonemmer met bakstenen, meganisme erop aansluiten met wekker. Wekker zetten en zeker weten dat je wakker bent als ie gaat *D

Nu ga ik ècht....een keertje "vroeg" dus!
:W
 
Als je tegen die tijd je begeerde papiertje nog niet hebt mag je wel bij mij achterop op me choppert het zit heerlijk dus dan hoor ik het wel _O- _O- de Bikerbabes _O- _O-
*O*
En wat de anderen al adviseren neem je tijd en doe rustig aan dan gaat het zeker goedkomen ook qua lessen nemen tis al duur genoeg. :W *O*

*O* Thanks !! Ik ga gewoon voor het pasje zodat ik mee kan rijden, het lijkt me een geweldig leuke rit met leuke mensen 8-) Thanks voor je aanbod iig :]

Ik neem mijn tijd, maar ben wel ongeduldig haha :$
 
Blijkbaar ben ik ook achterrijden... Ga wel lekker met Helleen achteraan tijden :D ... Heb er ook zin in, zal het in de agenda schrijven ;)... xXxx Everyone :D LOVE YOU TO!!!
 
*O* Thanks !! Ik ga gewoon voor het pasje zodat ik mee kan rijden, het lijkt me een geweldig leuke rit met leuke mensen 8-) Thanks voor je aanbod iig :]

Ik neem mijn tijd, maar ben wel ongeduldig haha :$

:$ kweet er alles van en dat ongeduld kan je nog aardig de kop kosten ik heb het AVD ook in 2x moeten doen :Y zo blijkt maar weer dat: geduld is een schone zaak en de rest komt vanzelf :Y *O* *O* *O*
 
Blijkbaar ben ik ook achterrijden... Ga wel lekker met Helleen achteraan tijden :D ... Heb er ook zin in, zal het in de agenda schrijven ;)... xXxx Everyone :D LOVE YOU TO!!!

Je bent ook door haar opgegeven. Je moet er gewoon bij zijn! ;)
 
@Zen_78
Ouch, nee, dan blijf ik toch liever doorslapen :+

@jr777
Zojuist heb ik je een PB gestuurd met wat info/aanpassingen voor de startpost ;)

@BikerKarin
Ongeduldig, oef, breek me de bek niet open :P . In de zomervakantie was ik zo ongeduldig dat zelfs de leraar bijna gek van me werd :P. Iedere keer als we net klaar waren met lessen vroeg ik alweer of er later op de dag nog een plekje vrij was gekomen. Maar de meeste dagen leste ik ook meteen 3 uren :Y . Best wel vermoeiend, maar het schiet ook wel lekker op *O* .
Tot nu toe ben ik nog maar één keer meegeweest met een newbie rit, maar het was wel erg gezellig. En de groep is inderdaad ook erg leuk om mee te rijden :Y Daarom wil ik nu ook weer zo graag ;)

@Veccie
Heeeyyy, je bent er weer bij *O*

@GillettiNo
*O* Welkom
 
Onder voorbehoud meld ik me ook aan. Even afwachten of het lukt met de studie/werk dan (een week later ben ik al het gehele weekend kwijt), maar wil er in ieder geval graag bij zijn.

Ook verpleegkundige i.o. trouwens, maar moet nog iets langer als Rider_Heleen (tot september 2011).
 
Laatst bewerkt:
OP weer bijgewerkt..

@Paul bedankt voor de aanpassingen voor 't Follow up systeem ik ga ze vanavond ff verwerken!
 
Hee een newbie rit... *O*

Reken mij er ook maar bij hoor, lijkt me leuk! En de route ziet er ook leuk uit :]
 
lol
zo word het zeker een hele grote groep!!

vergeet niet de vorige newbie routes in de OP te zetten, dat hoort blijkbaar :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan