Newbie strakke pakken rit 18-04-2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ paul: je lijstje klopt niet helemaal :P haha wil niet vervelend zijn (jah ben een vrouw dus moet soms aan die verwachtingen voldoen :+) maar als je motobunny en vriendje motobunny nou inderdaad bij mij in de groep zet als ze dat willen :P nu heb je stiekem toch ergens anders staan :P

verders wens ik iedereen een goede nachtrust :W
 
Nou, we kunnen wel merken dat iedereen met dit winterweer op het MF zit, zelfs de servers lagen plat _O- .

@Stalkertje
Ja, dat is wel balen |( . Succes met verder zoeken ;)

@Jellesnietes
Oké je staat erbij, gezellig dat je mee gaat *O*

@Heleen
Ja, hebt aan de verwachtingen voldaan voor vandaag _O- . Neehoor, vragen staat vrij :Y ;) . Maar volgens mij zitten jullie (jij, motobunny en vriend) allemaal in één groep? Namelijk groep 1. Of mis ik iets vandaag :+ ?
Owja, voordat ik het vergeet te vragen: gaat jouw vriend ook nog mee Heleen?

Groep 1:
19. Motobunny (wil bij Heleen)
20. Vriend van Motobunny (ovb motor)
30. rider_heleen (EHBO-er/Hekkensluiter groep 1)
 
Oehhh ik mag 2 weken eerder examen doen, dus het moet héél vreemd lopen wil ik er niet bij kunnen zijn!
 
@Ielspiels
Hoihoihhoi *O* *O* Mooi dat je eerder mag *D .
Hoe komt dat, professioneel de leraar het nakijken gegeven :+ ? Knee down gemaakt bij de kleine slalom }) ? Noodstop(pie) op het voorwiel gemaakt :o ? Of ben je gewoon een natuurtalent O-) ?
Succes met lessen ;)
 
Hahah, ze vinden al langer dat ik wel op kan, maar ik heb een trauma aan rijexamens door m´n autorijexamens, dus ik wilde mezelf wat ruimte geven. Daarbij telde ik op dat het vast nog veel ging sneeuwen, dus dat ik 24 feb op zou gaan.

En ja, toen kocht ik mn motor :9~
En toen vond ik dat ik toch wel klaar was voor dat examen :]
 
Aii... nou ik ga niet de motor kopen waar ik zondag voor ging kijken. te afgeragt...

Ik zal het zo makkelijk mogelijk uitleggen.. ('t is nogal een complex verhaal)
Vriend heeft kawasaki zxr 400
Motobunny zou deze in februari overkopen
Zodat vriend in februari andere motor kon kopen
Maaarr Motobunny rekende zichzelf eventjes te rijk en miste een paar 1000 ekkies in haar berekeningen....
Dus toen kwam het geniale plan om tijdelijk een zxr'tje voor mij erbij te kopen..
Maar die viel dus tegen..
En vannacht kwam der ineens een heel blij...hyperactief alleen maar over een motor pratend iets in mijn bed liggen... En is mijn vriend helemaal weg van een r6 die te koop staat...
Vriend verdiend wel veel centjes...(grrr) En nu is het hele plan dus omgegooid.. :)
Vrijdag gaan we kijken.. dus ben benieuwd! Anyway het is wel gegarandeerd dat ik op de kwaak mee ga met deze rit... Hij staat hem maar af :p
 
Aii... nou ik ga niet de motor kopen waar ik zondag voor ging kijken. te afgeragt...

Ik zal het zo makkelijk mogelijk uitleggen.. ('t is nogal een complex verhaal)
Vriend heeft kawasaki zxr 400
Motobunny zou deze in februari overkopen
Zodat vriend in februari andere motor kon kopen
Maaarr Motobunny rekende zichzelf eventjes te rijk en miste een paar 1000 ekkies in haar berekeningen....
Dus toen kwam het geniale plan om tijdelijk een zxr'tje voor mij erbij te kopen..
Maar die viel dus tegen..
En vannacht kwam der ineens een heel blij...hyperactief alleen maar over een motor pratend iets in mijn bed liggen... En is mijn vriend helemaal weg van een r6 die te koop staat...
Vriend verdiend wel veel centjes...(grrr) En nu is het hele plan dus omgegooid.. :)
Vrijdag gaan we kijken.. dus ben benieuwd! Anyway het is wel gegarandeerd dat ik op de kwaak mee ga met deze rit... Hij staat hem maar af :p

Als hij gaat kijken verstop je toch gewoon z'n zxr 400 ;)
wel een mooie scorpion exo 1000 helm btw *D O-)
 
Laatst bewerkt:
@VerteX
Snelle jongens? Er gaan ook nog een hoop dames mee hoor ;) . Of was je ze soms al vergeten :P ? Maar er zullen geen snelle groepen zijn, alles gaat op newbie tempo ;) . Je mag ongeveer hetzelfde tempo als bij de laatste rit verwachten :Y

@Ielspiels
Heb je al wel een proefexamen gedaan? Dat geeft vaak ook een stuk meer rust/vertrouwen in het echte examen heb ik gehoord. Maar als je leraar al aangeeft dat je er klaar voor bent, dan moet het wel goed zijn. Bij mij bleven ze tot op het laatst zeuren dat ik nog wel wat extra lessen kon gebruiken. Maar toch met vlag en wimpel geslaagd de eerste keer B| .

@MotoBunny
Met andere woorden: je zou eerst de motor van je vriend overkopen, zodat hij geld had voor een nieuwe. Nu gaat je vriend een nieuwe kopen en pik jij zijn oude motor in? Doe je goed ;) Maar, dit geeft wel wat meer ruimte om door te sparen toch :) ?

@Brammos
Oke mooi, zal ik ze er OVB bijzetten, of is het al zeker dat ze mee gaan?

@Ielspiels
Ik heb nu eerst groep 1 vol gemaakt. Alles wat er nu bij komt, daar ga ik groep 2 mee vullen. De verwachtingen zijn dat we groep 2 ook wel redelijk (tot helemaal) gevuld gaan krijgen. Mochten we op 50 blijven steken, dan maak ik er twee groepen van 25 van. Het hoeft allemaal niet zo heel erg precies, als het maar een beetje in evenwicht is.
Mensen met groepsvoorkeur kunnen dat doorgeven, dan houd ik daar rekening mee.


@Richard1973
Wees gerust, alle groepen zullen newbie groepen zijn, met dito tempo :Y .
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook een exo 1000, nu met spiegelvizier *D


Heb ik ook bij zitten kijken,vindt de Lorenzo replica toch wel een beetje duur,als ik nog gekker wordt dan ik nu ben(van motorrijden dan)komt ie er wel een keer.
De Scorpion heb ik bij Louis gezien maar had er nog niet van gehoord.
Heeft er iemand ervaring met de Caberg V2R,deze lijkt mij ook wel wat.
Ik rij nu nog met een oude Nolan.
 
Hmmm bij ons doen ze niet echt aan proefexamens. Bij mij is het nu een beetje het probleem dat ik me (mede door de kou) na 2 u niet helemaal meer goed kan concentreren en dan ga ik van die letale fouten maken als door rood rijden enzo... Maarja dat ligt gewoon aan mn concentratie. Ga even kijken hoe het van de week gaat, en hopen dat ik nu m'n examen eraan zit te komen met die extra druk me net wat beter kan blijven focussen. Ach ik zie het wel, voor mijn eigen gevoel ben ik er ook wel klaar voor, en anders plan ik nog een extra les korter op elkaar.

Heb er zin annn :D
 
Hmmm bij ons doen ze niet echt aan proefexamens. Bij mij is het nu een beetje het probleem dat ik me (mede door de kou) na 2 u niet helemaal meer goed kan concentreren en dan ga ik van die letale fouten maken als door rood rijden enzo... Maarja dat ligt gewoon aan mn concentratie. Ga even kijken hoe het van de week gaat, en hopen dat ik nu m'n examen eraan zit te komen met die extra druk me net wat beter kan blijven focussen. Ach ik zie het wel, voor mijn eigen gevoel ben ik er ook wel klaar voor, en anders plan ik nog een extra les korter op elkaar.

Heb er zin annn :D


veel suc6 met afrijden.
geldt natuurlijk ook voor ieder die in de aankomende periode moet afrijden.
de rest wacht in spanning af. :Y

ilse, fietsie is een goede keus. :)
ik heb zelf ook een cbr'tje. ;)
 
Laatst bewerkt:
Hierzo een Scorpion EXO-900 (syteemhelm). Eerste ritje moet er nog mee gemaakt worden :P

@Lorenzooom
Uiterlijk is leuk, maar het gaat met name om de veiligheid en de pasvorm. Een helm kan er nog zo leuk uitzien, maar als het niet zit, dan heb je er nog niks aan. Voordat ik kon slagen heb ik ook heel wat helmen gepast :Y

@Ielspiels
Liever letale fouten, dan fatale fouten ;) . Hoe lang les je in totaal achter elkaar en zit er nog iets van een pauze tussen? Als je pauze hebt --> druivensuiker. Dat wordt snel opgenomen en geeft toch net even dat ene beetje extra energie aan je brein.

@Richard1973
Oké, staat erbij, gezellig *O*

@Jari
Zijn inderdaad nog een hoop mensen die af gaan rijden deze periode :Y . Succes allemaal :Y ;)
 
Laatst bewerkt:
Die helm is geniaal... Zit lekker... en vooral houdt een hele hoop geluid weg.
Ik heb nog geen dopjes nodig gehad terwijl der een behoorlijke demper onder die motor zit.
En inmiddels met spiegel vizier wat hem helemaal heerlijk maakt.. behalve 's avonds want dan zie je dus gewoon niets meer.. dus standaard de originele mee :)

Jaaaa hij vind mij natuurlijk gewoon vet lief.. :P *schat als je mee leest... ik wil hem ook best KRIJGEN hoor... O-) *

Voor alle mensen die moeten afrijden, succes :) Dat er trouwens gewoon gelest word met deze kou en sneeuw..! Goed inpakken dus..
Mijn schoonpapa heeft een rijschool...maar voor de motoren toch echt een winterstop.
 
Ik heb van het weekend ook al wat lessers gezien,bikkels.
Zelf heb ik van het weekend na 8 weken mijn sevenfifty maar weer eens tot leven gewekt,starte direct terwijl de accu er niet uit geweest was,las ergens dat dat moest(druppelladen)direct maar een klein tochtje gemaakt was toch wel erg kkkkkkoud.
Vandaag ter hoogte van Emmen ook nog zo'n bikkel zien rijden op de snelweg terwijl er pekel werd gestrooid!!!
 
Jaaaa hij vind mij natuurlijk gewoon vet lief.. :P *schat als je mee leest... ik wil hem ook best KRIJGEN hoor... O-) *

Ja, geef die meid gewoon die motor! Ik las ergens dat je heel veel verdient :P Dus dan kan zo'n kawasaki zxr 400 er toch wel vanaf? (Goede keus trouwens die R6 :] )
 
Laatst bewerkt:
Heb ik ook bij zitten kijken,vindt de Lorenzo replica toch wel een beetje duur,als ik nog gekker wordt dan ik nu ben(van motorrijden dan)komt ie er wel een keer.
De Scorpion heb ik bij Louis gezien maar had er nog niet van gehoord.
Heeft er iemand ervaring met de Caberg V2R,deze lijkt mij ook wel wat.
Ik rij nu nog met een oude Nolan.

Ik heb een Caberg V2R *D Prima helmpje voor de 'gemiddelde' motorrijder. Ze zeggen dat de ruis wat extremer is dan bij andere helmen, maar ik heb het nooit als storend ervaren.
Zijn gewoon leuke helmpjes met een prima 'zitcomfort'. Echter, elke helm is persoonlijk hoe je hem vindt zitten.. de V2R zat bij mij gewoon als gegoten :P
 
@ paul: haha het was al laat :+

alleen een groep van 30 is best wel heel erg behoorlijk groot! ik denk dat het sowieso handig is om in ieder geval diegene die naar de eifel gaan bij mekaar in een groep te zetten? dan ken men elkaar al een beetje leren kennen.


verder heb ik er echt zin in... nu nog kijken of me pak tegen die tijd goed zit :P
we shall see
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan