Het MF-Gooi Eifel weekend 2010

Premeet

  • 27 april

    Stemmen: 8 61,5%
  • 28 april

    Stemmen: 3 23,1%
  • 3 mei

    Stemmen: 1 7,7%
  • 5 mei

    Stemmen: 1 7,7%

  • Totaal aantal stemmers
    13
Prijs zul je niet veel goedkoper vinden denk ik hoor.
Dan moet je geen hotel nemen.
Ik denk dat het redelijke prijzen zijn :Y

Is ook redelijk ;)
Voor € 100.000,00 kan je ook 2 hectare grond kopen daar met een vrijstaand huis erop.
Dan kan je zelf een hotel/ pension neerzetten. Of iets bestaands.
Dan via Stefan Maas volboeken, zoals het hele dorp al doet :+
Zit Maas vol, dan regelt hij werkelijk overal een plekje voor je.
En geen lullig hokje hier of daar :N
Ben er 2x geweest en nog geen 1x in het hotel zelf :P
1x app en 1x volledige etage.

Maar er zijn zeker veel meer hotels of pensions te vinden.
Alleen is het met een groep lastiger.
Tot een man of 4 tot 6 is het meestal wel te regelen.
Daarboven een jaar van te voren :X
Kort gezegd: Wil je naar Maas met 15 a 20 man, moet je nu onderhand boeken ;)
 
:^ Liever iets goeds dan geklooi en een halve euro besparen :Y Ik ben dus ook voorstander voor half pension :9
:+ Ik dus niet ;)


Eten bij Maas kan best beter. Nu al 2 keer soep gehad wat echt niet te vreten was :r
En de rest.... mwa...

Maar okay. Kan beroerder en is beter dan droog brood :9
 
:^ Liever iets goeds dan geklooi en een halve euro besparen :Y Ik ben dus ook voorstander voor half pension :9
Volledig mee eens! Er zijn ontzettend veel Hotels trouwens (niet echt een verassing), heb er inmiddels een aantal aangeschreven. Één met zwembad, dus bikini's kunnen mogelijk ook op de paklijst :Y
Eerst maar eens reacties afwachten
 
Laatst bewerkt:
Is ook redelijk ;)
Voor € 100.000,00 kan je ook 2 hectare grond kopen daar met een vrijstaand huis erop.
Dan kan je zelf een hotel/ pension neerzetten. Of iets bestaands.
Dan via Stefan Maas volboeken, zoals het hele dorp al doet :+
Zit Maas vol, dan regelt hij werkelijk overal een plekje voor je.
En geen lullig hokje hier of daar :N
Ben er 2x geweest en nog geen 1x in het hotel zelf :P
1x app en 1x volledige etage.

Maar er zijn zeker veel meer hotels of pensions te vinden.
Alleen is het met een groep lastiger.
Tot een man of 4 tot 6 is het meestal wel te regelen.
Daarboven een jaar van te voren :X
Kort gezegd: Wil je naar Maas met 15 a 20 man, moet je nu onderhand boeken ;)
Daarom is het ook van belang die OVB's zo snel mogelijk weg te werken :)
 
Daarom is het ook van belang die OVB's zo snel mogelijk weg te werken :)

:^

Bijna 50% OVB is een beetje veel :+

Heel simpel op te lossen :Y

Reken pp € 40,- per nacht.
3x € 40= € 120,- voor 3x diner, ontbijt en overnachten.
+/- 100 tot 120 eurie benzine.
Beetje eten en drinken op de dag en 's avonds...

3 a 400 voor 4 dagen sturen.
Weet iedereen meteen wat ze ongeveer kwijt zijn.
Morgen Stefan Maas bellen en vragen of die plek heeft in dat weekend voor 20 man.
Optie op nemen voor 7? dagen (indien mogelijk, maar meestal wel).
Spijkers met koppen, belofte om mee te gaan is bindend, anders zelf voor vervanger zorgen, of gewoon betalen.

Sjow, opgelost :')
 
:Y Mooi gesproken, als ik zo op MF kijk zie ik erg veel positieve reacties over Maas, waar bijna iedereen geweest is en dus is het misschien leuk om ook naar iets anders te kijken.

http://www.sonnenblick-luetz.de/
Hier lees ik ook erg veel positieve reacties over. Ze bieden hier €80,- voor 2 nachten aan en €119,- voor 3 nachten. Het zit dus allemaal rond dezelfde prijs.

Ik wil iedereen nog wel even de tijd (week) geven om het een en ander te bespreken met werk of wie dan ook, maar daarna wil ik wel wat afspraken gaan maken!
 
:Y Mooi gesproken, als ik zo op MF kijk zie ik erg veel positieve reacties over Maas, waar bijna iedereen geweest is en dus is het misschien leuk om ook naar iets anders te kijken.

http://www.sonnenblick-luetz.de/
Hier lees ik ook erg veel positieve reacties over. Ze bieden hier €80,- voor 2 nachten aan en €119,- voor 3 nachten. Het zit dus allemaal rond dezelfde prijs.

Ik wil iedereen nog wel even de tijd (week) geven om het een en ander te bespreken met werk of wie dan ook, maar daarna wil ik wel wat afspraken gaan maken!

Die is ook goed *D
Alleen zelfde "probleem" als Maas :Y
Snel vol :+

Maar het zal idd niet op een week afhangen.
 
Gaan we al? *D

Foto-NR3ZVY38-G.jpg
 
voor mij hoef je geen hotel te boeken. Ik maf wel in de bus, vreten kan ik overal en douchen doe ik wel weer als ik thuis ben.
 
Korting krijgen we niet..... maar meestal krijgen we het wel geregeld als we weer eens op de valreep aan komen kachelen zonder te reserveren.
Van die ad hoc beslissingen... :X
Maar voor een grotere groep moet je inderdaad van te voren reserveren...en wel zo snel mogelijk.
Half Pension... 't eten is oke. Niet bijzonder, maar ik vind het prima. Ik kom er om een leuke tijd te hebben en tot dusver heb ik dat altijd daar gehad. En Stefan vind ik een fijne vent. Aardige kerel, en Suzi van de bediening is ook zo'n fijn mens. :Y
 
Laatst bewerkt:
voor mij hoef je geen hotel te boeken. Ik maf wel in de bus, vreten kan ik overal en douchen doe ik wel weer als ik thuis ben.
Laat je het raam van de bus op een kiertje staan, trappen wij er wel een broodje door naar binnen 's morgens :')
 
Korting krijgen we niet..... maar meestal krijgen we het wel geregeld als we weer eens op de valreep aan komen kachelen zonder te reserveren.
Van die ad hoc beslissingen... :X
Maar voor een grotere groep moet je inderdaad van te voren reserveren...en wel zo snel mogelijk.
Half Pension... 't eten is oke. Niet bijzonder, maar ik vind het prima. Ik kom er om een leuke tijd te hebben en tot dusver heb ik dat altijd daar gehad. En Stefan vind ik een fijne vent. Aardige kerel, en Suzi van de bediening is ook zo'n fijn mens. :Y

:^

Maar alleen ontbijt is ook goed hoor :P
A la carte is beter bij Maas ;)

Zit een klein kansje in dat Svijf toch wel mee kan *O* ....
Wordt vervolgd...
 
Ik heb inmiddels reactie van hotel Sonnenblick. Zij zitten in de genoemde periode al vol. Dan gaat de voorkeur toch uit naar hotel Maas. Het is nu van belang dat iedereen die in de OP genoemd wordt ook daadwerkelijk kan i.v.m. het reserveren van het hotel.
 
Ik heb inmiddels reactie van hotel Sonnenblick. Zij zitten in de genoemde periode al vol. Dan gaat de voorkeur toch uit naar hotel Maas. Het is nu van belang dat iedereen die in de OP genoemd wordt ook daadwerkelijk kan i.v.m. het reserveren van het hotel.

Tis net als met circuitdagen :+
Zal morgen nog is even overleggen hier :Y
Dan weet ik of ik wel of niet mee ga ;)

Is het trouwens de bedoeling om vrijdagmorgen weg te gaan t/m maandag aaf?
 
Terug
Bovenaan Onderaan