Het MF-Gooi Eifel weekend 2010

Premeet

  • 27 april

    Stemmen: 8 61,5%
  • 28 april

    Stemmen: 3 23,1%
  • 3 mei

    Stemmen: 1 7,7%
  • 5 mei

    Stemmen: 1 7,7%

  • Totaal aantal stemmers
    13
En dan heb ik er nog behoorlijk wat foto's van Tijger tussen uit gehaald :$


De filmpjes:
Plexat en MZN, Alexed en Jantah (met een keurig uitgevoerde stop).
Het filmpje van Plex is zo stoer :') ik zie nu pas dat ik hem niet heb kunnen volgen, dus hij staat er niet echt op _O-
 
Laatst bewerkt:
Deze hoort er ook nog bij! :P

full


Had um nog niet gezien eerlijk gezegd! En je ziet de rest ook kijken van: 'Ja... :/ Daar hoor ik niet bij hoor!' :+

Maar zit ff mooie fotootjes uit te zoeken bij iedereen voor mezelf, dank daarvoor! *D :}
 
Laatst bewerkt:
Pinnacle Studio 14 HD wilt niet echt mee werken met de berg aan videos van Ernst. Kent iemand misschien een ander programma?

Zit toch ook software bij die Contour camera's om te bewerken? Kan ik daar ook aan komen?
 
yep gevonden.

Maar geloof dat je daar niet echt veel mee kunt doen... Ik kom iig niet verder dan filmpjes inkorten B|


Nadeel van die HD filmpjes is dat je een bijzonder zware pc moet hebben om het te bewerken. Afspelen gaat prima, bewerken... heeft ie het nogal moeilijk mee -O-


Iemand betere app tot zijn beschikking? Ben bang dat ik anders de filmpjes om zal moeten zetten naar (veel) lagere kwaliteit om er nog wat leuks van te maken. Nu schiet het gewoon niet op :N
 
yep gevonden.

Maar geloof dat je daar niet echt veel mee kunt doen... Ik kom iig niet verder dan filmpjes inkorten B|


Nadeel van die HD filmpjes is dat je een bijzonder zware pc moet hebben om het te bewerken. Afspelen gaat prima, bewerken... heeft ie het nogal moeilijk mee -O-


Iemand betere app tot zijn beschikking? Ben bang dat ik anders de filmpjes om zal moeten zetten naar (veel) lagere kwaliteit om er nog wat leuks van te maken. Nu schiet het gewoon niet op :N

Windows Movie Maker? Sony Vegas Movie Studio? Adobe Premiere? Cyberlink Power Director?
 
Windows Movie Maker? Sony Vegas Movie Studio? Adobe Premiere? Cyberlink Power Director?
Ken alleen die eerste, maar die kan niet met MOV bestanden overweg... en heb geen goed conversie programma die de HD kwaliteit (of hoge) kwaliteit kan bewaren met converteren.


En denk ook niet dat het zozeer aan het programma ligt, maar meer aan de zware video bestanden om te bewerken.
 
Jammer, met afspelen leek het zo goed te gaan. Mijn laptop heeft al moeite om het soepel af te spelen , laat staan bewerken :')

Ik heb ook wel mensen gehoord die windows movie maker gebruiken. Volgens mij de versie vanaf Vista schijnt daar mee overweg te kunnen? Weet niet zeker, ben er niet zo in thuis
 
Jammer, met afspelen leek het zo goed te gaan. Mijn laptop heeft al moeite om het soepel af te spelen , laat staan bewerken :')

Ik heb ook wel mensen gehoord die windows movie maker gebruiken. Volgens mij de versie vanaf Vista schijnt daar mee overweg te kunnen? Weet niet zeker, ben er niet zo in thuis
Ja afspelen gaat ook prima...

Draai XP 64bit op die pc... denk niet dat die Vista versie onder XP draait, maar zal eens kijken daarna :Y
 
Jammer, met afspelen leek het zo goed te gaan. Mijn laptop heeft al moeite om het soepel af te spelen , laat staan bewerken :')

Ik heb ook wel mensen gehoord die windows movie maker gebruiken. Volgens mij de versie vanaf Vista schijnt daar mee overweg te kunnen? Weet niet zeker, ben er niet zo in thuis
Ik kan er vast wel wat mee, maaar heb er weinig tijd / zin in :$


Als er niemand is ...... :/
 
Ik zal es kijken of de mijne het trekt. Zelfs half HD speelt-ie niet mooi af maar als ik 'm met moviemaker gepubliceerd heb gaat het wel goed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan