Het MF-Gooi Eifel weekend 2010

Premeet

  • 27 april

    Stemmen: 8 61,5%
  • 28 april

    Stemmen: 3 23,1%
  • 3 mei

    Stemmen: 1 7,7%
  • 5 mei

    Stemmen: 1 7,7%

  • Totaal aantal stemmers
    13
Ik hoorde iets over nieuw personeel bij Maas...

:( geen nieuw personeel hoor ik net.



:W
 
Laatst bewerkt:
full


Edit... ik blijf het topic intussen maar een beetje opleuken met Eifelplaatjes... :P
 
Laatst bewerkt:
@X, omdat ik Kato en Girl niet wil beledigen. O-)


Ha.... denk niet dat we onder de categorie... "we rijden alleen maar BMW's, en BMW is heilig" vallen. 't Is dat een cardanfiets met die eigenschappen 't beste past bij wat we tegenwoordig doen.

Hiervoor heb ik Yamaha gereden, en in de garage staat overigens ook nog een Honda, voor de rest heeft Kato MV, Ducati, Honda, Yamaha en Suzuki gereden... kortom.. ik mis nog Moto Morini (Gran Passo... :9~ ) en KTM .... :9~ en Husqvarna :9~
 
Ha.... denk niet dat we onder de categorie... "we rijden alleen maar BMW's, en BMW is heilig" vallen. 't Is dat een cardanfiets met die eigenschappen 't beste past bij wat we tegenwoordig doen.

Hiervoor heb ik Yamaha gereden, en in de garage staat overigens ook nog een Honda, voor de rest heeft Kato MV, Ducati, Honda, Yamaha en Suzuki gereden... kortom.. ik mis nog Moto Morini (Gran Passo... :9~ ) en KTM .... :9~ en Husqvarna :9~

KTM & Husqvarna kan je tegenwoordig onder 1 noemer benoemen. :)

Ik had ook bijna een BMW gekocht hoor. ;)

nocer_bmw.jpg


Ik ben ook niet merk gebonden, maar KTM is het gene wat ik voor nu zoek. :)
Maar we kunnen gewoon grapjes blijven maken hoor. :) Ik wil alleen niet van die flauwe inkoppers maken die Xtra telkens post. O-)
 
Haha, ja bedankt. ;) Dat gaf je destijds ook al aan. Dat iemand uit Laren eigenlijk een BMW zou moeten kopen. :)
 
KTM & Husqvarna kan je tegenwoordig onder 1 noemer benoemen. :)

Ik had ook bijna een BMW gekocht hoor. ;)

[afbeelding]

Ik ben ook niet merk gebonden, maar KTM is het gene wat ik voor nu zoek. :)
Maar we kunnen gewoon grapjes blijven maken hoor. :) Ik wil alleen niet van die flauwe inkoppers maken die Xtra telkens post. O-)
Aan de foto te zien maakt die BMW je niet erg blij :)
 
Het misstaat je heel niet, Nocer :)

Leuk dat de OVB's eraf zijn, Girl en Kato! *O*
En post gerust nog wat fotootjes; ben nog nie in Eiffel geweest.
 
Terug
Bovenaan Onderaan