Het MF-Gooi Eifel weekend 2010

Premeet

  • 27 april

    Stemmen: 8 61,5%
  • 28 april

    Stemmen: 3 23,1%
  • 3 mei

    Stemmen: 1 7,7%
  • 5 mei

    Stemmen: 1 7,7%

  • Totaal aantal stemmers
    13
Kan er nog niks concreets over zeggen. :N

De agenda loopt inmiddels vol met vakanties dat ik ook nog de tijd moet zien te vinden om ze te verdienen... :P

Als ik meega dan sowieso pas vertrek op zaterdag.
 
Aanvraag ingediend bij de planning.............dus nu nog even een OVB voor mij. Geen gelul gewoon het hele weekend :+
 
Kan er nog niks concreets over zeggen. :N

De agenda loopt inmiddels vol met vakanties dat ik ook nog de tijd moet zien te vinden om ze te verdienen... :P

Als ik meega dan sowieso pas vertrek op zaterdag.
Ey was da nou? Je hebt zelf het zetje in de goede richting gemaakt? -O-
 
Ey was da nou? Je hebt zelf het zetje in de goede richting gemaakt? -O-
Uhuh... Voor het laatste weekend in April. Daar was toen weinig animo voor.

Dit weekend is nog een hoop puzzelen met 2 kinderen die vakantie hebben op dat moment en mijn meisie moet werken...


Edit: als je nu wilt reserveren dan regel ik t.z.t. zelf wel wat. Ik heb simpelweg nog te veel losse eindjes. Als ik half kan, ben ik er heel bij. :)
 
Laatst bewerkt:
Ey, het was de bedoeling juist dat weekend te kiezen.
Ernst heeft meen ik jouw post nog opgezocht voor het juiste weekend, dus waar zit de misser nou :?
 
Zie ook: ToSiE in "MF Gooi en Vechtstreek deel * 59 * Fijn..."

Kennelijk bevalt het weekend van 8/9 mei gezien de meerdere positieve reakties (vergeleken met eind april) dus wat mij betreft kunnen we 'm in de agenda zetten...

Weet dat dit weekend ook voor Achi beter uit kwam.

Zou jij 'm in de OP willen zetten X???

Zal voor een aantal wellicht niet uitkomen maar dat hou je altijd. Nu is deze datum redelijk vroeg bekend dus kan iedereen er naar toe leven.
 
Laatst bewerkt:
Klopt.

Omdat ik er van uit ga dat het een groepsgebeuren is en het tof is als er zo veel mogelijk mee gaan. Als dan de conclusie is dat ik er zelf niet bij ben dan is dat mijn tough luck...

Kortom: eind april was mij beter uit gekomen. Die heb ik los gelaten omdat er (te) weinig animo was. Weekend in mei was al eerder voorgesteld dus ben ik akkoord gegaan met de wetenschap dat ik er mogelijk niet bij zou kunnen zijn.

Maar nogmaals: ik moet wat dingen ritselen voor dat weekend waar ik nu nog niets zinnigs over kan zeggen. Dus als er deze week gereserveerd gaat worden moet ik helaas afhaken en op een later tijdstip zelf iets regelen als ik alles rond heb.
 
Klopt.

Omdat ik er van uit ga dat het een groepsgebeuren is en het tof is als er zo veel mogelijk mee gaan. Als dan de conclusie is dat ik er zelf niet bij ben dan is dat mijn tough luck...

Kortom: eind april was mij beter uit gekomen. Die heb ik los gelaten omdat er (te) weinig animo was. Weekend in mei was al eerder voorgesteld dus ben ik akkoord gegaan met de wetenschap dat ik er mogelijk niet bij zou kunnen zijn.

Maar nogmaals: ik moet wat dingen ritselen voor dat weekend waar ik nu nog niets zinnigs over kan zeggen. Dus als er deze week gereserveerd gaat worden moet ik helaas afhaken en op een later tijdstip zelf iets regelen als ik alles rond heb.
Nobele instelling :}
Nu nog even regelen dat je er toch nog bij kan zijn ;) Wel zo gezellig :]
 
Maar nogmaals: ik moet wat dingen ritselen voor dat weekend waar ik nu nog niets zinnigs over kan zeggen. Dus als er deze week gereserveerd gaat worden moet ik helaas afhaken en op een later tijdstip zelf iets regelen als ik alles rond heb.

:^

Regelen wij samen wel een kamertje dan... O-)
Maas kan altijd wel wat regelen dus zie daar niet zo'n probleem in :P
 
:N

Ik heb met Stefan afgesproken het uiterlijk woensdag te laten weten. Patje is ook nog in overleg met z'n werkgever...
 
:N

Ik heb met Stefan afgesproken het uiterlijk woensdag te laten weten. Patje is ook nog in overleg met z'n werkgever...


ja echt drama met mijn werkgever hoor.
Want er komen nieuw releases van systemen en servers in april/mei dus weten ze niet of ik vrij kan krijgen maar ik zou het maandag horen zeiden ze.
 
Ook nog ff wat regelen op het werk. Ik ben er in ieder geval zaterdag en zondag. Ik probeer de vrijdag vrij te krijgen en mogelijk ook de maandag.

Wanneer moet alles definitief doorgegeven zijn?
 
Woensdag 20.00 gaat de reservering er uit.
De bedoeling is een overnachting op vrijdag, zaterdag en zondag toch?

Vrijdag en zaterdag is geen probleem, voor zondag hoor ik het hopelijk morgen en anders jij iig voor woensdag 20u ;)

Vertrekken wordt voor mij vrijdag middag/avond... neem aan dat dat geen probleem is voor de reservering?
 
Terug
Bovenaan Onderaan