Het MF-Gooi Eifel weekend 2010

Premeet

  • 27 april

    Stemmen: 8 61,5%
  • 28 april

    Stemmen: 3 23,1%
  • 3 mei

    Stemmen: 1 7,7%
  • 5 mei

    Stemmen: 1 7,7%

  • Totaal aantal stemmers
    13
Routes komt dik in orde, en zal een lekkere rondrit worden! Mede om wat Toos beschrijft ben ik groot voorstander van verschillende groepen, naast dat de groep te groot wordt....

Ik zal de routes in de OP zetten zodra ze klaar zijn :]
 
full
 
Routes komt dik in orde, en zal een lekkere rondrit worden! Mede om wat Toos beschrijft ben ik groot voorstander van verschillende groepen, naast dat de groep te groot wordt....

Ik zal de routes in de OP zetten zodra ze klaar zijn :]
Als je groepjes van 4 á 5 man hebt is het mooist.
 
Op school vrij gevraagd voor 10 mei, en gekregen. *O*
(op voorwaarde dat er niet nog een examen wordt gepland voor die dag.)

Dus ik zou graag overnachten van vrijdag t/m maandag.

*O* :]
 
Moet je ook za en zo werken? Er gaan nog meer op za middag rijden en dan zondag avond weer terug.....
Da's waar, maar denk daar niet te licht over.

Zondag met de groep een hele dag rijden en dan na het eten nog ff 400km naar huis is geen kleinigheid.
 
Vrije dagen zijn geregeld, ik ben er ook vrijdag t/m maandag bij *O*

En aangezien ik de dinsdag erna school heb, donderdag hemelvaart is en ik vrijdag weer in de Eifel zit, ook de woensdag er maar bij gepakt. Hele week vrij dus *O*


Ik wil ook wel voorrijden (middengroep), maar dan moet ik bij voorkeur de routes van tevoren hebben, want mijn GPS heeft hele oude wegenkaarten en lust geen SD kaartjes.
 
Vrije dagen zijn geregeld, ik ben er ook vrijdag t/m maandag bij *O*

En aangezien ik de dinsdag erna school heb, donderdag hemelvaart is en ik vrijdag weer in de Eifel zit, ook de woensdag er maar bij gepakt. Hele week vrij dus *O*


Ik wil ook wel voorrijden (middengroep), maar dan moet ik bij voorkeur de routes van tevoren hebben, want mijn GPS heeft hele oude wegenkaarten en lust geen SD kaartjes.
Ok mooi! Routes komen uiteraard van te voren in de OP. Stefan heeft ook nog vele routes toegestuurd dus ga ik eerdaags eens mee puzzelen.
 
Ben zelf drie keer bij Stefan geweest, willen jullie nog leuke routes vanaf Stefan voor Garmin en TOM TOM?
 
@Achi en Patje:
Hebben jullie al wat van de werkgever gehoord? Vanavond moet de reservering eruit, ik denk niet dat het veel problemen oplevert om later nog bij te boeken maar om er zeker van te zijn dat we in hetzelfde hotel zitten is het wel lekker als we in één keer kunnen boeken!
 
chris gister nog gesproken. Hij had nog geen go van zijn werk...
 
Ernst, zoals eerder aangegeven. Ik ga ook zondag avond weg. :)
Ik ga vrijdag rond half 3 rijden vanuit Woerden en ik maak mijn eigen route om rond 7 uur daar aan te komen. :)

Zondag weet ik nog niet wat ik ga doen. Of ik dan een leuke route richting huis rij of dat ik een route rij en 's avonds naar huis ga.
 
naja ben beetje laat merk ik.

maar ik zit gewoon op kantoor waarschijnlijk dat hele weekend, als het anders word dan ga ik het regelen. sorry voor het ongemak.
 
Kom ook ff op de valreep dit topic checken! :X

Ernst, is het een probleem als ik een OVB'tje ben voor vrijdag tot maandag? Of heb je dan liever dat ik zelf reserveer?

Laat ik eens gek doen op m'n RSje! *D

Edit: of mag ik niet mee met dat geurmonster/rookgordijnlegger van me?! :X
 
Laatst bewerkt:
Ik ben nu bezig met een logisch verband in de kamers te maken, moet het Stefan vanavond laten weten. OVB komt niet goed uit. Als je nou gewoon ff mee gaat scheelt dat Maike waarschijnlijk ook weer in de éénpersoonstoeslag :Y

Dusssss.... OVB eraf en zeker meegaan? O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan