quote:phustje schreef op 23 januari 2010 @ 12:00:
Ben er bij! Ik zal Merc de 25e van mei ook tegenkomen aangezien ik dan ook op CPZ te vinden ben in groep 1
Datum maakt me niet veel uit dus ik kijk even wat de meeste stemmen krijgt.
quote:Mercurieus schreef op 22 januari 2010 @ 21:40:
B@rdie, mooi initiatief....
Ben in ieder geval 25 mei (staat niet in de pol) op CPZ te vinden in groep 1. Een andere datum ga ik hier (lees: thuisfront) nog ff in de groep gooien dit weekend.
quote:Djoezz schreef op 23 januari 2010 @ 12:52:
Goed initiatief Bart!![]()
Ik zat alleen even te kijken bij de data en zag dat er nogal wat verschillen in zaten mbt de indeling van de groepen. Bij sommige data zijn er MSL races ipv groep 3 en 4 en soms zijn er ook kennismakingsdagen (3x20 min), zoals de 25e mei.
Misschien moet je dat even bij het overzicht zetten, tesamen met de kosten want die kunnen ook flink verschillen.
Ik zit nog te denken wanneer het mij het beste uitkomt, heb ook al ingeschreven op Lelystad met de MFers op 16 mei en 15 aug!
quote:phustje schreef op 23 januari 2010 @ 12:00:
Ben er bij! Ik zal Merc de 25e van mei ook tegenkomen aangezien ik dan ook op CPZ te vinden ben in groep 1
Datum maakt me niet veel uit dus ik kijk even wat de meeste stemmen krijgt.
quote:monsjobe schreef op 22 januari 2010 @ 22:30:
[afbeelding]
volgens mij had ik nog geen poser pics in dit topic geplaatst?![]()
![]()
Top B@rdie!! Mercurieus gaat iig de 25e. Laat 't btje van jullie afhangen maar m'n voorkeur gaat uit naar 31/5, 14/6 of 21/6. Weet niet of je meteen de 31e weer wilt of een paar dagen pauze Mercuri? Let me knowHeb er zin in!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe meer triples hoe mooier!!!!!!! Ideetje om de mannen van het daytona 675 en Speed topic in te lichten? Kan Maudi vragen hoe hard het loopt met de inschrijvingen op de verschillende data?
quote:frosty_666 schreef op 22 januari 2010 @ 23:06:
Heb mar gestemd voor Dinsdag de 15de.Simpelweg omdat 31 mei vlak voor m'n vakantie is en er zal maar iets gebeuren.Al is het maar een kleinigheid.
Zondag de 13de kom ik wer thuis,misschien nog een beetje brak dus maandag de 13 ook maar niet.
De overgebleven dagen moet ik vrij voor nemen en m'n vrije dagen heb ik nog wel nodig dit jaar.
Dus stem allen op dinsdag de 15de
quote:bas_k schreef op 22 januari 2010 @ 23:23:
Lijkt me bloedgaaf.
Zit echter in het onderwijs en kan alle data behalve 8 juni en 21 juni zeker niet vrij regelen. De 8e is een studiedag, de 21e een gewone lesdag. Zal beide erg lastig worden dus onder voorbehoud. Ik kijk even of het op de 8e of de 21e uitdraait of niet. Zo ja, dan ga ik aan het regelen, zo nee dan moet ik verstek laten gaan...
Heb op de 8e gestemd, maar er mag dus ook een vinkje bij de 21e wat mij betreft.
quote:B@rdie schreef op 24 januari 2010 @ 15:17:
quote:bas_k schreef op 22 januari 2010 @ 23:23:
Lijkt me bloedgaaf.
Zit echter in het onderwijs en kan alle data behalve 8 juni en 21 juni zeker niet vrij regelen. De 8e is een studiedag, de 21e een gewone lesdag. Zal beide erg lastig worden dus onder voorbehoud. Ik kijk even of het op de 8e of de 21e uitdraait of niet. Zo ja, dan ga ik aan het regelen, zo nee dan moet ik verstek laten gaan...
Heb op de 8e gestemd, maar er mag dus ook een vinkje bij de 21e wat mij betreft.
Je spreekt jezelf tegenIn het begin zeg je dat je alle data kan behalve 8 en 21 juni. Aan het eind van je verhaal staat dat je juist op de 8ste gestemd hebt
De dag dat je absoluut niet kan!
quote:frosty_666 schreef op 22 januari 2010 @ 23:06:
Heb mar gestemd voor Dinsdag de 15de.Simpelweg omdat 31 mei vlak voor m'n vakantie is en er zal maar iets gebeuren.Al is het maar een kleinigheid.
Zondag de 13de kom ik wer thuis,misschien nog een beetje brak dus maandag de 13 ook maar niet.
De overgebleven dagen moet ik vrij voor nemen en m'n vrije dagen heb ik nog wel nodig dit jaar.
Dus stem allen op dinsdag de 15de
quote:monsjobe schreef op 27 januari 2010 @ 11:31:
[...]
En de 21e kun je dan ook? Hebben we geen last van een MSL Cup.
Bas_K heeft dan ook de grootste kans mee te kunnen
Phustje heeft niet echt voorkeur qua daum net als ik en volgens mij kan B@rdie ook de 21e. Is 4 weken na de 1e circuit ervaring van Mercuri heeft hij nog ff kunnen sparen en gaat ie ook weer mee
Zijn we toch al met z'n 6 en
quote:phustje schreef op 27 januari 2010 @ 09:15:
Zou die MSL cup die op paar van die dagen gereden wordt niet erg hinderend zijn?
quote:monsjobe schreef op 27 januari 2010 @ 11:31:
[...]
En de 21e kun je dan ook? Hebben we geen last van een MSL Cup.
Bas_K heeft dan ook de grootste kans mee te kunnen
Phustje heeft niet echt voorkeur qua daum net als ik en volgens mij kan B@rdie ook de 21e. Is 4 weken na de 1e circuit ervaring van Mercuri heeft hij nog ff kunnen sparen en gaat ie ook weer mee
Zijn we toch al met z'n 6 en
quote:B@rdie schreef op 24 januari 2010 @ 15:07:
[...]
Heb 25 mei er niet ingezet omdat dit een "Circuit Experience" dag is. Aangezien ik er zelf een aardig eind voor moet rijden doe ik liever gelijk een volwaardige circuitdag ipv "Maar" 3 sessies
Maar zou leuk zijn als je 1 van de andere dagen er ook bij bent!![]()
quote:Djoezz schreef op 23 januari 2010 @ 12:55:
citaat :
Programma?
Per groep worden er sessies georganiseerd van 20 minuten inclusief opstellen en afvlaggen. Dat betekent dat je 5 sessies per dag kunt rijden. Het programma duurt van 7.30 tot 17.00 uur.
Zijn tóch 10 rondjes!
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1