BMW f650 '97 geel gestolen; teruggevonden

MarcelluM

MF'er
13 aug 2007
43
0
Luxemburg
- Hij staat bij de politie en ik kan hem rijdend op komen halen! -

Bovenstaande motorfiets is onlangs gestolen uit een garage in Amsterdam oost. Anderhalf jaar geleden was hij al eerder gestolen van de straat, maar toen kon ik hem nog terugvinden.
Km stand ongeveer 44.000

Opvallend licht geel, valbeugel, kofferbeugels achter. Topkoffer, klitteband onder ruitje, dagteller stuk, Heidenau K60 Noppenbanden (nieuw), Osco smeersysteem, overal zand.

HyvesGames
 
Laatst bewerkt:
Waar in oost ongeveer als ik vragen mag? Woon zelf bij het Javaplein en ben ook van plan m'n motor hier in de buurt neer te zetten (wellicht gewoon op de straat).

Zal m'n ogen openhouden.
 
Woon in zuid, zal ook opletten.

Misschien een idee om in het Amsterdam regio topic een oproepje te plaatsen.
 
Waar in oost ongeveer als ik vragen mag? Woon zelf bij het Javaplein en ben ook van plan m'n motor hier in de buurt neer te zetten (wellicht gewoon op de straat).

Zal m'n ogen openhouden.

Zeeburg, javaeiland, vlakbij Javaplein. Vorig jaar had ik 'm op straat staan en vond ik hem aan het eind van de straat weer terug. Nu stond hij in een gedeelde garage onder een flat, met superdikke 130 euro p/s sloten. Ik heb niet het idee dat ik hier dus nog een motor kan/wil hebben.
 
Zeeburg, javaeiland, vlakbij Javaplein. Vorig jaar had ik 'm op straat staan en vond ik hem aan het eind van de straat weer terug. Nu stond hij in een gedeelde garage onder een flat, met superdikke 130 euro p/s sloten. Ik heb niet het idee dat ik hier dus nog een motor kan/wil hebben.

hey ik werk in Oost en een gele BMW komt me wel bekend voor volgens mij heb ik het paar keer gezien. Stond ie niet laatst voor de Apotheek vlakbij Javaplein ?

Ik wandel meestal in me pauze rondom Javaplein, ik zal voor je kijken.
 
He Kerel,

Alweer?!?! Das echt klote. Heb toentertijd nog contact met je gehad voor dat nieuwe contactslot voor op je motor. Ik hoop dat je m nu net zo snel weer terug hebt en dat er niet teveel beschadigd is.

Succes ermee.
 
Amsterdam topic houd het ook in de gaten (merendeel zijn het ook agenten/tes) ik kijk ook wel ff rond ik ga morgen toch een rondje maken hoop dat ik m tegenkom.

Grandia zijn motoren zijn ook gestolen in amsterdam had ze ook in een schuur staan.

Hoop dat je m ditmaal ook weer terug vind succes ermee.
 
Bedankt voor jullie steun, ook op het Amsterdam forum, geeft toch een beetje hoop.
- Bij de apotheek ben ik recent niet geweest (er rijden nog 2 gele rond in A;dam)
- Het nieuwe contactslot fixen vond ik toen een rotklus, maar ik zou het nu dolgraag weer doen.

Update: Ik hoor van een buurvrouw dat in de flat ernaast de week ervoor ingebroken was (gewapend glas was uitgezaagd). Hier waren twee motoren ontvreemd.
 
Laatst bewerkt:
(Motor-forum doet het erg goed op google, nu maar hopen dat iemand het kenteken of framenummer googled voor aankoop).
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad klote voor je, weet niet of je het al doet, maar eventueel kun je marktplaats in de gaten houden, in Millingen wordt een complete f650 in onderdelen aangeboden....
 
Ik houd inderdaad de advertenties in de gaten. (Die uit Millingen is rood, niet geel).

Er staat ook een vage aanbieding van een kroonplaat met slot, zonder sleutel. Weet niet wat ik daarvan moet denken.
 
Laatst bewerkt:
Dat ie rood was had ik inderdaad gezien, maar met een spuitbusje is alles van kleur te veranderen ;) En die kroonplaat had ik ook gezien, vandaar dat ik je de tip gaf om MP in de gaten te houden, je weet maar nooit hoe stom die lui zijn en hun domheid kan maar net jouw geluk zijn, veel succes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan