Motor-Forum -

Log in
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Select Forum

Suzuki GSX-R 750 Deel 12: Time to hit the streets!

Dit onderwerp is gesloten.

Pagina's:
«
»

Skippy Abuser ®

Reg. datum:
19 jun. 2005
Deze dus ...

http://files.bs-motoparts.eu/images/puig/verkleidungsscheiben/4055h.jpg

;)
De Italiaanse relnicht
Desmo Inside ....

GSX-R 750 K6

Reg. datum:
29 mei. 2009
LOL! Ze hebben idd de meest afschuwelijke disco kleuren. Als je een leuke circuitfiets met originele kuip hebt, kan je er wat leuks meemaken. Anders zou ik me KAPOT schamen.

Trouwens, wat echt een uber vette bike is die 1098S toch zeg! De droommotor van een hoop mensen.
DanielKaffee wijzigde dit bericht op zaterdag 23 januari 2010 21:39 (6%)
When three Bros must share the backseat of a car, it is unacceptable for any Bro to put his arm around another Bro to increase space. Likewise, it is unacceptable for two Bros to share a motorcycle, unless the motorcycle is equipped with a sidecar.

Reg. datum:
05 jun. 2007
quote:
J-base schreef op 23 januari 2010 @ 12:28:
Haha nice :)
Ik semi-begin deze dan even meteen met een vraagje,
Ik heb gisteren mijn optimate binnengekregen en mijn accu succesvol vol kunnen laten druppelen.
Nu is alleen nogsteeds het probleem dat mn gixxer niet wil starten.. Ik heb al veel opgezocht wat het nou kan zijn, maar is er misschien iets wat ik overzie?
Hij maakt gewoon wel het geluid van een startende motor voordat hij aanslaat als het waren, maar het aanslaan gebeurt dus niet. Er zit benzine in, dodemansknop staat ook niet aan ;) koppeling trek ik in, standaard ingeklapt, ik kan echt niets anders meer verzinnen :(
Nu kan er altijd iets kapot gaan natuurlijk, maar het gekke is dat ik de motor destijds particulier gekocht heb (hij werkte gewoon met koude motor) en toen 2 weken erna probeerde te starten, maar dit gebeurde dus niet. Toen heb ik de optimate eraan gehangen om hem helemaal vol te laten lopen maar doet dus alsnog niets :(

Enig idee van de pro's? ;)

Goed hij start dus wel maar slaat niet aan?

als je een multiemeter heb kijk eens wat er met de spanning gebeurd als je start, (waarschijnlijk blijft het redelijk gelijk want je verteld niet dat de startmotor met moeite rondkomt) staat de motor ook in zijn vrij? als dit allemaal zo is zou ik er 1 bougie uitdraaien direct na een start poging en bekijk of ie nat is, is ie droog?= geen benzine is ie nat?= houd terwijl je start de bougie tegen het blok vonkt ie dan?
Zo jij bent morgen weer lekker aant klussen
Succes

Skippy Abuser ®

Reg. datum:
19 jun. 2005
quote:
DanielKaffee schreef op 23 januari 2010 @ 21:39:
LOL! Ze hebben idd de meest afschuwelijke disco kleuren. Als je een leuke circuitfiets met originele kuip hebt, kan je er wat leuks meemaken. Anders zou ik me KAPOT schamen.

Trouwens, wat echt een uber vette bike is die 1098S toch zeg! De droommotor van een hoop mensen.

Wat vind je van die kuipruit die ik daarnet poste :?
Heb deze zelf gehad op allebei de K7's :Y
Zicht gedeelte is light smoked en het onderste gedeelte is donker met het GSX-R teken erin

Heb zelf goeie ervaring met BS-motorparts ,maandag bestellen was het vrijdags al binnen :P
De Italiaanse relnicht
Desmo Inside ....

Skippy Abuser ®

Reg. datum:
19 jun. 2005
quote:
Ik heb gisteren mijn optimate binnengekregen en mijn accu succesvol vol kunnen laten druppelen.
Nu is alleen nogsteeds het probleem dat mn gixxer niet wil starten.. Ik heb al veel opgezocht wat het nou kan zijn, maar is er misschien iets wat ik overzie?
Hij maakt gewoon wel het geluid van een startende motor voordat hij aanslaat als het waren, maar het aanslaan gebeurt dus niet. Er zit benzine in, dodemansknop staat ook niet aan ;) koppeling trek ik in, standaard ingeklapt, ik kan echt niets anders meer verzinnen :(
Nu kan er altijd iets kapot gaan natuurlijk, maar het gekke is dat ik de motor destijds particulier gekocht heb (hij werkte gewoon met koude motor) en toen 2 weken erna probeerde te starten, maar dit gebeurde dus niet. Toen heb ik de optimate eraan gehangen om hem helemaal vol te laten lopen maar doet dus alsnog niets :(

Lees em nu pas sorry :$

Jij heb nog zo'n ouwe 750W he :?
Nog met carburateurs toch ?

Als je gestart heb ,en je zet daarna de optimate eraan ,wat zegt de optimate dan na de test ?
Begint ie meteen als een gek te laden of valt dat mee ?

Ik zit zelf namelijk in de richting van bevroren carburateurs te denken :Y

Wat Hokasayu zegt is ook een hele goeie :Y
Dat zou je zeker een keer kunnen proberen :Y
De Italiaanse relnicht
Desmo Inside ....

GSX-R 750 K6

Reg. datum:
29 mei. 2009
Waren je K7's ook blauw wit? Toevallig een foto ervan ergens....??
Ik vind het model wel leuk. En die 2-kleuren heeft wel wat. Alleen zo ziet het eruit alsof de bovenkant zilver is :?
When three Bros must share the backseat of a car, it is unacceptable for any Bro to put his arm around another Bro to increase space. Likewise, it is unacceptable for two Bros to share a motorcycle, unless the motorcycle is equipped with a sidecar.

GSX-R 750 K6

hier ook weer present :W
Pijnboompit, pijnboompit liggend schijten kan maar tis beter als je zit

Skippy Abuser ®

Reg. datum:
19 jun. 2005
quote:
DanielKaffee schreef op 23 januari 2010 @ 21:50:
Waren je K7's ook blauw wit? Toevallig een foto ervan ergens....??
Ik vind het model wel leuk. En die 2-kleuren heeft wel wat. Alleen zo ziet het eruit alsof de bovenkant zilver is :?

Nope :N
Zilver zwart en blauw zwart ...

Hier zijn de foto's van allebei ,kan je het zien :Y

http://www.motorstek.nl/download/39553/baa3fb019f0af72c0319c1abaa0d9f53

http://img96.imageshack.us/img96/9554/p3260001.jpg
Deze heb ik in m'n garage genomen ,vandaar dat de ruit er erg donker uitziet

http://img194.imageshack.us/img194/7010/marco007.jpg

http://img94.imageshack.us/img94/819/zandvoort067.jpg
Samen met gix-addicted z'n 1000

Kom er net achter dat ik een heleboel foto's van de zilver/zwarte 750 kwijt ben '( godverdomme ;(
mac d wijzigde dit bericht op zaterdag 23 januari 2010 22:01 (6%)
De Italiaanse relnicht
Desmo Inside ....

GSX-R 750 K6

Reg. datum:
29 mei. 2009
Foto's kwijt zijn is nooit leuk. Ik vind het model wel mooi. Alleen wil ik hem toch iets donkerder hebben.

GSX-R 750 K6

Reg. datum:
29 mei. 2009
http://store.58cycle.com/...gsxr%207%2006-07%20ds.htm
Die is ook wel leuk
http://store.58cycle.com/...0db%20gsxr7%2006%20ds.htm

GSXR 750 K8

Reg. datum:
21 mrt. 2006
Ook weer aanwezig in het deeltje 12 *O*

quote:
Smokey-RR schreef op 23 januari 2010 @ 12:59:
@ Bianca: welke foto kan er uit in de OP van jou? Dan houden we max. 3 foto's aan die mensen kunnen plaatsen...

Doe de laatste maar dat is nog met demper dus geen recente foto
quote:
Tijgertje! schreef op 23 januari 2010 @ 18:31:
zooo morgen me circuitfiets ophalen.. jammer genoeg geen 750.. maar een gsxr 600 k7 mag toch ook wel O-)

Gefeliciteerd *O*

Reg. datum:
05 jun. 2007
Van deeltje 12 meteen door naar 14 zeker?

Reg. datum:
05 jun. 2007
quote:
WaXstar schreef op 23 januari 2010 @ 20:47:
Weet iemand nog een goedkoop adres voor Puig ruitjes?

Vind die toch wel erg puik namelijk! :)

MDI ;)

GSX-R 750 K6

@mac: jij heb dezelfde overall die ik ook heb *O* :P

2005 Suzuki GSX-R750

Reg. datum:
13 jan. 2007
Voorlopig blijf ik hier ook nog wel ff hangen. Is best gezelli :Y _O- *O*
Angry wijzigde dit bericht op zaterdag 23 januari 2010 23:39 (9%)

rvw30

Reg. datum:
03 jul. 2006
Zo ben er ook weer bij, zag dat ik niet meer in de OP stond, komt goed uit want ik zal weer eens nieuwe piccies maken van mijn Gsx-r.
Heb inmiddels al mijn knpperlichten en achterlichten in smoke uitgevoerd.
Wordt vervolgt met foto's. :)

rvw30

Reg. datum:
03 jul. 2006
Oeps en dan nog vergeten te melden :
De koplamp is voorzien van Xenon verlichting met led stadsverlichting. :] :]
rvw30 wijzigde dit bericht op zondag 24 januari 2010 09:00 (72%)

Motorloos....Niet meer! :P

Reg. datum:
22 jul. 2008
Hier nog een site met puig ruiten.

http://www.dejong-tuning.com
Suzuki GSX-R 750 SRAD 1996 Suzuki GSX-R 750 K4 2005 Suzuki GSXR 750 K7
Baseballbat, baseballbat, after a tsunami all the furniture is wet.
Oh Suzuki, gelukkig ben jij mooi geen italiaan!

Motorloos....Niet meer! :P

Reg. datum:
22 jul. 2008
quote:

Hahaha ik zie net dat bij deze site "bs-motorparts" door hun foto's heeft staan.
Wel bijzonder want bij hun zijn de verzendkosten lager dan bij bs-motorparts. :)
Suzuki GSX-R 750 SRAD 1996 Suzuki GSX-R 750 K4 2005 Suzuki GSXR 750 K7
Baseballbat, baseballbat, after a tsunami all the furniture is wet.
Oh Suzuki, gelukkig ben jij mooi geen italiaan!

Skippy Abuser ®

Reg. datum:
19 jun. 2005
quote:
robertobadjo schreef op 23 januari 2010 @ 23:33:
@mac: jij heb dezelfde overall die ik ook heb *O* :P

Dit is m'n oude overall ;)

Heb tegenwoordig een zwart/witte 1 piece van Arlen Ness
De Italiaanse relnicht
Desmo Inside ....

The Oilminator on patrol

Reg. datum:
26 jun. 2006
quote:

Als je startmotor wel draait kun je je veiligheidscircuit wel zo goed als uitsluiten. Dus dodemansknop, koppeling en jiffy schakelaar zijn dan wel in orde. Ook de suggestie om spanning te meten heeft in mijn beleving geen zin angezien je startmotor draait?

Heb je alle zekeringen nagelopen? Zit er benzine in, is je benzine filter wellicht verstopt. Ik lees 750 W du je hebt een carburatiefiets. Komt er benzine in de vlotterkamer in de carburateurs? Draai een bougie los, start de motor en kijkt of deze vonkt.
Grote Tijger, kleine tijgert, Pizzabrommer en een afgekeurde racer.

Reg. datum:
23 jan. 2007
Even zwaaien in het nieuwe deeltje :W
Honda CBR600F2 PC25 1993
Aprilia SXV 5.5 2007
Suzuki GSX-R 750 2008
Ducati 848 2009
BMW S1000RR 2010

GSX-R 750 K9

Reg. datum:
23 sep. 2006
quote:
RolandPricken schreef op 24 januari 2010 @ 11:41:
Even zwaaien in het nieuwe deeltje :W

Dan zwaai ik toch ff terug in het nieuwe deeltje :W
GSX-R 750 K8
GSX-R 600 K6

GSX-R 750 K6

Reg. datum:
29 mei. 2009
:W Zwaaien? Komt de koningin langs ofzo????

GSX-R 750 K6

quote:
mac d schreef op 24 januari 2010 @ 11:17:

[...]

Dit is m'n oude overall ;)

Heb tegenwoordig een zwart/witte 1 piece van Arlen Ness

ik moet het er nog ff mee doen nieuwe overall word duur grapje :X

Pagina's:
«
»
Volgende pagina ›
Select Forum

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 2

Hosting by True