Gestolen en weer terecht!: Yamaha XT600 Almelo

993ti

MF veteraan
29 okt 2003
2.648
0
Almelo
Facebook
Vuile krengen hebben de Xt van mijn broer vannacht tussen 3 en 6 gejat.
Het is een blauw witte XT uit 93
Kenteken MF-NS-13
ID
3TB065666
01042007001.jpg

01042007.jpg


Hoop dat de daders een langzame en pijnlijke dood sterven!
 
De klootzakken! Ik zal hier mijn ogen loshouden,ik woon 20 min van ALmelo af. Maar volgens mij zit er ook in almelo een nestje met mensen die vaak ook op opsporing verzocht te zien zijn.

Succes met de zoekactie!
 
Ik hou mijn ogen open in Enschede.

Ik vrees dat je ff een rondje door de naastliggende wijken moet doen. Je weet maar nooit!
Neem de tijd en rij/loop elke straat rustig door.
 
Da's al de 2e XT in een maand. De vorige was in Nijmegen.
 
Stonden er geen sporen in de sneeuw? Ik ben rond 3 uur gaan pitten en toen lag er hier nog geen sneeuw. Ik zal mijn ogen ook open houden.
 
Stond de motor fiets buiten? Ik ben benieuwd hoe ver ze gaan, woon zelf ook in Almelo en de mijne staat ofc binnen. Ik zal een oogje open houden, zo veel xt's rijden er niet in Almelo. Echter verwacht ik dat de bike binnen no-time niet eens meer in twente is! Succes in iedergeval!!
 
Zal me ogen ook open houden in almelo.
Ik dacht altijd dat alleen de dikke racers gejat werden, zet mijn eigen motor daarom altijd voort huis.
Maarja die kan dus blijkbaar ook gejat worden :S.
Sterkte ermee iig
 
Bedankt voor de reacties :)
Ik had verwacht de XT in onderdelen op Marktplaats terug te vinden maar oom agent belde juist met de mededeling dat de XT gevonden is *O*
Er liep al een onderzoek naar die smeerlap en troffen het bij hem thuis aan.
Morgen nog steeds aangifte doen, recherche bellen (die doen het onderzoek) en nu komt het, die flikker moet er afstand van doen :o
In elk geval positief nieuws dat het weer terecht is :)
 
Bedankt voor de reacties :)
Ik had verwacht de XT in onderdelen op Marktplaats terug te vinden maar oom agent belde juist met de mededeling dat de XT gevonden is *O*
Er liep al een onderzoek naar die smeerlap en troffen het bij hem thuis aan.
Morgen nog steeds aangifte doen, recherche bellen (die doen het onderzoek) en nu komt het, die flikker moet er afstand van doen :o
In elk geval positief nieuws dat het weer terecht is :)

Goed nieuws! Hopen dat de motor nog heel is..
 
Misschien handig om die gozer bekend te maken.. weten we waar we moetne kijken wanneer onze motoren (Almelo en omstreken) gejat is!!

Verder blij voor jouw dat hij terug is en hopen dat die gozer komende jaren niet vrij komt! (-zal wel een taakstraf worden met strafregels "ik mag niet aan andersmans eigendommen zitten"
 
Weet niet waar het gevonden is, zal morgen misschien wel meer horen.
 
Nou, het is "morgen"...

Kom maar op!

Gefeliciteerd trouwens met het leuke nieuws dat oom agent bracht.
Good luck met alle romp-slomp
 
Vanmorgen gelijk bellen, kon pas om 9 uur afspraak maken (schijnt te moeten), om 9 uur dus weer bellen, waren ze in vergadering maar zouden terug bellen.
Heb tot 12 uur gewacht en dan maar weer bellen, waren er wel mee bezig maar kon vandaag niet terecht vanwege de grote technische puinhoop waar ze nu mee zitten.
Zullen bellen zodra het kan.

Ben allang blij dat het ding terug is :)

Moest ook nog een gast van de recherche hebben dus denk dat er wel wat meer aan de hand is dan alleen diefstal.
 
Laatst bewerkt:
Morgen nog steeds aangifte doen, recherche bellen (die doen het onderzoek) en nu komt het, die flikker moet er afstand van doen :o

Ja dat "afstand er van doen" is een bekend verhaal. Een achterlijke kronkel in het falende Nederlandse rechtssysteem.

Hopen dat hij wil mee werken, maar er zijn al genoeg verhalen van bekend inmiddels.
 
Ja dat "afstand er van doen" is een bekend verhaal. Een achterlijke kronkel in het falende Nederlandse rechtssysteem.

Hopen dat hij wil mee werken, maar er zijn al genoeg verhalen van bekend inmiddels.
Slaat werkelijk nergens op dat iemand die jouw eigendom heeft gestolen er "afstand van moet doen". De rechtmatige eigenaar heeft er afstand van gedaan toen hij 'm kwam "ophalen" maar daar schijnt niemand zich druk om te maken :/
 
Was dat deze?

>>>> Diverse gestolen fietsen aangetroffen
Almelo - De politie heeft op zondag 24 januari achter een woning aan de Oude
Windslaan in Almelo diverse gestolen fietsen aangetroffen. De politie ging bij de
woning kijken na een anonieme tip te hebben gekregen. Daar troffen de agenten
achter de woning diverse gestolen fietsen aan. In een schuurtje naast de woning
werden ook nog enkele fietsen, scooters

en een motor aangetroffen,

waarvan de
herkomst nog achterhaald moet worden. Alle fietsen, scooters en motor werden
in beslag genomen en naar het politiebureau afgevoerd. De 43-jarige hoofdbewoner
werd aangehouden en is voor verder onderzoek ingesloten. De politie sluit meerdere
aanhoudingen niet uit en probeert de rechtmatige eigenaren te achterhalen. <<<<

gr
 
Terug
Bovenaan Onderaan