Onderdelen Honda Fireblade SC28/SC33

Edje v. M.

MF veteraan
21 jun 2006
1.145
30
Aangezien ik mijn NTV aan het verbouwen ben (er zit nu een voorvork van een SC28 of een SC33 in) heb ik wat onderdelen te koop. Prijzen zijn vraagprijzen, bieden mag. Meer informatie bij de foto's.
De spullen liggen in Tiel

Achterbrug: van€50,00 voor€30,00
T-stuk: van€50,00 voor€30,00
Spatbord: van€40,00 voor€25,00

Edit:
Volgens Ejayt is de voorpartij van een SC28, de achterbrug is volgens mij van een SC33. Kortom als je intresse hebt even de spullen vergelijken met je eigen motor! (of hier even vragen er zijn vast mensen die hier vanalles vanaf weten).

Achterbrug, met kettinggeleider en linksysteem. Zonder remklauw montage plaat.
Afmetingen:
breedte aan de voorkant (rechts op de foto's): 25,7cm
lengte (hoh afstand van de assen): ca. 54cm
diameter van de assen: 2cm


T-stuk.


Spatbord, met bevestingingen, deze zijn wel beschadigd (zijn een keer geknikt geweest)
 
Laatst bewerkt:
Niemand iets nodig?

Bieden mag ook, over de prijs worden we het vast wel eens.
 
'Onderdelen Honda Fireblade SC33' > 'Onderdelen Honda Fireblade SC28/SC33'
 
ja een spannings regelaar

Die heb ik niet, maar bedankt voor je schop ;)



Past die kroonplaat op een sc33?

En verkoop je die achterrem houder ook los?

Of de kroonplaat past weet ik zo niet, maar dat ga ik even uitzoeken.
edit:
van Ejayt (uit een PB)
Ik geloof dat ik abuis was toen ik meldde dat de kroonplaat van een SC28 kwam. Ik heb van het weekend namelijk nog even gecheckt, en hij lijkt wel heel erg op die van mij, van een SC33 dus.

De achterremhouder mag ook los weg, wat wil je ervoor geven?
 
Laatst bewerkt:
Ik ben geïnteresseerd in de stuurgewichtjes, hoeveel zou je ervoor willen hebben?
 
Ik ben geïnteresseerd in de stuurgewichtjes, hoeveel zou je ervoor willen hebben?

Tja, op zich mogen ze best los weg, maar wat ik ervoor wil hebben...

Nieuw kosten ze volgens mij iets van 30 euro, dus iets van 15 euro? (ex verzenden)
(nee dat is niet goedkoop, maar als ik alles los verkoop loop ik meer risico dat ik met spullen blijf zitten)
 
Dat ga ik voor je opmeten (kan ik nu niet doen want de brug ligt bij mijn ouders).
 
Terug
Bovenaan Onderaan