Triumph Speed Triple part 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
nog wat plaatjes :Y
full
 
Technische vraag
Zijn er die ervaring hebben met het Wrappen van een motor fiets?
Of is overspuiten goedkoper??

En is een 2008/2009 kont op een 2007 speed triple te bouwen?
Dan moet ik dus een subframe, zadel en achterlicht hebben, of ben ik dan nog iets vergeten??
 
Technische vraag
Zijn er die ervaring hebben met het Wrappen van een motor fiets?
Of is overspuiten goedkoper??

En is een 2008/2009 kont op een 2007 speed triple te bouwen?
Dan moet ik dus een subframe, zadel en achterlicht hebben, of ben ik dan nog iets vergeten??
The Hermenator is met die kont bezig geweest. Hij zal nog wel reageren denk ik.
Over dat "inpakken": ik denk dat het wel goekoper is. Dat is met een auto wel het geval. Geloof €1400 en spuiten is ongeveer €3000. !!!!!!!!!!
 
Zoo, alweer geen Pina die een nieuw deeltje opent........hij wordt echt ouder. :P
Ik heb de kans niet gekregen! :N ........maar dat geeft niet hoor, ik hoef niet zo nodig meer! :+







En ja, ik wordt elke dag weer een dagje ouder! _O-

wat wil je met zon koffiedame :9
full
:+

hopelijk het topic waarin ik een Speed koop *O*
*O* *O* *O*
Er zat een beetje
full
tussen!!!
full




:+


Deel 10 *O*

zou deel 10 meer inhoud krijgen als deel 9 ?

:+
Wat denk je??? O-)
 
Technische vraag
Zijn er die ervaring hebben met het Wrappen van een motor fiets?
Of is overspuiten goedkoper??

En is een 2008/2009 kont op een 2007 speed triple te bouwen?
Dan moet ik dus een subframe, zadel en achterlicht hebben, of ben ik dan nog iets vergeten??
Ik denk dat je zelfs het subframe niet nodig hebt moet eens aan Hermenator vragen die is met zoiets bezig .
ik denk wel het plastic binnenwerk je accubak zeg maar en undertray. achterlicht en kuip deeltjes en zadel natuurlijk
 
Ik ben nog niet helemaal op de hoogte van het onzingehalte in dit topic, maar kan je dat laatste even onderbouwen. In mijn ogen is dit redelijke onzin :)
Is echt geen onzin. Met onze 4 cilinders doen we ongeveer 10.000km met een achterband, en met de S3 houdt het echt met 8.500km op ;)
Het idee is dat minder cilinders (en zelfde inhoud) dikkere klappen geeft en dus de achterband meer op z'n donder krijgt. Of het klopt...
Bij ons wel dus :Y
 
Laatst bewerkt:
Is echt geen onzin. Met onze 4 cilinders doen we ongeveer 10.000km met een achterband, en met de S3 houdt het echt met 8.500km op ;)Bij ons wel dus :Y

gewoon wat meer
full
met die 4 cilinder haal je de 10000 ook niet met een achterband.
 
Hier onzin vertellen?? O-)
Hier word nooit geen onzin verteld :+
:^

gewoon wat meer [afbeelding] met die 4 cilinder haal je de 10000 ook niet met een achterband.
:$ Maar in 2008 heb ik ruim 1.000km op de Ring gereden, en met die achterband heb ik zelfs 9.500km gehaald. Dus of het daar aan ligt... O-)
Ik denk eerder een kwestie van de vering en de bandenspanning goed op orde hebben ;)
 
*O* *O* *O*
oh oh oh oh, wat is het weer gezellie in deel 10 !!!!!!

Dat beloofd wat voor deel 11 :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan