Triumph Speed Triple part 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Naaaissssjjjjjjjjj :9~ mooie pijpen!


Komt ook door de kleur van de motor hoor.....


:+

full
 
Hoi speed trippelaars!

Ben niet helemaal vers hier op het forum maar triumph technisch wel. Ik ben sinds gister de gelukkige eigenaar van een speed triple.

Ik heb gelijk een vraagje aan jullie....het gaat over uitlaten. Ik heb al gezocht en ben me ervan bewust dat er al genoeg over geschreven is. Toch wil ik jullie naar ervaringen vragen over de Mivv x-cone, Mivv GP en de Zard 3 in 1.

Zie graag jullie reacties tegemoet.

Hieronder een fotootje van mijn speed triple[afbeelding]
Welkom en alvast heel veel plezierige km's met de Speed :]
 
Wie heeft hier eigenlijk een soortgelijke crashpad?
en evnt ervaring hoe ze het doen :X
beetje lullige vraag kweet het :$
of andere type,s crash pads die aan te raden zijn
 
Laatst bewerkt:
Hoi speed trippelaars!

Ben niet helemaal vers hier op het forum maar triumph technisch wel. Ik ben sinds gister de gelukkige eigenaar van een speed triple.

Ik heb gelijk een vraagje aan jullie....het gaat over uitlaten. Ik heb al gezocht en ben me ervan bewust dat er al genoeg over geschreven is. Toch wil ik jullie naar ervaringen vragen over de Mivv x-cone, Mivv GP en de Zard 3 in 1.

Zie graag jullie reacties tegemoet.

Hieronder een fotootje van mijn speed triple[afbeelding]


Mooie fiets, bij DIVMO gekocht ??
 
Beste mensen,

kben van plan valblokken (proppen ) te kopen
nu heb ik mooie gezien van Rizoma ,PM250B
zou dit wat zijn?? Of beter van een ander merk ofzo??
wat is U advies ???

ik heb ze van www.carpimoto.it. zitten gemonteerd net achter je radiator. vind ze niet opvallend, wat ook de bedoeling was :) kep ff geen plaatje helaas.
 
Hoi speed trippelaars!

Ben niet helemaal vers hier op het forum maar triumph technisch wel. Ik ben sinds gister de gelukkige eigenaar van een speed triple.

Ik heb gelijk een vraagje aan jullie....het gaat over uitlaten. Ik heb al gezocht en ben me ervan bewust dat er al genoeg over geschreven is. Toch wil ik jullie naar ervaringen vragen over de Mivv x-cone, Mivv GP en de Zard 3 in 1.

Zie graag jullie reacties tegemoet.

Hieronder een fotootje van mijn speed triple[afbeelding]

Ik heb de Zard 3 in 1 liggen (moet nog gemonteerd worden). ben puur op de looks en youtube af gegaan. zocht een luide pijp (en dat issie als ik onze collegas moet geloven) en ik wou een beetje simpele look. geen poespas, gewoon een dikke piep :+ en ook dat is ie, incl gat waar menigeen zn vuistje in kan steken. :+

maar als de mivv x-cone op de speed triple net zoveel herrie maakt als op een GSR 600, dan zou ik die niet doen. had 2 X-cones op mn oude GSR, maar die kwam boven de 115 db uit. in het begin leuk, maar op ten duur is het irritant. en met dbkillers was het geluid lelijk.

maargoed, orienteer zelf wat je mooi vind. geluidjes staat op youtube :)
 
Beste mensen,

kben van plan valblokken (proppen ) te kopen
nu heb ik mooie gezien van Rizoma ,PM250B
zou dit wat zijn?? Of beter van een ander merk ofzo??
wat is U advies ???

Kweenie vind het net alsof er een lul uitsteekt! :o
Ben zelf ook aan het zoeken en vond deze.
img6991.jpg

img6981.jpg


Vind deze er beter uitzien. Weet niet of het wat is, wie kent deze? Ze zijn van R&G-racing.com
 
Thank UU Man :W
goed weer daar 8-)???

Nah... heb deze week al twee keer de brommer motte poetsen door regen B| Iedere keer een bui 's morgens om ongeveer 6 uur. Dus weg nat als ik weg moet. Alles onder de modder, wat van de heuvels naar beneden stroomt met de regen op verschillende plaatsen, dus modder op brommer, helm, mijn poten/broek en rugtas :(
Oh pure ellende, ruilen tegen sneeuw? :N NEE Dan maar poetsen. Na de regen loopt de temp weer op naar 30 graden zoals altijd, nu en dan een zon en half zwaarbewolkt (gelukkig). Momenteel een kladde wind. Vooral s'morgens, tegen de wind in, gaat er veel wind over (t) stuur..

:W
 
Laatst bewerkt:
Nah... heb deze week al twee keer de brommer motte poetsen door regen B| Iedere keer een bui 's morgens om ongeveer 6 uur. Dus weg nat als ik weg moet. Alles onder de modder, wat van de heuvels naar beneden stroomt met de regen op verschillende plaatsen, dus modder op brommer, helm, mijn poten/broek en rugtas :(
Oh pure ellende, ruilen tegen sneeuw? :N NEE Dan maar poetsen. Na de regen loopt de temp weer op naar 30 graden zoals altijd, nu en dan een zon en half zwaarbewolkt (gelukkig). Momenteel een kladde wind. Vooral s'morgens, tegen de wind in, gaat er veel wind over (t) stuur..

:W
:( :( :(

Dit zijn voor ons hier geen opbeurende texten dude -O-

Wel lekker voor jou :Y

:+
 
Mooie actie weer.

Voor de kerst gesolliciteerd op een vacature. Krijg ik een paar dagen later van de recruiter te horen dat ik niet door de eerste selectie ben. Gisteren mijn cv ed op zo'n banensite gezet. Heb ik vanochtend een mailtje van diezelfde recruiter of ik niet misschien geinteresseerd ben in diezelfde functie _O-

Ga zeker wel reageren, lijkt me nog steeds leuk *D
 
Mooie actie weer.

Voor de kerst gesolliciteerd op een vacature. Krijg ik een paar dagen later van de recruiter te horen dat ik niet door de eerste selectie ben. Gisteren mijn cv ed op zo'n banensite gezet. Heb ik vanochtend een mailtje van diezelfde recruiter of ik niet misschien geinteresseerd ben in diezelfde functie _O-

Ga zeker wel reageren, lijkt me nog steeds leuk *D
-O-
Wat een vaag gedoe zeg ?!?!?! Ik hoop voor je dat het alsnog goed komt :Y
 
Mooie actie weer.

Voor de kerst gesolliciteerd op een vacature. Krijg ik een paar dagen later van de recruiter te horen dat ik niet door de eerste selectie ben. Gisteren mijn cv ed op zo'n banensite gezet. Heb ik vanochtend een mailtje van diezelfde recruiter of ik niet misschien geinteresseerd ben in diezelfde functie _O-

Ga zeker wel reageren, lijkt me nog steeds leuk *D
hoop ook dat het wat veur joe is :Y :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan