Triumph Speed Triple part 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Technische vraag
Zijn er die ervaring hebben met het Wrappen van een motor fiets?
Of is overspuiten goedkoper??

En is een 2008/2009 kont op een 2007 speed triple te bouwen?
Dan moet ik dus een subframe, zadel en achterlicht hebben, of ben ik dan nog iets vergeten??
wat ben je van plan dan B|

subframe kun je over zetten volgens mij heb het vergeleken met die van ezvictory, maar dan moet je alles over zetten ik heb alleen het achterlicht pas gemaakt is wel effe werk hoor O-)

als je verder wat wil weten laat maar horen :W

achteraanzichtdichtbijnieuw.jpg

onderaanzichtnieuw.jpg

rechtsaanzichtnieuw.jpg
 
Laatst bewerkt:
he mensen lees al tijdje mee met jullie forum al rijdt ik zelf nie op een triple want heb een honda cb 900 f hornet uit 2002 maar wat is het probleem nou met die motor hij rijdt te makkelijk en te smooth dus ik zit mezelf een paar dingen af te vragen rijdt zo'n triple nou ook zo smooth of komt het meer op het ducati monster s4r werk neer (heb er ervaring mee omdat me pa er 1 heeft) en daarbij...en ga nou niet allemaal zeggen dat er niks aan de hand is....wees eerlijk... zijn er hier en daar wat kwaaltjes bij die triumph die je bij een jap nie zou tegen komen bijvoorbeeld heb een keer gehoord van iemand ..was wel een speed four...maar die wil sochtens wegrijden en dat ding start voor geen meter wat bleek nou de krukas lag in 2en nou was het wel een speed four dus is een tijd geleden maar hoe zit het met de foutjes in een triple..wilde ik even weten voordat ik er 1 ga kopen en natuurlijk ga ik eerst proefrijden of durt er iemand te zeggen gewoon met ogen dicht kopen :P nou heel verhaal maar bij voorbaad dank :D
 
he mensen lees al tijdje mee met jullie forum al rijdt ik zelf nie op een triple want heb een honda cb 900 f hornet uit 2002 maar wat is het probleem nou met die motor hij rijdt te makkelijk en te smooth dus ik zit mezelf een paar dingen af te vragen rijdt zo'n triple nou ook zo smooth of komt het meer op het ducati monster s4r werk neer (heb er ervaring mee omdat me pa er 1 heeft) en daarbij...en ga nou niet allemaal zeggen dat er niks aan de hand is....wees eerlijk... zijn er hier en daar wat kwaaltjes bij die triumph die je bij een jap nie zou tegen komen bijvoorbeeld heb een keer gehoord van iemand ..was wel een speed four...maar die wil sochtens wegrijden en dat ding start voor geen meter wat bleek nou de krukas lag in 2en nou was het wel een speed four dus is een tijd geleden maar hoe zit het met de foutjes in een triple..wilde ik even weten voordat ik er 1 ga kopen en natuurlijk ga ik eerst proefrijden of durt er iemand te zeggen gewoon met ogen dicht kopen :P nou heel verhaal maar bij voorbaad dank :D

het is zeker geen ducati rijden met de s3 is ook smooth zoals jij het zegt maar wel veel leuker dan een 4 pitter je hebt al heel veel koppel onderin :Y
ik zelf heb wat olie lekkage gehad en de balhoofdlagers willen bij plus minus 50.000 wel een keer vervangen worden :Z
verder heb ik nog nooit zo iets dramatisch gehoord over brekende dingen :N
proefrit hoeft niet :N
gewoon blind kopen zo'n s3 :Y *D
linksaanzichtnieuw.jpg

rechtsaanzichtnieuw.jpg

mooi man *O* *O* :+

en zeker gaan proefrijden ben je geliek verliefd mien jong iedereen zal dat beamen :Y *O*
 
Laatst bewerkt:
he mensen lees al tijdje mee met jullie forum al rijdt ik zelf nie op een triple want heb een honda cb 900 f hornet uit 2002 maar wat is het probleem nou met die motor hij rijdt te makkelijk en te smooth dus ik zit mezelf een paar dingen af te vragen rijdt zo'n triple nou ook zo smooth of komt het meer op het ducati monster s4r werk neer (heb er ervaring mee omdat me pa er 1 heeft) en daarbij...en ga nou niet allemaal zeggen dat er niks aan de hand is....wees eerlijk... zijn er hier en daar wat kwaaltjes bij die triumph die je bij een jap nie zou tegen komen bijvoorbeeld heb een keer gehoord van iemand ..was wel een speed four...maar die wil sochtens wegrijden en dat ding start voor geen meter wat bleek nou de krukas lag in 2en nou was het wel een speed four dus is een tijd geleden maar hoe zit het met de foutjes in een triple..wilde ik even weten voordat ik er 1 ga kopen en natuurlijk ga ik eerst proefrijden of durt er iemand te zeggen gewoon met ogen dicht kopen :P nou heel verhaal maar bij voorbaad dank :D

Waarschijnlijk lees je nog niet zo heel lang mee, omdat je anders het antwoord wel had gelezen _O-
Kort gezegd.....tis net een Hond :r a
Zelfde kwalen
Op de spanningsregelaar na. :+
Maar hij rijd zeker smoother als een 900 hornet :r
En het is geen vergelijk met een Duccie.
Das een andere wereld zon 2 cilinder :9

Dus eerst ff 9 deeltjes inlezen krijg je vanzelf antwoord

toch geen kort antwoord dus B|
 
Waarschijnlijk lees je nog niet zo heel lang mee, omdat je anders het antwoord wel had gelezen _O-
Kort gezegd.....tis net een Hond :r a
Zelfde kwalen
Op de spanningsregelaar na. :+
Maar hij rijd zeker smoother als een 900 hornet :r
En het is geen vergelijk met een Duccie.
Das een andere wereld zon 2 cilinder :9

Dus eerst ff 9 deeltjes inlezen krijg je vanzelf antwoord

toch geen kort antwoord dus B|

ik lees vanaf 8 mee ongeveer maar goed weten we ook weer dan .. :P wordt geen speed triple ook al gaat ik er nog steeds ff op proef rijden natuurlijk moet het wel gevoeld hebben he :]
 
Hmm. Ik betwijfel het, de vermogensafgifte is volgens mij vrij rechtlijnig, dus geen gekke klappen op het achterwiel.

--------------------------------------------------------------------------------------

4 klappen per 2 krukasomw. geeft een meer liniaire vermogensafgifte, en de klappen zijn van een lager koppel/pk. Namelijk minder cc per cylinder.

Schijnt echt uit te maken, ligt ook aan de rijstijl natuurlijk. Remmen en acc. kost veel rubber.
 
--------------------------------------------------------------------------------------

4 klappen per 2 krukasomw. geeft een meer liniaire vermogensafgifte, en de klappen zijn van een lager koppel/pk. Namelijk minder cc per cylinder.

Schijnt echt uit te maken, ligt ook aan de rijstijl natuurlijk. Remmen en acc. kost veel rubber.

plasier mag wat kosten toch O-)
 
he mensen lees al tijdje mee met jullie forum al rijdt ik zelf nie op een triple want heb een honda cb 900 f hornet uit 2002 maar wat is het probleem nou met die motor hij rijdt te makkelijk en te smooth dus ik zit mezelf een paar dingen af te vragen rijdt zo'n triple nou ook zo smooth of komt het meer op het ducati monster s4r werk neer (heb er ervaring mee omdat me pa er 1 heeft) en daarbij...en ga nou niet allemaal zeggen dat er niks aan de hand is....wees eerlijk... zijn er hier en daar wat kwaaltjes bij die triumph die je bij een jap nie zou tegen komen bijvoorbeeld heb een keer gehoord van iemand ..was wel een speed four...maar die wil sochtens wegrijden en dat ding start voor geen meter wat bleek nou de krukas lag in 2en nou was het wel een speed four dus is een tijd geleden maar hoe zit het met de foutjes in een triple..wilde ik even weten voordat ik er 1 ga kopen en natuurlijk ga ik eerst proefrijden of durt er iemand te zeggen gewoon met ogen dicht kopen :P nou heel verhaal maar bij voorbaad dank :D

he bas ik weet niet wat jij onder smooth verstaat maar ik reed hiervoor een paar keer dikke 2 cilinders maar ik vind dat soepele wel fijn omdat ik dat 2 cilinder stijgerpaard wel zat ben de speed rijd daarintegen heerlijk smooth maar als het gas open trekt gaat ie er wel vandoor snappie kwa quaaltjes heeft de triumph niet echt wat volgens mij alleen dat ze misschien wat olie verbruiken maar daar heeft mijne geen last van dat heb ik alleen via forums gelezen speed 4 is ook een 4 cilinder he en ook naar mijn bescheiden mening een weg die triumph niet had moeten bewandelen ze moeten het gewoon bij 3 cilinders houden nou veel succes met het kiezen van je speed triple maar ik zou wel eerst even proefrijden als je een ducati verwacht.
 
helemaal een Horney 900 O-)
_O- _O-
Dat weet ik nie maar iedereen heeft wel een 4 pitter fout in het verleden -O-

voor mij nooit meer !!! :N

Ik heb genoeg andere Honda's gereden, maar dat makkelijke en smoothy rijden is niet mijn ding. Je ziet alleen op de teller dat het hard gaat maar je beleeft het totaal niet :N
Dat is met de Speed wel anders, je voelt,ziet, ruikt en proeft de kracht en snelheid. Echt een super blok !! *O* *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan