Triumph Speed Triple part 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Mr WallyMoto, heb net deze gekocht:

http://cgi.ebay.co.uk/Triumph-Speed...mQQptZUK_Motorcycle_Parts?hash=item563952b85c


Kwam heel goed uit, was in UK op bezoek en heb het gratis naar mun ouders laten sturen nou alleen de pazzo's erbij en wordt ik een beetje blij *D

En gezien ik eind mei ontslagen wordt, moet ik heel veel hebben om mij blij te maken :(


Was zelf vorige week ook in de UK, niet de tijd gehad om te zoeken.

maar 60% korting is niet mis.

(fototje van mijn 2005 triple met rizoma kenteken houder, voor de nieuwe triplelaar)
full
 
@ DCMC en Pina

Hoop dat jullie snel weer een baan vinden!!

Een beetje pimpen en zoveel mogelijk rijden als dat straks
weer mogelijk is, zal jullie een beetje afleiden :Y
 
Nog meer mensen met voorbeeldjes van kentekenplaathouders en spiegeltjes voor mn triple 2006?

THANKS

ik heb er nog wel 1 te koop van valtermoto. 25 euro excl. verzendkosten.
is nieuw 50 euro excl verzendkosten (www.marcomoto.nl voor plaatje)

mocht je intresse hebben laat ff weten via PB :)

edit: hierboven is een plaatje van de valtermoto :)
 
Laatst bewerkt:
Voor de triumph rider die nog een pak nodig heeft.

Gisteren een mooi triumph combi pak aangeschaft voor weinig. Alpinestar gaat niet verder met triumph vandaar de opruiming. Zeer goed en dik leer. (439 euro )
triumph_as2_jacket400.jpg


De zomer kan beginnen .

Is er ook een linkje naar de sp3 meeting dagen . woon zelf in het oosten van het land en meld maar even dat triumph dealer motor eibergen demo dagen van triumph heeft op 10 en 11 april . http://www.motorcentrumeibergen.nl/.
 
Laatst bewerkt:
Voor de triumph rider die nog een pak nodig heeft.

Gisteren een mooi triumph combi pak aangeschaft voor weinig. Alpinestar gaat niet verder met triumph vandaar de opruiming. Zeer goed en dik leer. (439 euro )
[afbeelding]

De zomer kan beginnen .

Is er ook een linkje naar de sp3 meeting dagen . woon zelf in het oosten van het land en meld maar even dat triumph dealer motor eibergen demo dagen van triumph heeft op 10 en 11 april . http://www.motorcentrumeibergen.nl/.


Ik vond het wel erg jammer dat ik niet goed in die pakken pas van Alpinestars.
Anders had ik het zeker overwogen om die combi aan te schaffen.
Bij mij zijn altijd de mouwen van de jas te kort.
Of ik heb te lange armen :P dat kan ook nog :+

Vanmiddag mijn speed four maar weer naar de garage brengen.... -O-
Er zit waarschijnlijk weer een fout bij de stappen motor.....

Had ik nu maar al heel veel euro's gespaard... dan had ik deze in geruild en dan een speed triple gekocht....

Mja... het zei zo...
 
Voor de triumph rider die nog een pak nodig heeft.

Gisteren een mooi triumph combi pak aangeschaft voor weinig. Alpinestar gaat niet verder met triumph vandaar de opruiming. Zeer goed en dik leer. (439 euro )
[afbeelding]

De zomer kan beginnen .

Is er ook een linkje naar de sp3 meeting dagen . woon zelf in het oosten van het land en meld maar even dat triumph dealer motor eibergen demo dagen van triumph heeft op 10 en 11 april . http://www.motorcentrumeibergen.nl/.

Heb ze zondag ook zien hangen bij MC Eibergen, is geen geld voor zo'n super combi :}
 
Was het zondag hier ook, ik heb de eerste 115km er op zitten voor 2010 *O*
Nu pas? Heb de eerste 800 van dit jaar er al op zitten *D

:?

In het kortere werk moet ik je gelijk geven. Maar als de bochten ruimer worden, lees vanaf 125/150km/u dan ga ik er met de Blade toch echt sneller en met meer vertrouwen door ;)
Zoals eerder gezegd: vering updaten. Op dat gebied laat Triumph het gewoon afweten.

Dat weet jij dan weer :Y Waar staat jouw huis :?

Zorg maar dat het er van gaat komen, want komend weekend alleen maar regen volgens de berichten -O-
Meen je niet! Net een tourtocht gepland... -O-

Echt waar?

Dan doe ik dat de volgende keer. Ikn dacht dat op een 6" een 190er moest.

Ziet er wel vet uit trouwens......
Kan inderdaad een 180 op. De Sprint ST 955i heeft dezelfde achtervelg en die kreeg standaard een 180 gemonteerd.

ik ben niet te vertrouwen op een Blade :+
Dan rij je m stuk of niet? O-)

-O- jullie vergeten de enige echte Triumph kleur: Kawasaki groen :+
:+

heb hier een tijdje geleden al 's wat rondgevraagd over het e.e.a. ivm een evt. aanschaf van een speed of street triple. M'n 954rr is afgelopen weekend verkocht en samen met wat spaargeld ben ik nu druk aan het rondbellen/mailen om een triumph aan land te trekken.

Moet eerlijk zeggen dat ik de Speed mooier vind en hoop donderdag te gaan proefrijden op een street, maar nogmaals benieuwd naar ervaringen van mensen die beide modellen hebben gereden.

Alvast bedankt.

Als het een speed wordt, wordt het een 2008 en dit is een van de 2 kandidaten (ben ook nog bezig met 2 verschillende streets):

http://www.marktplaats.nl/index.php...riumph-speed-triple-08-matt-black.html?xref=1

Kent iemand de fiets toevallig?

Vind 'm echt te gek!

:9~~
We hebben beide thuis staan. Ik vind de Street redelijk nerveus qua gasreactie. Je kan er wel geweldig mee smijten, maar de gewone heeft ab-so-luut een vering upgrade nodig van Hyperpro.

De Speed is een stuk bulliger. De Street kan wel degelijk meekomen, maar zit dan meteen in de 5-cijferige toerentallen. De Speed kan je ook echt wel mee gooien, maar is een stuk serieuzer. Heeft minder snel een vering upgrade nodig omdat die in te stellen is, maar het kan zeker geen kwaad uiteindelijk. Volgens mij scheelt het qua gewicht maar iets van 20 kilo in het voordeel van de Street.

Ik rijd zelf liever de Speed dan de Street.

Hey Mr WallyMoto, heb net deze gekocht:

http://cgi.ebay.co.uk/Triumph-Speed...mQQptZUK_Motorcycle_Parts?hash=item563952b85c


Kwam heel goed uit, was in UK op bezoek en heb het gratis naar mun ouders laten sturen nou alleen de pazzo's erbij en wordt ik een beetje blij *D

En gezien ik eind mei ontslagen wordt, moet ik heel veel hebben om mij blij te maken :(
Das mooi klote man '( . Hebben ze nog een reden gegeven?

Nog meer mensen met voorbeeldjes van kentekenplaathouders en spiegeltjes voor mn triple 2006?

THANKS
Ik heb deze spiegeltjes van Rizoma:

SNC00025.jpg
 
Laatst bewerkt:
Voor de triumph rider die nog een pak nodig heeft.

Gisteren een mooi triumph combi pak aangeschaft voor weinig. Alpinestar gaat niet verder met triumph vandaar de opruiming. Zeer goed en dik leer. (439 euro )
[afbeelding]

De zomer kan beginnen .

Is er ook een linkje naar de sp3 meeting dagen . woon zelf in het oosten van het land en meld maar even dat triumph dealer motor eibergen demo dagen van triumph heeft op 10 en 11 april . http://www.motorcentrumeibergen.nl/.
Vet pak,
jammer dat ik er ook niet in past,
te gespierde kuiten :)
komt van het aanduwen van me ex fiets een MM 1200C :) :}
 
Ik ben vorig jaar ook met deze fiets bezig geweest, trok die vent 'm opeens terug uit de verkoop |(

Frapant...hij zei tegen mij ook dat hij niet zeker was of ie 'm wel wilde verkopen. Hij had 't geld nodig voor een opleiding, maar die opleiding was nog niet zeker.

kan me op zich wel voorstellen dat je zo'n fiets niet makkelijk wegdoet. Zou zelf echter eerst m'n zaakjes goed uitzoeken/afwachten zodat ie ook daadwerkelijk verkocht gaat worden als je 'm te koop zet.

Hoop dat 't allemaal door kan gaan, maar toch ook eerst ff de street proberen.

Thanx voor de reacties allemaal!
 
@ Wallymoto;

stuur is niet zwart, gewoon origineel.
Maar de originele delen doe ik sowieso niet weg.
 
Dank! Spiegels zijn naast mooi ook praktisch, heb er goed zicht in.Ik neem aan dat je die "veiligheidsstickers" boven en onder de tankdop bedoeld? Die zijn er na deze foto heel snel afgegaan. Ik heb de foto genomen voordat de motor werd afgeleverd ;)

Oh ja, dat kan natuurlijk ook, dat hij die bedoelde :$ :+
 
Laatst bewerkt:
We hebben vandaag eindelijk de tijd gehad om de tank er weer even af te halen, maar de stekkertjes zitten er gewoon in (onder de tank, een zwarte en een bruine) en nog blijft het benzine lampje branden :? Nog iemand een idee? Anders moet er met de 1000 km beurt naar gekeken worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan