Akermaat verzamelpunt MFMM 2010

Grote kans op slecht weer ... :(

bionitro als je de shell kooimeer heb waar we vorige keer waren
als je over de a9 richting haarlem gaat kom je langs akersloot uitgeest. Dan langs afslag krommenie uitgeest en daarna kom je langs afslag heemskerk daar ga je ook nog voorbij en ga je naar de pomp doe vlak naast die jaguar dealer zit dat die je kan zien vanaf de a9
 
100% kans op regen tusen 6:00 en 18:00 :( Ik kan best tegen een spatje, maar ik heb geen zin om een héle dag in de regen te rijden..

Nog even afwachten dus.

Alkmaar:

klik

Veenendaal:

http://www.weer.nl/nl/home/weer/wereldweer/actueel_en_verwacht_weer/stad/31X3754/veenendaal/2.html?cityID=31X3754 (klik)
 
Laatst bewerkt:
:( :( :( :( kan morgen niet :( :( :( :( zal een keer niet zo zijn B| jos moet vandaag en morgen aan de witte kool, er moet maandag 20 ton schone witte kool klaargemaakt staan voor de veiling. :Y dus ik moet thuis blijven voor de kids.
Het is helaas kooltijd en daar ontkom ik dus niet aan :X
Ik BAAAAAAAAAAAAAAAAAL :( :( '( -O-
Voor iedereen die wel gaat have fun enne wees voorzichtig onderweg :W :W :W
 
En groep word nog kleiner ..

Ik kan helaas mijn motor niet tijdelijk verzekeren en heb maandagochtend pas tijd om heen te gaan dus is de motor niet verzekerd :(
heel jammer maar aangezien dit weer is het niet heel erg
 
ik ben er ook niet als de weersvoorspellingen waar zijn. -O-

dus sharon, mocht je toch gaan hoef je niet te wachten op mij bij de shell :N :W
 
ik zeg gewoon we gaan gewoon volgende week.

in het MFMM topic word er in 2 uur tijd al door ruim 80 man gezegd om het dan te doen
 
9 mei gestemd , morgen wordt 3x niks met die regen.

Kom op mensen laten we gewoon een weekje wachten en er een leuke dag van maken i.p.v. in de regen te staan.
 
wij gaan ook gewoon met ze alle volgende week :Y

voor de mensen die wel kunnen en zien we het wel :)
 
En groep word nog kleiner ..

Ik kan helaas mijn motor niet tijdelijk verzekeren en heb maandagochtend pas tijd om heen te gaan dus is de motor niet verzekerd :(
heel jammer maar aangezien dit weer is het niet heel erg
online verzekeren bij unive met tijdelijke dekking? ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan