MF Gooi en Vechtstreek deel * 62 *

Wat en wanneer?

  • 13 feb - lasergamen

    Stemmen: 3 9,4%
  • 13 feb - bowlen

    Stemmen: 5 15,6%
  • 20 feb - lasergamen

    Stemmen: 1 3,1%
  • 20 feb - bowlen

    Stemmen: 9 28,1%
  • 27 feb lasergamen

    Stemmen: 0 0,0%
  • 27 feb - bowlen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ik kan altijd.

    Stemmen: 9 28,1%
  • Ik wil niet mee :W

    Stemmen: 5 15,6%

  • Totaal aantal stemmers
    32
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vraagje..... ik heb zaterdag bij Cor een nieuwe accu gekocht voor 112 euro. Nu hoor ik verschillende mensen dat ze dat érg veel geld vinden (vink zelf ook). B|

Zijn die krengen echt zo duur of heb ik me een poot uit laten draaien :?
 
Vraagje..... ik heb zaterdag bij Cor een nieuwe accu gekocht voor 112 euro. Nu hoor ik verschillende mensen dat ze dat érg veel geld vinden (vink zelf ook). B|

Zijn die krengen echt zo duur of heb ik me een poot uit laten draaien :?
Ik kom bij Ome Cor alleen om te zuipen zo af en toe... wist niet dat ie ook in accu's deed :+



ps. vind het ook een boel geld, maar geen idee wat een accu kost eigenlijk. ff type nummer noteren en op i-net kijken. Kom je snel genoeg achter lijkt mij ;)
 
Vraagje..... ik heb zaterdag bij Cor een nieuwe accu gekocht voor 112 euro. Nu hoor ik verschillende mensen dat ze dat érg veel geld vinden (vink zelf ook). B|

Zijn die krengen echt zo duur of heb ik me een poot uit laten draaien :?
ACCU YT14B-4 of YT14BBS

zoek maar op inet
 
mijn accu(een kleinere) was 55 euro 12A, niet onderhoudsvrij B| Is me motor te oud voor :X
een brommer accu'tje onderhoudsvrij van 4A(en een stuk kleiner) is ook (bij een goede) al snel 30-40 euro.

Valt best mee, goede accu's zijn nou eenmaal wat duurder :P En het mooie van bij de zaak kopen is, dat ze hem vullen en opladen. In iedergeval dat was bij mijn type nog nodig :')

En de brommer accu die ik ooit gekocht heb mocht ik zelf nog vullen en opladen :+

Net even op de motor naar school gegaan *D Damn ik durf nu nog niet vol gas te geven :') Hij heeft onderin echt zo veel meer vermogen dan me rs125 :9 gaat nog leuk worden })
 
Laatst bewerkt:
:W aanwezig..

Net m'n bestelde gaskabel binnen gekregen, maak ik 'm open zit er alleen 'n retourkabel in :X
 
overdag naar de beurs, 's avonds balletje gooien :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan