MF Gooi en Vechtstreek deel * 62 *

Wat en wanneer?

  • 13 feb - lasergamen

    Stemmen: 3 9,4%
  • 13 feb - bowlen

    Stemmen: 5 15,6%
  • 20 feb - lasergamen

    Stemmen: 1 3,1%
  • 20 feb - bowlen

    Stemmen: 9 28,1%
  • 27 feb lasergamen

    Stemmen: 0 0,0%
  • 27 feb - bowlen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ik kan altijd.

    Stemmen: 9 28,1%
  • Ik wil niet mee :W

    Stemmen: 5 15,6%

  • Totaal aantal stemmers
    32
Status
Niet open voor verdere reacties.
tja, iemand moet ze er toch op zetten en balanceren. En ik ken niemand die zegt dat als je zelf bandjes koopt en je levert ons je velgen dan zetten wij ze er wel op tegen een "kleine vergoeding" :') waardoor ik goedkoper uit zou komen.
 
tja, iemand moet ze er toch op zetten en balanceren. En ik ken niemand die zegt dat als je zelf bandjes koopt en je levert ons je velgen dan zetten wij ze er wel op tegen een "kleine vergoeding" :') waardoor ik goedkoper uit zou komen.
Die zijn er genoeg hoor... Even navragen..


*Kuch* Ro Snel(motoren) te Zeist *kuch* :+
 
Eey Gooierts, lees net dat de MFMM dit jaar wordt gehouden op 2 mei. Dat in combi met het ritje met Ernst of Beugelbekkie lijkt me wel leuk! :Y
 
Laatst bewerkt:
Hij doet het prima! ik scroll me alleen suf :')
Moet je maar geen iPhone kopen!

20080926-stone-vs-iphone.jpg


full
 
3 mei naar Zolder, dus 2 mei ga ik er iig niet bij wezen :p
 
Wat gaat een dag vrij toch snel voorbij; ik heb nu pas tijd om bij te lezen :/

We hoeven geen wedstrijd te doen wie de meeste bijnamen heeft: de winnaar is duidelijk :+
 
Ik heb alleen een leuk speciaaltje. Heb een 18 inch achterband, zit zo goed als vast aan een bridgestone 090 setje :X
vanheerdt is inderdaad wat duurder op de achterband(140) alleen al 33 eur minder :P en 45 euro op de voorband(105).
Tering, das bijna de helft van me maandloon :')
Oja, thanks! Dus eerst maar sparen voor banden en dan kijken wat ik ga doen :X


Check bandjes:
110/70R17
150/60R18

Advies voor BT016 en achter BT090 (of een dunlop, maar bridgestone lijkt me beter)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb alleen een leuk speciaaltje. Heb een 18 inch achterband, zit zo goed als vast aan een bridgestone 090 setje :X
vanheerdt is inderdaad wat duurder op de achterband(140) alleen al 33 eur minder :P en 45 euro op de voorband(105).
Tering, das bijna de helft van me maandloon :')
Oja, thanks! Dus eerst maar sparen voor banden en dan kijken wat ik ga doen :X


Check bandjes:
110/70R17
150/60R18

Advies voor BT016 en achter BT090 (of een dunlop, maar bridgestone lijkt me beter)
Je maandloon online kwakken, ik zou 't niet doen ;) Ik zit ook redelijk gebonden aan de banden, maar volgens mij zijn er prima setjes te vinden hoor. Geloof dat Jeroen ze ook onder z'n ZX6R had zitten..

Ging om half 5 naar buiten om ff vlug te kijken welke maat banden er nu onder liggen, kom ik om 6u binnen en heb ik van alles gedaan aan de motor.. Ga ik net zitten, "owja kut, bandenmaat.. :') "


Zucht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan