MF Gooi en Vechtstreek deel * 62 *

Wat en wanneer?

  • 13 feb - lasergamen

    Stemmen: 3 9,4%
  • 13 feb - bowlen

    Stemmen: 5 15,6%
  • 20 feb - lasergamen

    Stemmen: 1 3,1%
  • 20 feb - bowlen

    Stemmen: 9 28,1%
  • 27 feb lasergamen

    Stemmen: 0 0,0%
  • 27 feb - bowlen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ik kan altijd.

    Stemmen: 9 28,1%
  • Ik wil niet mee :W

    Stemmen: 5 15,6%

  • Totaal aantal stemmers
    32
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gefeliciteerd, welke opleiding volg je?


HOFAM... opleiding tot qualified controller... dus zeg maar voor het werk dat ik nu doe, maar daar krijg ik dan een keurmerk voor. ;)
Is twee-jarig in deeltijd (Post-HBO), maar tot nu toe wel te doen.. (soms wel druk). :P
Nu nog één nieuw vak, een vak over doen (communicatie _O- ) en de scriptie schrijven.

Toch zal ik blij zijn als het klaar is... :Y
 
Die vieze visplaatjes ;)

Enne Girl; wat super zeg!!!
[me="Diddle"]doet even een vreugdedansje voor Girl *O* *O* *O*[/me]

Bedankt allemaal voor de felicitaties... moet eerlijk zeggen dat het een pak van mijn hart is. Had me er al met tegenzin op ingesteld dat ik dat rotvak over moest gaan doen... daar had ik sowieso al weinig trek in.
Je hebt van die vakken daar moet je serieus veel tijd in steken om ze te halen... blijkbaar heb ik echt gemazzeld... heb het nogmaals eens nagekeken op de site... binnen.. yes! *O*
 
Die vieze visplaatjes ;)

Enne Girl; wat super zeg!!!
[me="Diddle"]doet even een vreugdedansje voor Girl *O* *O* *O*[/me]


Dit beter dan? :r :N

@ Girl: feli *O*





full
 
Laatst bewerkt:
HOFAM... opleiding tot qualified controller... dus zeg maar voor het werk dat ik nu doe, maar daar krijg ik dan een keurmerk voor. ;)
Is twee-jarig in deeltijd (Post-HBO), maar tot nu toe wel te doen.. (soms wel druk). :P
Nu nog één nieuw vak, een vak over doen (communicatie _O- ) en de scriptie schrijven.

Toch zal ik blij zijn als het klaar is... :Y


Petje af hoor. Naast het werk ook nog een opleiding volgen lijkt me erg zwaar.
 
:')

Volgens mij wilde Jan aan mij vragen hoe het met de rare eetgewoontes van Diddle zit :P
 
:')

Volgens mij wilde Jan aan mij vragen hoe het met de rare eetgewoontes van Diddle zit :P
Dat viel wel mee blijkbaar, maar aangezien Kato wel vreemde eetgewoontes heeft vroeg ik me af hoe het met jou zat...

En dat van die darkroom hoefde ik eigenlijk helemaal niet te weten :N
 
Laatst bewerkt:
Hahaha, hij gaat weer lekker hier!!

Kato; jij met Michel in een darkroom?? Hmm dan zijn mijn vriendinnen dus vrij om iets af te spreken ;)
 
Dat viel wel mee blijkbaar, maar aangezien Kato wel vreemde eetgewoontes heeft vroeg ik me af hoe het met jou zat...

En dat van die darkroom hoefde ik eigenlijk helemaal niet te weten :N

Michel zwangert lekker met me mee hoor, alleen neem ik het gedeelte fruit en groente eten op me en hij voornamelijk de koeken en de chocolade
 
Haha lief van je Kato maar ik kan ze niet bobben (hmm dat klinkt ook fout) want ik kan Louise niet alleen thuislaten als Michel zich vermaakt in de darkroom he
 
Diddle heeft verantwoordelijkheid...
Haha lief van je Kato maar ik kan ze niet bobben (hmm dat klinkt ook fout) want ik kan Louise niet alleen thuislaten als Michel zich vermaakt in de darkroom he

Da's waar.....

Oplossing:

Leg Louise in bed.... doe alle lichten uit... gordijnen dicht... muziek aan.... en dan zeg je gewoon tegen Michel dat ie al in de darkroom is.

Merkt ie toch niks van. ;)

Kun jij lekker de BOB uithangen. *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan