Standaard uitlaat voor Honda CBR 600 F4 Sport (bj 1999)

miesjahhh

MF veteraan
9 jun 2008
10.997
1
Rotterdam
Te koop:
Standaard uitlaat voor een CBR 600 F4 Sport uit 1999. Uitlaat ziet er goed uit.

Is door mij persoonlijk niet gebruikt. Ik rij zelf namelijk op een CBR 600 F4 (zonder sport ;) ). Verkoper van de uitlaat was er van overtuigd dat deze uitlaat geschikt was voor mijn motor, maar bij monteren bleek dat dus niet het geval te zijn.

Voor 50 euro issie van jou!
 
De F4i sport is gebouwd tussen 2001 en 2003.
Voor die tijd was het de CBR600F met carbs.
Vanaf 2001 met injectie
De uitlaten van de F4, F4i en de F4i sport zijn onderling niet uitwisselbaar.
De F4i met lambasonde, daar kan de uitlaat zonder aansluiting Lambasonde niet onder terwijl andersom wel weer mogelijk is.

tis net de belastingdienst. makkelijker kunnen we het niet maken . Gelukkig kan Honda het wel leuker maken
Je kan het zien aan de bocht en aan het ophangpunt van de uitlaat. Bij de F4i sport zit het ophangpunt op 12 cm van het einde/begin uitlaat.
bij de F4i zit ie op 15 cm
 
Laatst bewerkt:
full


deze is voor een CBR600F4i en niet voor de CBR600F4i S.
ophangpunt is het verschil
 
Laatst bewerkt:
@ CBRrider: Klopt :Y

Het is iig niet 1 van de F4 :N Hij heeft wel een lambda aansluiting en door de vorige eigenaar werd beweert dat hij van '99 was. Hij is dan dus zeker weten van een F4i :) Topictitel mag dan wel aangepast worden
 
Laatst bewerkt:
Hmmm... Foutje van een a-technische vrouw... Please, forgive me!

Dankje, CBRrider!

Tevens kickje...
 
maar miesjahhh welke is het nou?


die voor de F4 (99/00), F4i (01/07) of de F4i sport (01/02)

verkoopt wat makkelijker als je dat neerzet

een vrijdagavond schopje
 
Laatst bewerkt:
Dag Oma :W


De uitlaat is nog steeds te koop. Ik heb hem net maar is een keer opgemeten. Met speciale dank aan CBRrider. De afstand tussen ophanging en einde uitlaat is 12 cm. De uitlaat zou dus moeten passen op een CBR600F4i Sport ;)

Hij ziet er nog goed uit. Klein deukje en een paar krasjes, maar het is niet echt hinderlijk
 
Hej, als ik het goed begrijp moet deze dus op een F4i Sport passen he?
ik wil namelijk een paar keer op het circuit, maar mijn demper maakt te veel lawaai denk ik zo.

Ik hoor het wel ;)
 
Het zou moeten passen volgens alle info die ik heb gehad. We kunnen ook is een afspraak maken om te passen zodat je het zeker weet. Uitlaat verwisselen is 5 minuten werk
 
Is door mij persoonlijk niet gebruikt. Ik rij zelf namelijk op een CBR 600 F4 (zonder sport ;) ). Verkoper van de uitlaat was er van overtuigd dat deze uitlaat geschikt was voor mijn motor, maar bij monteren bleek dat dus niet het geval te zijn.

Voor 50 euro issie van jou!


zoek jij er dan nog een die wel past?

ik heb namelijk dan die andere zonder labdasonde aansluiting en 15 centimeter begin demper tot ophanging nog op zolder liggen.
mocht jij of iemand anders hier naar op zoek zijn en interesse in hebben, mag hij ook voor 50 euro weg. ;)
 
Pm-etje gestuurd :)
En terug ;)
Is door mij persoonlijk niet gebruikt. Ik rij zelf namelijk op een CBR 600 F4 (zonder sport ;) ). Verkoper van de uitlaat was er van overtuigd dat deze uitlaat geschikt was voor mijn motor, maar bij monteren bleek dat dus niet het geval te zijn.

Voor 50 euro issie van jou!


zoek jij er dan nog een die wel past?

ik heb namelijk dan die andere zonder labdasonde aansluiting en 15 centimeter begin demper tot ophanging nog op zolder liggen.
mocht jij of iemand anders hier naar op zoek zijn en interesse in hebben, mag hij ook voor 50 euro weg. ;)

We hebben er ondertussen 1 die er op past, maar senks ennieweej ;)
 
Hallo Hallo!
Issie er nog?
Een beetje laat berichtje, maar heb je evt. vandaag of morgen tijd om te passen?

Groetjes Tom
 
Op de cbr van Tomz past hij dus ook niet -O- Begin te twijfelen of hij überhaupt wel van een 600f is en niet van een blade ofzo B|
 
Hoe lang is de demper (het dikste stuk dus) en wat is de diameter van dat dikste stuk?
Misschien dat ik hem pas kan maken op mn suus.
 
Okee, dan ga ik straks ff kijken of dat uitkomt qua maten en looks.
Wil je een plezier doen en er een magneet tegen aanhouden (op de demper en pijp), kijken of ie plakt?
En de binnendiameter van de kleine pijp graag.
 
Laatst bewerkt:
Okee, dan ga ik straks ff kijken of dat uitkomt qua maten en looks.
Wil je een plezier doen en er een magneet tegen aanhouden (op de demper en pijp), kijken of ie plakt?
En de binnendiameter van de kleine pijp graag.
Jups hij plakt in ieder geval ;) 56,5mm bij de originele opening.

Bij het deel tegen de demper aan is de buitendiameter 65mm. Ik weet alleen niet precies hoe dik het materiaal is, dus dan kan je waarschijnlijk rekenen op een binnendiameter van ongeveer 59mm
 
Terug
Bovenaan Onderaan