meiden (23-28) gezocht die samen willen rijden!

hey bokje 1989 en Wena, stuur mij ff privee jullie mail!! (wena je kan geen privee berichten ontvangen). dan kunnen we binnenkort ff kennismaken!!
 
Jemig zo gigantisch zeldzaam is een motor-rijdende vrouw toch ook weer niet? :?
En voor de mannen onder ons... Er zijn wel degelijk vrouwen die ECHT kunne rijden :Y
 
@bm : wel leuk dat je zo gedreven bent. Volgens mij zitten de meeste nog op winterstand, vooral al je buiten nog alles wit ziet. Voor mij is op zijn vroegst 1 Maart, dan gaat mijn motor uit de stalling. Bij zo 10 graden, droog weer open ik het nieuwe seizoen.
Trouwens, laat je niet op jutten met de onprettige opmerkingen.
 
jaah thnx :) dacht ook meer eerst aan kennismaken wat drinken, bespreken wat we willen enzo ;) toch wel belangrijk dat je elkaar een beetje kent voordat je begin te rijden, niet?
 
Kan ook gelijk met de motor, als je goed je rijstijl aangeeft en goede afspraken maakt.
- leuke route uitzetten
- totaal route lengte in km en uren
- lekker door rijden wij weg omlegging of verkeerd gereden etc, niet te lang puzzelen
- zo veel mogelijk binnen wegen
- max. snelheid aanhouden, evt. max. toegestaan + 10 km
- checken of de gemiddelde snelheid voor de groep ok is
- bij een afslag even wachten als er onderlinge afstand te groot is
- wel of niet tussen de auto rijden als er file is
- wel of niet aso de auto's voorbijgaan bij de stoplicht zodat je lekker vooraan staat
- na een uur of anderhalf uur een rook of plas pauze
- grote of kleine pauze
etc.
 
met de newbie routes zijn er iedere keer nieuwe bij
als je je daarbij aanmeld leer je velen van MF kennen en er word altijd rekening gehouden met beginnende motorchick's
 
Hey Lynda,
Lijkt me leuk om mee te gaan rijden.
Ik zal je ook even mailen.
Ik ben Elles, 23 en studeer in Utrecht.
Vakantie zit er niet in want ik ben van half mei tot september in China.
Maar tochtjes in de omgeving met 'n clubje meiden lijkt me leuk :)

Groetjes, Elles
 
Laatst bewerkt:
Te triest voor woorden eigenlijk.
T.S. plaatst een oproep en kijk wat voor een antwoorden ze krijgt.

1- Hee Lynda niet discrimineren he.
2- van alle tours een uitgebereid fotoverslag.
3- www.viva-forum.nl.
4- Agree
5- ach, als ze nu al gaat zeuren over de reacties.
6- Femke Halsema-typetje?
7- recept voor constant gezeik.

Alsof het een schande zou zijn dat ze alleen maar met een groep meiden op pad wilt gaan.
Voor ze een groepje hebben worden ze al afgebrand en hebben jullie zoveel commentaar
dat ze bijna niets meer durven te zeggen.
Dat kan toch niet en laat ze lekker genieten net zoals wij dat ook doen. :]
dat gebeurt toch in elk topic. te koop topics zijn te duur vraag topics zijn domme vragen. opmerking toppics zijn lekker boeiend is het al vrijdag topics. maak je nie zo sappel. je lijkt wel een wijf :+
 
@Elles, dan gaan wij toch naar China op lichte motoren toeren *O*
BTW, wat ga je in China doen, ik neem aan voor je studie.

Lichte motoren? Niet zulke rare dingen zeggen he...

Helaas kan ik m'n bike niet meenemen naar China,
dan zou ik 'm moeten inruilen voor 'n off-road...
Ik ga inderdaad voor mijn stage. We doen een onderzoek naar de effecten van begrazing op verwoestijning in het noorden van China. We zitten daar in een half-woestijn waar het 's zomers zo'n 40 graden wordt, ik denk niet dat ik dat trek in m'n leren pakkie :P
 
Lichte motoren? Niet zulke rare dingen zeggen he...

Helaas kan ik m'n bike niet meenemen naar China,
dan zou ik 'm moeten inruilen voor 'n off-road...
Ik ga inderdaad voor mijn stage. We doen een onderzoek naar de effecten van begrazing op verwoestijning in het noorden van China. We zitten daar in een half-woestijn waar het 's zomers zo'n 40 graden wordt, ik denk niet dat ik dat trek in m'n leren pakkie :P

Interessant project, ik dacht dat Israel al dat hebt gedaan.
Ik zoek nog steeds een kleine off-road motor omdat ik slechts 1.60 m lang en staat op mijn todo list rijden in het woestijn met de motor. Met een Quad in Egypte was magnific. Er bestaat ook luchtige pak, vol gaatjes en allerlei beschermers. Gebruik ik in Italie als zo 35 graden is met een topje .... was al warm.
 
Te triest voor woorden eigenlijk.
T.S. plaatst een oproep en kijk wat voor een antwoorden ze krijgt.

1- Hee Lynda niet discrimineren he.
2- van alle tours een uitgebereid fotoverslag.
3- www.viva-forum.nl.
4- Agree
5- ach, als ze nu al gaat zeuren over de reacties.
6- Femke Halsema-typetje?
7- recept voor constant gezeik.

Alsof het een schande zou zijn dat ze alleen maar met een groep meiden op pad wilt gaan.
Voor ze een groepje hebben worden ze al afgebrand en hebben jullie zoveel commentaar
dat ze bijna niets meer durven te zeggen.
Dat kan toch niet en laat ze lekker genieten net zoals wij dat ook doen. :]

Is toch altijd met die kneuzen, toetsenbord-helden en moraalridders hier op MF!!!! :r })
En dat zelfs een mod hieraan meedoet bewijst toch wel hoeveel zielige figuren er hier rondzwerven.... O-)

Dames veel fijne KM's toegewenst ;)
:W
 
Interessant project, ik dacht dat Israel al dat hebt gedaan.
Ik zoek nog steeds een kleine off-road motor omdat ik slechts 1.60 m lang en staat op mijn todo list rijden in het woestijn met de motor. Met een Quad in Egypte was magnific. Er bestaat ook luchtige pak, vol gaatjes en allerlei beschermers. Gebruik ik in Italie als zo 35 graden is met een topje .... was al warm.

Bij echt hoger temp wordt het toch zo rijden:

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan