21 maart 2010 Warme Sjoko Toer voor MS Research

Yuk Foo

MF veteraan
10 mrt 2004
1.181
0
Tilburg
Het is inmiddels traditie geworden om aan het begin van het seizoen met een sponsorrit geld in te zamelen voor MS Research.
Deze Warme Sjoko Toer 2010 wordt gereden op 21 maart. We starten vanaf ca. 12.00u vanaf Moto-Point Gear, Industrieweg Middelbeers. Vanaf de grote parkeerplaats bij Moto-Point kunnen we het vertrek georganiseerd laten verlopen en kan iedereen vooraf een bakkie koffie, warme sjoko of thee drinken.

Wie zich vooraf per mail (arno @ motorvision.nl maar dan zonder spaties) heeft gemeld kan meerijden met een groepje met een van onze voorrijders. Je kunt natuurlijk ook met een eigen groep of op eigen gelegenheid rijden. We gaan er van uit dat iedereen zelf de route heeft uitgeprint en de algemene voorwaarden bij deelname kent (die houden in dat je ons niet aansprakelijk stelt als je motor met of zonder jou er op omvalt).

We hopen op een grote opkomst motorrijders die na een vrijwillige donatie ten behoeve van de stichting MS een mooi stukje willen gaan sturen door het Brabantse landschap.
Inschrijfgeld voor een georganiseerde toertocht bedraag meestal tussen de € 5,-- en € 10,--. Voor deze sponsorrit wordt geen inschrijfgeld gevraagd. We hebben liever dat je wat extra doneert in de collectebus voor MS Research die bij start bij het koffieapparaat aanwezig is.

Kijk voor de route en overige info op
http://www.motorvision.nl/vereniging/activiteiten/sjokotoer2010/
 
Voor degenen die de rit niet kunnen rijden maar het wel leuk vinden om bij de start te komen kijken...ook jullie donaties zijn welkom. Kom lekker motors kieken.

Verder heeft de firma Powerbrake toegezegd een leuke donatie te doen en de start wat aan te kleden door een paar van de met hun remsysteem uitgeruste motoren te komen presenteren.

Peijenburg zorg voor ontbijtkoek bij de koffie en sjoko.

Dan kunnen Douwe Egberts en Nestle natuurlijk ook niet wegblijven...
 
heb het topic gemarkeerd, zag dat er ook een GPS versie van de route is. Ik hoop dat het uitkomt, maar geef me bewust nog even niet op (even kijken hoe het uitkomt met werk).
Als ik kom, zal ik dus sowieso de route op eigen gelegenheid rijden :]
 
Heb iemand gevonden die een sponsering doet , met overheerlijke taarten !!


De opkomst is natuurlijk moeilijk in te schatten ,dus komt op tijd voor een overheerlijk stuk taart!!

Ps hun donatie zal ik in de bus storten!!!
 
Ook een leuk ritje!! En dit keer wat dichter bij huis, ik probeer erbij te zijn.

Is aanmelden noodzakelijk?
 
Ook een leuk ritje!! En dit keer wat dichter bij huis, ik probeer erbij te zijn.

Is aanmelden noodzakelijk?
Als je zeker met een groepje van MotorVision met een voorrijder mee wilt rijden dan is het wel wenselijk om je aan te melden.
Dit hebben we gedaan om het aantal motoren in een groep te kunnen beperken. Te veel motoren is te veel wachten en is voor een voorrijder te onoverzichtelijk. Dat is minder leuk rijden, kans op ongelukken is dan groter en de kans op het kwijtraken van mensen in de staart van een groep ook. Bij een grote opkomst hebben we niet genoeg voorrijders voor iedereen.

Je kunt op de bonnefooi komen. Bij een grote opkomst loop je dan dus het risico dat je niet bij een groep met voorrijder van MotorVision aan kunt haken. Je kunt dan op eigen gelegenheid rijden, zelf een groepje vormen of aanhaken bij een spontaan te plaatse gevormd groepje. Dat was vorig jaar ook geen probleem.
 
Laatst bewerkt:
Om misverstand te voorkomen. Vooraf aanmelden is alleen maar nodig als je de garantie wilt hebben dat je met een groepje met een voorrijder van MotorVision mee kunt rijden.

Bij een grote opkomst hebben we niet genoeg voorrijders voor iedereen.

Als je je niet hebt aangemeld middels een mailtje aan arno @ motorvision.nl kan het bij een grote opkomst zo zijn dat je niet bij een groep met voorrijder van MotorVision aan kunt haken.
Je kunt dan op eigen gelegenheid rijden, zelf een groepje vormen of aanhaken bij een spontaan te plaatse gevormd groepje. Dat was vorig jaar ook geen probleem.
 
Terug
Bovenaan Onderaan