Datatool klasse 2 alarm te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Loenie-Tunes

MF veteraan
4 jun 2007
1.901
0
omg. Bergen op Zoom
Mijn R1 is voorzien van een Datatool klasse 2 alarm met afstandsbedieningen.
Omdat ik het alarm overbodig vind, wil ik het laten uitbouwen.

Dat kan op twee manieren:
1. demonteren zoals het ingebouwd werd. Dat kost me ongeveer €200 aan arbeidsloon.

2. uitbouwen door de draden door te knippen en door te lussen. Dat kost me (veel) minder of niets, maar dan heb ik er ook niets meer aan.

Dus nu het aanbod:
Als iemand een dergelijk alarm wil hebben, dan mag hij/ zij het voor €200 + verzendkosten hebben.

Het alarm is een jaar of drie oud.

Voor alle duidelijkheid: het alarm zit nu nog in gebouwd. Ik laat de advertentie een week staan. Zonder reactie of koper gaat het er op de tweede manier zeer binnenkort uit.
 
Laatst bewerkt:
inderdaad, waarom laat je hem dan niet gewoon zitten? je kunt hem toch ook niet inschakelen als je hem niet gebruiken wilt?
want denk niet dat er veel zijn die er 200euro voor betalen, en dan ook nog een gebruikt alarmsysteem hebben.

maar dat is mijn mening.
 
Ik heb misschien wel intresse. Ik neem aan dat het werkt, dus dat het compleet en niet defect is.

Hou oud is het alarm?
Eventueel typenummer?
Is er een handleiding aanwezig?
Zijn de draden gecodeerd?
Wat kost het alarm nog als je de draden hebt doorgeknipt?
 
Laatst bewerkt:
@ R-Rat: ik heb je geantwoord op je e-mailadres uit je profiel.

@ Bjornl: het alarm gaat er automatisch na 1 minuut op als het contact uitgezet wordt. En €200 is idd geen peanuts, maar de dealer gaf me aan dat waarschijnlijk wel goedkoper zou zijn, dus de nieuwe eigenaar is dan ook goedkoper uit. Ik hoef er echt niets op te verdienen. Ik wil er gewoon van af. Het alarm werkt verder prima.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan