Zumo 550 te koop

Westah

MF'er
4 apr 2006
143
0
Raalte
Ik heb te koop een Zumo 550, navigatie systeem is krap een jaar oud en word verkocht i.v.m. aanschaf Zumo 660.
Systeem is compleet in doos met alles erbij, hierbij is de motorhouder nog gloednieuw omdat het systeem alleen in een auto is gebruikt.

De prijs die ik wil hebben voor dit systeem is rond de 400 euro.

Bij interesse kun je me mailen op s.westerbeek@home.nl
 
Hé Loenie,


nog steeds tering duur die ellende...ik houd het nog steeds op mijn tom tom one eerste editie met bijna onleesbaar klein schermpje...natuurlijk wel probleempje dadelijk. Op de zx9r zat ie droog onder het kuipruitje...op mijn aanstaande superduke...euh...tja...
 
Zumo 220 wordt aangeboden voor $599. Dat is pm €425. Dus wel goedkoper dan een 550. Komen nog wel verzend- en invoerkosten bij.

Beste leonie,

Omdat ik wat dicht bij het vuur zit, ik doe namelijk de inkopen voor een motorzaak. weet ik dat als je een buitenlandse zumo gaat invoeren je in de problemen komt als je garantie wilt verhalen hierop in nederland. je kan alleen garantie claimen in het land waar de zumo vandaan komt.
Hienaast zal de Zumo 220 is beperkter zijn in de mogelijkheden ten opzichte van de 550 of 660. Al met al kan goedkoop dan dus al snel duurkoop worden. bedenk wel dat de 550 standaard zeer uitgebreid is in het aanbod van kaarten op het apparaat.

Niettemin heb ik zumo nog steeds te koop en kan er nog steeds geboden worden
 
Zijn Rammount, motor voeding en audio set bij de
set inbegrepen ?

Kaartmateriaal 2009 NT ?

Mss. wel interesse.
:)
 
Zijn Rammount, motor voeding en audio set bij de
set inbegrepen ?

Kaartmateriaal 2009 NT ?

Mss. wel interesse.
:)

Rammount en motorvoeding zijn gewoon inbegrepen, het gaat hier overigens wel om de set die standaard bij de zumo meegeleverd is. audioset niet inbegrepen deze zit standaard ook niet bij de zumo 550 inbegrepen.

ik neem aan dat je een audioset naar de helm bedoeld via bluetooth, overigens kan je natuurlijk wel een audio headsetje zelf zo aansluiten.

overigens is de zumo gereserveerd. dit wil zeggen er komt als het goed is iemand kijken maarja hij is pas echt verkocht als het geld betaald is natuurlijk.
 
Beste leonie,

Omdat ik wat dicht bij het vuur zit, ik doe namelijk de inkopen voor een motorzaak. weet ik dat als je een buitenlandse zumo gaat invoeren je in de problemen komt als je garantie wilt verhalen hierop in nederland. je kan alleen garantie claimen in het land waar de zumo vandaan komt.
Hienaast zal de Zumo 220 is beperkter zijn in de mogelijkheden ten opzichte van de 550 of 660. Al met al kan goedkoop dan dus al snel duurkoop worden. bedenk wel dat de 550 standaard zeer uitgebreid is in het aanbod van kaarten op het apparaat.

Niettemin heb ik zumo nog steeds te koop en kan er nog steeds geboden worden

dit is een broodje aap verhaal ik heb zelf een garmin uit engeland in nederland laten rep. (4 maanden oud) en er wordt alleen 32 euro in rekening gebracht als het grijze import is .
hij is door garmin nederland omgeruild voor een nieuwe met weer twee jaar garantie (in engeland heb je maar een jaar
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan