Het grote GSX-F topic - deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
ah jammer na een druk weekend net de topic-switch gemist -O-
Maar ik ben weer aanwezig :W nette OP tuffer! *O* wat een anti-climax trouwens dat laatste plaatje van de OP, dan wordt je weer even met je neus op de feiten gedrukt :/

Volgens de laatste berichten is sjoert nu ook bij met zijn kwaak.
:W :W let even niet op en dr is weer n nieuw topic.
nette OP ;)

Lekker strak.
nog eentje in de herfst sfeer [afbeelding]
Beter!
Jij hebt ook de bovenste twee letters van het kenteken netjes in het midden staan.
Dat mag tegenwoordig toch niet meer?
Of zit ik er naast?

Dit wil koos niet meer. Dan gaan mensen er stikkers naast zitten plakken voor een goed evenwicht. :+
 
dacht dat een goed evenwicht op de motor belangrijk was voor de verkeersveiligheid :+

_O-

mag deze pic trouwens in de op?

810799329_6_9s0z.jpeg
 
dus teun hoort nu bij de Ex rijders?

Klopt helemaal, ik zat al bijna een bericht te tikken om de foto bij mijn naam te verwijderen.
ik heb in oktober 2009 mijn motor verkocht aan zwevvie.
Veels te weinig rijden was de reden.

Dit jaar komt er wellicht wel weer een motor terug, maar momenteel motorloos.
Maar blijf hier lekker lezen.

Teun
 
Klopt helemaal, ik zat al bijna een bericht te tikken om de foto bij mijn naam te verwijderen.
ik heb in oktober 2009 mijn motor verkocht aan zwevvie.
Veels te weinig rijden was de reden.

Dit jaar komt er wellicht wel weer een motor terug, maar momenteel motorloos.
Maar blijf hier lekker lezen.

Teun

Ik wist wel dat je hem (eventueel) te koop had staan, Maar het was mij eigenlijk ontgaan dat hij notabenen verkocht is aan zwevvie. |(

Je moet maar zo kijken, het is nu toch geen weer om te gaan rijden. :N en als het begint te kriebelen zijn er winkels vol motoren.
 
ok zoals dus gemeld lagen de kappen in m'n kamer te drogen, vanaaf waren ze eindelijk droog/uitgehard.
het is best goed gelukt al zeg ik het zelf.

861344028_5_My9h.jpeg

861344508_5_76_U.jpeg

861344375_5_AzZ6.jpeg


ook de tank is goed gedroogd.

861344499_5_2gCz.jpeg

861344522_5_wudl.jpeg




net ff plamuur op de kap aangebracht op de delen waar de hars zit om de scheur aan elkaar te houden (de plamuur is dus voor de extra stevigheid en te egaliseren)
en nog wat plamuur op mn tank omdat de 1ste poging niet de gehele deuk heetf weggewerkt.

wachten tot morgen en hopen dat alles dan genoeg gevuld is, dan kan ik weer gaan schuren.
eventueel zelfs de tank al in de primer zetten en van de kap de laatste scheuren wegwerken met die glasmat zooi. (en dan wel gelijk op mn kamer laten drogen, scheelt weer een dag:-p )
 
Laatst bewerkt:
Kawasaki Z (correct me, if i'm wrong) inderdaad een mooie bike. Zo nieuw topic, nieuwe kansen. en Gurbmeister is er ook weer bij *O* *O*
Mooie topicfoto trouwens! Die is bewerkt met DAT?
Niet echt motor weer hier. Regen regen en nog eens regen. Als ik met de motor kan dan kan ik gewoon een uur langer slapen, inplaats van die rottreinen. -O-
Zeur modes off: :P

Edit: @ksborg:Ze hebben het er in het vorige deeltje ook al over gehad :P maar wat een geniale foto! :}
 
Laatst bewerkt:
Kawasaki Z (correct me, if i'm wrong) inderdaad een mooie bike. Zo nieuw topic, nieuwe kansen. en Gurbmeister is er ook weer bij *O* *O*
Mooie topicfoto trouwens! Die is bewerkt met DAT?
Niet echt motor weer hier. Regen regen en nog eens regen. Als ik met de motor kan dan kan ik gewoon een uur langer slapen, inplaats van die rottreinen. -O-
Zeur modes off: :P

Edit: @ksborg:Ze hebben het er in het vorige deeltje ook al over gehad :P maar wat een geniale foto! :}
Ik dacht inderdaad ook dat 't een Kawa was.
Ja, heb ik met DAT gedaan. _O-

Beter als je met de motor kan!! :]
 
wie weet kan je van het najaar wat foto's vervangen voor kwaak vrije plaatjes. Ik denk dat dat wel moet lukken.

wanneer was de dooi rit?
Was?
Moet nog komen. :P
Ik heb iets uitgestippeld, maar is mijn eerste route, dus zal nog niet goed zijn.
Moet nog voorgereden worden, aangepast worden, en datum plannen.
(tenzij een andere route eerder rijklaar is natuurlijk!)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan