Het grote GSX-F topic - deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
vorige week heb ik 3 van zulk soort fietsen gezien , lijkt me gaaf om op te rijden (alleen het geluid al :D)


Vorig jaar bij de TT van Isle of Man heb ik een man uit zuid engeland gesproken die op zo'n ding (die er wel stukken beter uit zag als dit plaatje) naar het eiland was gekomen en daar 1,5 week rond reed. Ook over het circuit! En daarna der weer mee naar huis reed. Hij was er goed over te spreken. Maar ik denk dat mijn F toch meer comfort heeft, en ook het geluid van mijn F met Remus pijp vindk gaver hoor })
 
Vorig jaar bij de TT van Isle of Man heb ik een man uit zuid engeland gesproken die op zo'n ding (die er wel stukken beter uit zag als dit plaatje) naar het eiland was gekomen en daar 1,5 week rond reed. Ook over het circuit! En daarna der weer mee naar huis reed. Hij was er goed over te spreken. Maar ik denk dat mijn F toch meer comfort heeft, en ook het geluid van mijn F met Remus pijp vindk gaver hoor })
mss iets met ouderwetse degelijkheid
 
Vorig jaar bij de TT van Isle of Man heb ik een man uit zuid engeland gesproken die op zo'n ding (die er wel stukken beter uit zag als dit plaatje) naar het eiland was gekomen en daar 1,5 week rond reed. Ook over het circuit! En daarna der weer mee naar huis reed. Hij was er goed over te spreken. Maar ik denk dat mijn F toch meer comfort heeft, en ook het geluid van mijn F met Remus pijp vindk gaver hoor })

Sjah het 2 cilinder geluid heeft wel wat , alleen 4 cilinder blijf ik toch op en top vinden :D
Vooral zonder db-killer is het geweldig (en dan nog eens vanaf 11k rpm je gas loslaten O-) )
 
Sjah het 2 cilinder geluid heeft wel wat , alleen 4 cilinder blijf ik toch op en top vinden :D
Vooral zonder db-killer is het geweldig (en dan nog eens vanaf 11k rpm je gas loslaten O-) )

En dan al terug schakelend afremmen voor een stoplicht, en met groen weer vol het gas er op!
 
Wijs even een foto aan voor in de OP en ik ga het voor je regelen. :Y

Als je toch bezig bent :X

full

full

full

(kies er maar 1 :+ )
 
Laatst bewerkt:
Dat meen je toch niet serieus? Best gezellig om je dr bij te hebben hoor!Is ook persoonlijk denk ik.. Mijn voorkeur heeft het verder ook niet. Mijn volgende wordt een V4 *O*
inhoudelijk spammer vergt te veel concentratie :X

een V4 is idd ook erg interessant.
helaas nog half jaartje wachten :r
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan