Het grote GSX-F topic - deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
die zien er idd wel netjes uit
heb van die knal oranje. vind ik toch niet zo

jup , vooral in combinatie met mijn donkere kleuren vond ik het geen gezicht (hetzelfde had ik trouwens ook met me achterlicht :r ) enige wat er eigenlijk nog af moet is het rode reflectortje wat achterop zit , dan ben ik van alle kleur verlost ;)
 
jup , vooral in combinatie met mijn donkere kleuren vond ik het geen gezicht (hetzelfde had ik trouwens ook met me achterlicht :r ) enige wat er eigenlijk nog af moet is het rode reflectortje wat achterop zit , dan ben ik van alle kleur verlost ;)
tja die is alleen 'verplicht'
waar heb je die knipperts vandaan?
 
nooit gehad met avb :P ?

nope.. mijne had alleen zij standaard :P

cb 500 of er6n met middenbok :?

cb250 met zij standaard en voor avd uiteindelijk een begrensde cb500 maar die nooit hoeven opbokken

mijn lesmotor had in elk geval geen middenbok! Maar op de middenbok zetten is toch niet zo moeilijk?!!?

je moet net ff het trucje kennen

mwa je moet het ff gedaan hebben. kon het op mn werk wel met een bmw van 300 kg maar met mn f lukte het de eerste paar keer ook niet

en als je het trucje kent, moet je weten waar je hem vast moet pakken

Haha wat een geweldige verhalen hier allemaal *D

Ik heb gelest op een Honda CBF 500 met middenbok ;)

opbokken is een fluitje als je het trukje kent :P

maar die van mij pleurde ook bijna laatst om :o schork me te pleurus

en dus niet op de spoiler aan de achterkant (zowel bij de gsx als de cbr geen goed idee... niet dat eht afbreekt.. maar omdat je (lees flux) dan de motor niet meer in evenwicht houd)
 
nope.. mijne had alleen zij standaard :Pcb250 met zij standaard en voor avd uiteindelijk een begrensde cb500 maar die nooit hoeven opbokkenje moet net ff het trucje kennenen als je het trucje kent, moet je weten waar je hem vast moet pakkenen dus niet op de spoiler aan de achterkant (zowel bij de gsx als de cbr geen goed idee... niet dat eht afbreekt.. maar omdat je (lees flux) dan de motor niet meer in evenwicht houd)
jup ben je niet de enige in,
heb ik ook gehad, met ijs onder je voeten nog lastiger |(
 
nope.. mijne had alleen zij standaard :Pcb250 met zij standaard en voor avd uiteindelijk een begrensde cb500 maar die nooit hoeven opbokkenje moet net ff het trucje kennenen als je het trucje kent, moet je weten waar je hem vast moet pakkenen dus niet op de spoiler aan de achterkant (zowel bij de gsx als de cbr geen goed idee... niet dat eht afbreekt.. maar omdat je (lees flux) dan de motor niet meer in evenwicht houd)
Ik pak mijn GSXF nu gewoon bij die de bagage punten onder mijn buddy dat werkt perfect :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan