Het grote GSX-F topic - deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
eh waar heb je die gezien dan ;)

zijn genoeg sites, ff kijken op motozoom.nl die hebben wel paar leuke
en anders bij verschillende onderdelenboeren/dealers, anders evenw achten tot de beurs in feb. staat ook altijd een stand met mega veel knipperlichten

Mocht ik dit jaar nog op mezelf wonen.. en die plannen zijn er..
houdt ik dit jaar nog wel een bbq..(mits het weer dan nog goed is)...

..voor de GSXF-ers.. :9 :9

plak ik wel ff een gsxf sticker over de cbr sticker :P
 
zijn genoeg sites, ff kijken op motozoom.nl die hebben wel paar leuke
en anders bij verschillende onderdelenboeren/dealers, anders evenw achten tot de beurs in feb. staat ook altijd een stand met mega veel knipperlichten
plak ik wel ff een gsxf sticker over de cbr sticker :P


oranje glaasjes worden niet smoked met ledjes erin :?


zie je wel dat je heimwee hebt naar de gsxf
 
zijn genoeg sites, ff kijken op motozoom.nl die hebben wel paar leuke
en anders bij verschillende onderdelenboeren/dealers, anders evenw achten tot de beurs in feb. staat ook altijd een stand met mega veel knipperlichtenplak ik wel ff een gsxf sticker over de cbr sticker :P

hmmm vervangingssetjes vind ik dus minder staan , ik vind de orignele netter staan (alleen dan de kleur niet :P)
 
Mocht ik dit jaar nog op mezelf wonen.. en die plannen zijn er..
houdt ik dit jaar nog wel een bbq..(mits het weer dan nog goed is)...

..voor de GSXF-ers.. :9 :9


Kijk dat is heeeeel goed nieuws!

Zo te zien ineens meer mensen hier met een iphone PLUS de nieuwste spam app :9


Nee zit gewoon achter mijn laptop. Mijn vriendin heeft zo'n ding maar ik kan er niet mee overweg. Ik moet een simpele telefoon hebben want ik ben totaal niet zuinig op die dingen. Voor mij geldt: hoe meer er op zit, hoe meer er kapot kan.

Vandaar ook mijn nokia 3210 classic

3110_classic.jpg


Dat meen je toch niet serieus? Best gezellig om je dr bij te hebben hoor!Is ook persoonlijk denk ik.. Mijn voorkeur heeft het verder ook niet. Mijn volgende wordt een V4 *O*

V4 :9~


Ja! Zo eentje }) :

60518363_1.jpg
 
Kijk dat is heeeeel goed nieuws!Nee zit gewoon achter mijn laptop. Mijn vriendin heeft zo'n ding maar ik kan er niet mee overweg. Ik moet een simpele telefoon hebben want ik ben totaal niet zuinig op die dingen. Voor mij geldt: hoe meer er op zit, hoe meer er kapot kan.

Vandaar ook mijn nokia 3210 classic

[afbeelding]Ja! Zo eentje }) :

[afbeelding]
jup die classics werken tenminste nog onder water ( ervaring |( )
 
Kijk dat is heeeeel goed nieuws!Nee zit gewoon achter mijn laptop. Mijn vriendin heeft zo'n ding maar ik kan er niet mee overweg. Ik moet een simpele telefoon hebben want ik ben totaal niet zuinig op die dingen. Voor mij geldt: hoe meer er op zit, hoe meer er kapot kan.

Vandaar ook mijn nokia 3210 classic

[afbeelding]Ja! Zo eentje }) :

[afbeelding]
Jammer dat het technisch gevoelige (maar mooie) machine's waren, De zwaardere modellen (750cc) waren beter. kettingoverbrengingen versus tandwieloverbrenging.

De vfr zal beter in elkaar zitten denk ik. maar het geluid blijft :9~
 
Kijk dat is heeeeel goed nieuws!Nee zit gewoon achter mijn laptop. Mijn vriendin heeft zo'n ding maar ik kan er niet mee overweg. Ik moet een simpele telefoon hebben want ik ben totaal niet zuinig op die dingen. Voor mij geldt: hoe meer er op zit, hoe meer er kapot kan.

Vandaar ook mijn nokia 3210 classic

[afbeelding]Ja! Zo eentje }) :

[afbeelding]
niks vervelender dan zo een geweldige muismatje op de laptop -O-

normaal gesproken ben ik ook geen dure telefoon waard,
Dat blijkt ook niet verandert als ik mn iphone zo eens bekijk..

gelukkig is tie verzekerd *D
 
Jammer dat het technisch gevoelige (maar mooie) machine's waren, De zwaardere modellen (750cc) waren beter. kettingoverbrengingen versus tandwieloverbrenging.

De vfr zal beter in elkaar zitten denk ik. maar het geluid blijft :9~~


De huidige VFR is gewoon heel betrouwbaar en rijdt relaxed. Terwijl hij ook heel sportief kan zijn. Vandaar dat ik er voor kies, dagelijks gebruik, 30.000km per jaar, dan telt betrouwbaarheid heel zwaar. In dat opzicht valt de F ook helemaal niet tegen, nog geen noemenswaardige problemen mee gehad, en dat terwijl ik hem nu bijna 60.000 km heb en hij al boven de 100.000 staat.
 
Laatst bewerkt:
Ik pak mijn GSXF nu gewoon bij die de bagage punten onder mijn buddy dat werkt perfect :)

das idd het beste. (ook bij de cbr heb ik gemerkt :P)

oranje glaasjes worden niet smoked met ledjes erin :?


zie je wel dat je heimwee hebt naar de gsxf

er zijn wel ledjes met smoked glaasjes

hmmm vervangingssetjes vind ik dus minder staan , ik vind de originele netter staan (alleen dan de kleur niet :P)

netter of mooier.... netter.. misschien voor verkoop
mooier vind ik de kleine ledjes, tis alleen maar net welke... zijn ook genoeg led modellen die ik ook niet mooi vind.

buiten de sportieve uiterlijk led knippers zijn er ook van die "grote" nette led knippers.

ik heb uiteraard voor klein/sportief gekozen maar smaken verschillen gelukkig
 
De huidige VFR is gewoon heel betrouwbaar en rijdt relaxed. Terwijl hij ook heel sportief kan zijn. Vandaar dat ik er voor kies, dagelijks gebruik, 30.000km per jaar, dan telt betrouwbaarheid heel zwaar. In dat opzicht valt de F ook helemaal niet tegen, nog geen noemenswaardige problemen mee gehad, en dat terwijl ik hem nu bijna 60.000 km heb en hij al boven de 100.000 staat.

holy crap model uit 2000 ?
misschien trouwens wel even intressant voor mij om te weten :P
welke probs heb je gehad met je fiets ?
 
De huidige VFR is gewoon heel betrouwbaar en rijdt relaxed. Terwijl hij ook heel sportief kan zijn. Vandaar dat ik er voor kies, dagelijks gebruik, 30.000km per jaar, dan telt betrouwbaarheid heel zwaar. In dat opzicht valt de F ook helemaal niet tegen, nog geen noemenswaardige problemen mee gehad, en dat terwijl ik hem nu bijna 60.000 km heb en hij al boven de 100.000 staat.
niet/weinig olieverbruik?
hoe voelt bij jouw de koppeling aan met aangrijpen?
 
zijn genoeg sites, ff kijken op motozoom.nl die hebben wel paar leuke
en anders bij verschillende onderdelenboeren/dealers, anders evenw achten tot de beurs in feb. staat ook altijd een stand met mega veel knipperlichtenplak ik wel ff een gsxf sticker over de cbr sticker :P

spelregel is dat dat voor 16 mei 2010 gebeuren moet 8-)
 
das idd het beste. (ook bij de cbr heb ik gemerkt :P)er zijn wel ledjes met smoked glaasjesnetter of mooier.... netter.. misschien voor verkoop
mooier vind ik de kleine ledjes, tis alleen maar net welke... zijn ook genoeg led modellen die ik ook niet mooi vind.

buiten de sportieve uiterlijk led knippers zijn er ook van die "grote" nette led knippers.

ik heb uiteraard voor klein/sportief gekozen maar smaken verschillen gelukkig
bij het nieuwe 600 model aan de voorkant iets lastiger omdat het in de kuip zit
 
das idd het beste. (ook bij de cbr heb ik gemerkt :P)er zijn wel ledjes met smoked glaasjesnetter of mooier.... netter.. misschien voor verkoop
mooier vind ik de kleine ledjes, tis alleen maar net welke... zijn ook genoeg led modellen die ik ook niet mooi vind.

buiten de sportieve uiterlijk led knippers zijn er ook van die "grote" nette led knippers.

ik heb uiteraard voor klein/sportief gekozen maar smaken verschillen gelukkig

het ligt aan het model , bij de 98 - 02 modellen vind ik het mooi staan , aftermarket inbouw setjes vind ik te spuug lelijk. daar staan dan juist weer die kleinere ledsetjes wel beter bij ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan