'92 VFR opknappen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kent mij niet, maar heb dit topic helemaal gelezen. Ik heb bewondering voor hoe je de vfr onder handen hebt genomen. Erg mooi! Ik wens je beterschap, sterkte en kracht bij revalideren.
 
In juni ga ik weer schuren (revalidatie programma ala brasletti). Hoop toch echt dit seizoen nog te kunnen rijden :Y

zeker wel!! B|
Dat ding staat niet voor niks in mijn tuin.
Zodra je weer kan gaan we ff een rondje maken!
2 halve lammen on tour!! _O-
seizoen is amper begonnen tis nu nog herfst.... :')
 
Goedenavond allemaal!

Even het stof van dit topic blazen.

Gister heeft de Vfr gereden, helaas niet met mij erop (maar dat komt wel weer).

Alles funktioneerde. Vfr staat nu bij Hemo in afwachting van nieuwe banden en als het goed is nieuwe balhoofdlagers (Ton zou even kijken of ze nog goedzijn).

@Artie bedankt voor het brengen en Joshi bedankt dat de Vfr (het tuinornament) bij jou mocht logeren afgelopen 3 weken.

Als het goed is heb ik 'm over een week of anderhalf terug en kan ik gaan beginnen met repareren. Foto's volgen

Oh ja mocht iemand een linkertopkuip hebben of iemand weten die er een heeft ener vanaf wil laat maar even weten.
 
Goedenavond allemaal!

Even het stof van dit topic blazen.

Gister heeft de Vfr gereden, helaas niet met mij erop (maar dat komt wel weer).

Alles funktioneerde. Vfr staat nu bij Hemo in afwachting van nieuwe banden en als het goed is nieuwe balhoofdlagers (Ton zou even kijken of ze nog goedzijn).

@Artie bedankt voor het brengen en Joshi bedankt dat de Vfr (het tuinornament) bij jou mocht logeren afgelopen 3 weken.

Als het goed is heb ik 'm over een week of anderhalf terug en kan ik gaan beginnen met repareren. Foto's volgen

Oh ja mocht iemand een linkertopkuip hebben of iemand weten die er een heeft ener vanaf wil laat maar even weten.

no problem dat weet je!!
 
He wonderkind , nu al weer in staat om (bijna) te schuren ???

goed om te horen !

groet fanskar

Nog heeeeeeeeeeeeeel even geduld. Maandag 31 mei naar 't ziekenhuis en dan fysio.

Als de Vfr weer in mijn garage staat (vanaf nu een week of anderhalf), ga ik gelijk weer beginnen.
 
Goedemiddag allemaal! :W :W

Vandaag de Vfr opgehaald *O* *O* *O*

Voorzien van nieuwe banden en nieuwe remblokken.

Vanmiddag de kuip erafgehaald en wat kromme beugels recht gemaakt en de binnenkuip alvast gerepareerd (nog niet netjes maar wel effectief). Daarna alles weer gemonteerd. Dus nu is het rijden geblazen (fysiotherapeut vond dat wel een goede oefening).

Ergens in oktober ga ik weer opnieuw beginnen met opnieuw opknappen.
 
Klinkt goed en positief! Ik ken minder prettige therapiën.. Succes met opknappen van lijf en fiets. Hopen dat beiden weer als vanouds worden; ga het in oktober volgen..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan