'92 VFR opknappen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Had ik ook al gezien op een duitse site waar ze ook replica kuipen verkopen. Zit ik wel over na te denken. Maar aan de andere kant zo'n Replica kuip van een RC30 :9~.
Maargoed dat zal voorlopig dromen blijven. De bedoeling was dat dit een low-budget project moest worden (tot nu toe redelijk geslaagd).
Volgens mij had je er nog over gehad dat je nog een VFR erbij zou nemen, toch?
 
Even een schopje.

Gisteren naar het zuikenhuis geweest voor de arm. Goed nieuws! ik hoef niet meer terug te komen en de funktie in m'n arm is bijna 100% (tegen de verwachting in) *O* *O*
 
Goed nieuws! Zag er even wat minder uit florissant uit begreep ik. Mooi man; kun je gewoon weer motorrijden en de vfr opkalefateren. Is ie dubbel en dwars waard; je hebt er al iets heel moois van gemaakt. Ik wens je veel veilige en plezierige kilometers toe.
 
Dag oma :W

Er is weer wat nieuws :Y

Heb gister een mooie gebruikte linkertopkuip overgenomen van Emmol.

Dat betekent dat ik weer kan beginnen *O* Foto's volgen z.s.m.
 
Eindelijk een foto van m'n nieuwe 2e hands topkuip!

full


Ziet er een stuk beter uit zonder gat :Y
 
Laatst bewerkt:
en waar heb je mee geslepen ????????

Had op m'n werk een polijstsetje gekocht voor op de boormachine.

Eerst met de grove pasta (bruin) en ruwe doek, daarna de middelgrove pasta (blauw) met bijbehorende doek en als laatste met de fijne pasta en fijne doek. Dit herhaal je een paar keer tot het resultaat is zoals je wil.

Heb vandaag niets aan de VFR gedaan, heb namelijk een stuur ontworpen voor de GS.
 
Heb vandaag eindelijk een begin gemaakt om de VFR weer in orde te maken *O* . Ben weer begonnen met schuren.

Wil wel blijven rijden dus, zal ik ook met een kaalgeschuurde fiets rondrijden. Ik ga ieder deel weer opnieuw spuiten en als laatste ook m'n kofferset (lijkt me ook wel netjes).
 
en hoe staat het met de viffer? al aan het spuiten aangekomen?
wil je graag op je vingers komen kijken :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan