'92 VFR opknappen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag weer wat gedaan (eindelijk). Ik dacht ik ga de uitlaatdemper weer even netjes maken, beetje schuren en dan weer in hittebestendig zwart maar :N :N :N linkpijp is doorgerot '( '( '(

full
 
Morgen maar even kijken of ik 'm kan dichtbakken en dan aankomende winter een nieuwe linkpijp maken (als dit lukt moet ik de rest ook wel kunnen :X ......zegt brasletti met z'n grote bek).
 
Daarna weer in het hittebestendige matzwart gespoten.
full


Deze week weer monteren en al het kale metaal poetsen (is wel heel hard nodig).
 
Laatst bewerkt:
'k bracht vanmiddag mijn achterwiel (vfr750f rc24) voor nieuwe lagers naar Hemo
Daar viel mijn oog op een witte vfr :]

is dit toevallig van jou? die zag er namelijk ook niet verkeerd uit
 
'k bracht vanmiddag mijn achterwiel (vfr750f rc24) voor nieuwe lagers naar Hemo
Daar viel mijn oog op een witte vfr :]

is dit toevallig van jou? die zag er namelijk ook niet verkeerd uit

Nope....die bij hemo is een RC24 de mijne is een RC36-I en staat beschadigd en wel in m'n garage :Y
 
Gaaf wat je allemaal doet man! Top!

Ik heb wel 1kleine tip voor je; hou eens op met vallen? Scheelt je een hoop werk.

Die gedeukte radiateur zou ik me niet druk om maken zolang ie niet lekt.
Succes met de reparatie! Ik volg 'm.

8-)
 
Vandaag m'n buddyseat opnieuw bekleed, gezien de scheuren die erin zaten (ouderdom denk ik) eerst met duck-tape dicht gemaakt. Maar vandaag de oude zooi eraf gehaald en een nieuw stuk skai erop gemaakt.

Oud
full
 
En van de zijkant.
full


Resultaat is niet echt goed maar het is altijd beter als duck-tape. En dit was voor het eerst, aankomende winter laat ik het denk ik doen (resultaat is dan 100% beter).
 
Laatst bewerkt:
Gaaf wat je allemaal doet man! Top!

Ik heb wel 1kleine tip voor je; hou eens op met vallen? Scheelt je een hoop werk.

Die gedeukte radiateur zou ik me niet druk om maken zolang ie niet lekt.
Succes met de reparatie! Ik volg 'm.

8-)

Thanks!

En wat dat vallen betreft....dat was ik eigenlijk niet meer van plan :N
 
En van de zijkant.
[afbeelding]

Resultaat is niet echt goed maar het is altijd beter als duck-tape. En dit was voor het eerst, aankomende winter laat ik het denk ik doen (resultaat is dan 100% beter).


Waarschijnlijk had je het nog strakker aan moeten trekken naar voren.
Je kan ook voorlopig zo laten en het nadat je er een paar keer op gezeten hebt opnieuw aanspannen.
 
Waarschijnlijk had je het nog strakker aan moeten trekken naar voren.
Je kan ook voorlopig zo laten en het nadat je er een paar keer op gezeten hebt opnieuw aanspannen.

Okee....ik had het al zo strak mogelijk aangetrokken (heb nog last van m'n duimen :X ) maar, ik had het ook met een föhn warm gemaakt en dan ging het al iets beter. Zal over een tijdje weer eens kijken om het nog strakker aan te trekken.
 
Ik heb afgelopen week weer wat scheuren gerepareerd *O*
full

Deze ronding heb ik nieuw gemaakt, ik dacht eerst gewoon de boel glad te schuren alleen kwam ik erachter dat er een bolling op hoort te zitten (zag ik aan de rechterkant).

Zitten wat kleine putjes in maar, eerst kunststof primer en een heeeel klein beetje plamuur en het is weer helemaal glad.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan