Te Koop diverse onderdelen ZX6R 07 08

Linq

MF veteraan
29 apr 2007
1.269
0
Te koop aangeboden standaard seatpipe ZX6R 2007/2008.

Bied maar iets.

Foto's volgen nog.
 
Sorry, je hebt mij betrapt op mn laksheid :+ . Morgen bij daglicht ff foto maken en plaatsen..
 
uitlaat
full
 
Luchtfilter.

Ik had een K&N filter gekocht voor mijn ZX6R, maar het standaard filter is nagenoeg hetzelfde.
full
 
kickje, ik hoef er echt geen hoofprijs voor te hebben, bied maar iets, maar mn garage moet leeg....
 
Laatst bewerkt:
Haaaai Oma.. €40,- ????
 
Laatst bewerkt:
waar liggen de spullen ?

misschien een leuk projectje, om de uitlaat open te maken totdat er een akra onder komt te hangen, maar dan vind ik 4 tientjes eigenlijk nog wel veel geld :/

(niet dat ie het niet waard is, maar ik heb het er niet voor over ;) )
 
De spullen liggen in Rijswijk, naast Den Haag. 30 tientjes mag je hem op komen halen. Dat was btw ook mijn idee. Heb eventueel wel een leuk voorbeeld wat je ermee zou kunnen doen. Maar helaas is mijn ZX6r er niet meer en vandaar de verkoop.

Ben in goede bui en ik moet er vanaf want het staat in de weg. Voor dat bedrag mag je alles hebben. Alleen vandaag deze aanbieding :+
 
Laatst bewerkt:
vandaag ben ik al volgeboekt :+

tis ook niet echt om de hoek :N misschien dat ik binnenkort nog wel die kant op kom, als je het dan nog hebt liggen kom ik er misschien wel om :Y (tis tenslotte een harstikke mooi aanbod)

topic staat iig tussen de favorieten, dus ik houd het even in de gaten
 
Is goed, zolang het topic nog niet gesloten is zijn de spullen nog aanwezig...
 
Terug
Bovenaan Onderaan