Het MF Haarlem Elfsteden Toertocht Topic

rogerno1

MF veteraan
23 mrt 2008
84.027
82
full


zoals de Titel al luidt zijn en op jullie op de foto kunnen zien, zijn Sven en ik op het idee gekomen om het nieuwe Motor Forum HAARLEM jaar in te luiden met een Openingsritje uitsluitend voor de mensen uit de OP van het HAARLEM TOPIC

De rit zal vanaf de is uitgesteld tot het beter weer is plaatsvinden mits het weer het toelaat en uiteraard zal dit op een zondag plaatsvinden omdat de meeste dan wel vrij zijn, helaas kunnen we niet iedereen tevreden stellen met de dag/datum, sorry daarvoor.


De Toerrit van ongeveer 240 Kilometer zal langs de Elfsteden gaan die we normaal kennen van de schaats Elfstedentocht.

HIERONDER KUN JE DE ROUTE ZELF DOWNLOADEN VOOR DE GARMIN OF TOMTOM

GPStracks - GPS motor en auto routes in Nederland

mocht het volgens de weerberichten dan toevallig gaan regenen dan verschuiven we het een weekend op ;)

Met hulp van Adindah ( waarvoor Hartelijk Dank :j ) hebben we een leuke pitstopplaats gevonden ( Halverwege ) waar we ff kunnen genieten van de omgeving en ff met elkaar een drankje kunnen drinken

aan het eind van de rit willen we wat gaan eten met z´n allen in een leuk restaurant die Adindah gevonden heeft in de buurt van Leeuwarden, waar er veel keuze is uit het menu en waar onze motoren veilig kunnen staan zodat we lekker kunnen genieten aan tafel.

hieronder een link naar de website van het restaurant :


F1010002.jpg


Vanwege reservering tegen die tijd moeten we een lijst maken van de mensen die mee willen eten, dus als je mee wilt rijden en eten moet je dat even aangeven dan kan ik een lijstje bijhouden.

Afb.218.jpg


en HIERONDER een link naar de website van onze pitstop plekje ( Makkum )

http://www.dezwaanmakkum.nl/restaurant

sl-03_949_200.jpg


--------------------------------------------------------------------------------------
Mochten er nog meer dingen bekend worden dan zullen we dit tijdig aangeven en zat dit topic regelmatig updaten met Beeldmateriaal.

We hopen dat jullie je de algemene regels wel kennen en zullen houden die gelden voor rijden in een groep

Denk aan:

- De voorrijder bepaald het tempo mits hij aangeeft dat je erlangs kunt en ff op het gas kan , zolang je maar wacht bij een splitsing.

- Baksteens rijden ( hou je daar aan A.U.B. )

- Mocht je iemand kwijt raken, dan wacht de laatste in de rij op diegene, dus kijk regelmatig goed in je spiegels als we een kruispunt/stoplicht enz enz voorbij zijn en geef het meteen aan als iemand achterop en/of kwijt dreigt te raken.

- Niet inhalen als we in Baksteenformatie rijden en zeker geen Wheelies en/of stoppies dan :N ( dat doe je maar als je genoeg de ruimte heb en niemand in gevaar kan brengen )

We hopen dat we met een grote groep zullen zijn en we er een leuke dag van maken *D


vertrektijd: 09.00 uur

locatie: BP Halfweg





LIJSTJE :


1 - Joyce
2 - KTM Nick ( Ovb )
3 - Rob ( alleen 28 Maart )
4 - Frits
5 - Bobby
6 - Dion
7 - Casper
8 - Michael
9 - Oscar
10 - Roy ( als me motor het doet :X )
11 - Adindah
12 - Alex
13 - Heleen ( Niet 28 maart )
14 - Michelle
15 - Daphne ( Ovb )
16 - Manuela + Vriendin ( Ovb )
17 - Nofri ( Ovb )
18 - Ricardo ( Ovb )
 
Laatst bewerkt:
*O* 27 maart ga ik motorslippen in leeuwarden :Y

lijkt me wel een leuke rit... ikke mee ikke mee :Y als het kan B|
 
Ik zal wel mee moeten....

moet toch iemand als tolk fungeren :+ die Friezen zijn niet te verstaan voor jullie _O-
 
He leuk initiatief! Mag ik ook mee? :+


@Roy: Als je motor het niet doet, moet je Dion even bellen. Die heeft er nog een paar over. :Y
 
Heleen wil ook mee *O*

en niet verplaatsen naar de 28e hoor.. want dan kan ik niet meer mee!
want dan heb ik al hele leuke andere plannen!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan