Te koop, mijn trouwe Suzuki sv650s. Vraagprijs € 3.750,- (oude prijs 3.900,- echter dealer had niets in te ruilen)
De fiets is van het modeljaar 2003-2005, toelating eerste kenteken 2005 (verkocht als overjarig model). Na 2005 is het zwarte frame en de andere achterbrug gekomen. Dit is nog het model met het hogere kontje.
KM stand is 45638, bij mooi weer loopt dit nog iets op, ben nu eenmaal echt verslaafd aan motorrijden
De fiets heeft alle beurten gehad bij een erkende motorgarage, onderhoudsboekje is ingevuld aanwezig. Tevens onderhouds bonnetjes aanwezig.
De motorfiets staat als 25 kw op kenteken, echter rijd de motor op vol vermogen. De motor is eenvoudig om te zetten naar 25 kw door simpelweg de cdi unit in te pluggen (25kw kit aanwezig en meegeleverd, 1 minuut werk om te doen).
Verdere specs:
- VTWIN motorblok, 645 CC, 72 pk @ 9000 tpm, koppel is 64 Nm @ 7200 tpm
- Yoshimura open sportdempert (schitterend zwaar geluid)
- Zowel voor en achterzijde Hyperpro vering, zwarte versie ipv paars (echt een wereld van verschil vergeleken met de originele vering, stuk strakker in de bochten.)
- Pazzo rem- en koppelingshendel (korte versie, verstelbaar, origineel meegeleverd)
- Achterwiel hugger
- Helder achterlicht met geïntegreerde knipperlichten in achterlicht (origineel meegeleverd)
- Kleine knipperlichten voorzijde
- Bellypan
- Michelin Pilot road 2 bandjes, uitstekende grip, kan nog 1 zomerseizoen mee
- Duosit cover (zadeltje meegeleverd)
- Taartschep verwijderd, kentekenplaat mooi bevestigd.
Ik verkoop de motor omdat ik een Suzuki dl1000 Vstrom ga kopen. Wil meer gaan reizen en heb dus meer bagagemogelijkheden nodig en een wat minder sportieve zithouding.
Motor heeft verder wel wat gebruikerssporen, mag ook wel voor een fiets met 45638 km's. Nooit grote schades of pech gehad. VTWIN blok van Suzuki is dan ook een bewezen en betrouwbaar blok.
De motorfiets is uitstekend geschikt voor beginnende motorrijders, echter de fiets blijft mij nog steeds verbazen. Vooral het snelle optrekken door de VTWIN zorgt ervoor dat je menig sportfietsje bij kan benen. En dan dat geluid
Voor vragen e-mail:
damrdam@gmail.com, bellen kan ook, nummer via email.
Nu nog wat foto's:
Filmpje met geluid van de motorfiets en Yoshimura in actie:
http://www.youtube.com/watch?v=MwBN2R29g6k
http://www.youtube.com/wa...ilepage&v=BPR7Y_1UHsA
Geïntegreerde knipperlichten: