R'dam Inc. 12 ..steeds sneller krom door de bocht.

Status
Niet open voor verdere reacties.

lilanie

MF veteraan
7 mei 2006
10.229
1
Hardinxveld-Giessendam
Het gezelligste topic voor Rotterdam en wijde omstreken..

cafe-rotterdam.jpg


Tijdens het toeren worden terrassen niet gemeden! Polders, dijkjes en bergen ook niet..


Wat vooraf ging...

deel 1 deel 2 deel 3 deel 4 deel 5 deel 6 deel 7 deel 8 deel 9 deel 10 deel 11

en dit staat op de planning..






full


Na het goedbevallen Eiffel-weekend in mei 2009 gaat Rdam Inc zich opmaken voor de volgende grote trip: 9 dagen toeren door Belgie, Luxemburg, Frankrijk, Zwitserland, Italie en Duitsland om zo de mooiste plekken van Europa aan te doen zoals de Vogezen, Tunersee/Briensersee, Zw.Alpen, Stelvio, Dolomieten en Zwarte woud.

De organisatie is wederom in handen van Ufootje .

Wie gaan er mee:
1. TigertT
2. Aad900
3. Worldbeater
4. Ufootje
5. erwin_k
6. JIP ??
7. Kalimero ??
8. lilanie
 
Laatst bewerkt:
Hiep hiep voor Lin *O*
Het ging weer snel, lezen voor mij dan :$ laten we maar snel weer gaan rijden :9
 
en oh ja... geef ff aan of je je foto in de startpost wil hebben, dan doe ik dat morgen ofzo wel.. en als die foto hier nog niet staat, wil je die mij dan ff sturen??

ik ga nu mijn bed opzoeken.. truste.. :Z :W
 
goedemorgen allemaal.. *O*

ik ga straks lekker uit eten (lunch dus) met een vriendin.. :9~ geen idee of het daarna nog wat wordt vandaag.. _O-

WB is nog steeds de weg kwijt?? :?
 
goedemorgen allemaal.. *O*

ik ga straks lekker uit eten (lunch dus) met een vriendin.. :9~ geen idee of het daarna nog wat wordt vandaag.. _O-

WB is nog steeds de weg kwijt?? :?
Nieuw topic eeejj die is vast op zoek naar een nieuwe bijbehorende brommert
gayfight-1.gif


@all, goed smorgens :W

ben ik trouwens de enige die de twist of the wrist film niet om aan te zien vind?
krijgen die amerikanen hun rijbewijs bij een pakje boter ofzo :X ik erger me er echt kapot aan, ben net als WB ongeveer tot 40 minuten gekomen toen vond ik het wel mooi geweest.

En om nou te zeggen dat ik echt iets nieuws heb geleerd, oké wat meer technische onderbouwing bij sommige dingen die de meeste motorrijders volgens mij op hun gevoel al vanzelf zo doen.
 
Laatst bewerkt:
Nieuw topic eeejj die is vast op zoek naar een nieuwe bijbehorende brommert [afbeelding]

@all, goed smorgens :W

ben ik trouwens de enige die de twist of the wrist film niet om aan te zien vind?
krijgen die amerikanen hun rijbewijs bij een pakje boter ofzo :X ik erger me er echt kapot aan, ben net als WB ongeveer tot 40 minuten gekomen toen vond ik het wel mooi geweest.

En om nou te zeggen dat ik echt iets nieuws heb geleerd, oké wat meer technische onderbouwing bij sommige dingen die de meeste motorrijders volgens mij op hun gevoel al vanzelf zo doen.


hoe gaat het met het pootje?? lukt het belasten ondertussen een beetje??
 
Wat mij betreft nog niet echt, maar volgens de fysio dame belast ik al teveel.

Moet/mag momenteel alleen wat oefeningen doen om te proberen de zwelling in m'n onderbeen/voet te laten afnemen. Zodat ik m'n enkel gewricht weer meer kan gaan gebruiken tijdens de revalidatie wel zo makkelijk met autorijden ook O-) :X

Morgen weer fysio, ik hoop dat ik dan echt wat oefeningen kan gaan doen.
Het schijnt trouwens dat fietsen goed is voor het herstel, nou ga al met grote regelmaat met de fiets naar de zaak, maar echt fietsen vind ze nu nog te gevaarlijk, i.v.m. onverwachte dingen zoals gladheid. Duszzz iemand een een hometrainer te leen ¿ :?
 
ben ik trouwens de enige die de twist of the wrist film niet om aan te zien vind?
krijgen die amerikanen hun rijbewijs bij een pakje boter ofzo :X ik erger me er echt kapot aan, ben net als WB ongeveer tot 40 minuten gekomen toen vond ik het wel mooi geweest.
Voor zover ik weet is het in veel Amerikaanse staten nog steeds zo dat je met een autorijbewijs ook op een motor mag stappen. Vandaar dat die jongetjes ook aan die twee sport-Billy's vragen of ze naar een driving school zijn geweest. Idem zie je op veel Amerikaanse websites die zich op motorrijders richten de aansporing om toch vooral een cursus motorrijden te doen: dat is vaak namelijk niet verplicht.

De hele manier van doen, het tenenkrommende acteren en de schoolse benadering is inderdaad erg Amerikaans, maar als je daar doorheen kunt kijken zit er best veel leerzaams in, vind ik.

Je zou de (Amerikaanse) "instructiefilmpjes" eens moeten zien die ik van mijn werkgever regelmatig verplicht moet bekijken :X
 
Laatst bewerkt:
ben ik trouwens de enige die de twist of the wrist film niet om aan te zien vind?
krijgen die amerikanen hun rijbewijs bij een pakje boter ofzo :X ik erger me er echt kapot aan, ben net als WB ongeveer tot 40 minuten gekomen toen vond ik het wel mooi geweest.

En om nou te zeggen dat ik echt iets nieuws heb geleerd, oké wat meer technische onderbouwing bij sommige dingen die de meeste motorrijders volgens mij op hun gevoel al vanzelf zo doen.


ook goeiemorgen!

ik vind het wel een leuke film... idd een beetje door dat US gedoe heen kijken, zo zijn die gasten nou eenmaal... idd ze krijgen hun rbw bij een pakje boter.

Inderdaad veel dingen die ik al wist, of instinctief al goed deed. maar toch weer wat van geleerd, ook vbw houding en zo. enne.... smoooooooooth on the throttle... _O-
 
en waar blijft WB nou??
Slapen! Zou jij ook doen als Alex thuis was. :? :+

Was niets aan het maken, time management, wilde het anders deze ochtend doen. :Y
ben ik trouwens de enige die de twist of the wrist film niet om aan te zien vind?
krijgen die amerikanen hun rijbewijs bij een pakje boter ofzo :X ik erger me er echt kapot aan, ben net als WB ongeveer tot 40 minuten gekomen toen vond ik het wel mooi geweest.

En om nou te zeggen dat ik echt iets nieuws heb geleerd, oké wat meer technische onderbouwing bij sommige dingen die de meeste motorrijders volgens mij op hun gevoel al vanzelf zo doen.
Ik vind het een geweldig document, en bijzonder grappig en spelenderwijs opgezet.
Doet me vooral aan veel discussies op MF denken, al die verschillende meningen.
En Keith Code die dan steeds even in de roos schiet. The man. :} 8-)
Sommige dingen zijn wat extra overdreven om het nog duidelijker te maken.
'Zenuwen pezend' bergop rijden.
gay3bq.gif


Ik vind het nu makkelijker onder woorden te brengen van dingen die je inderdaad automatisch al doet en deed. De theorie erachter. :}
Voor de rest inderdaad weinig nieuws, maar wel goed om even de bevestiging te zien.
(heb ik trouwens ook met marketing video's.. en ander trainingen)
En soms vergeet je wel eens wat. (eigenwijs niet kijken waar je naartoe moet rijden in nood)

Gewoon even spot on over motorrijden. And keep it fast. :9~
 
Laatst bewerkt:
Zo lekker vlotjes terug van A-dam.
Daar moet je niet te lang blijven :)

Heb hier ook dat handboek circuit rijden op dvd
Goede aanvulling voor Keith Code dvd's
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan