Dit onderwerp is gesloten.

quote:
quote:lilanie schreef op 03 februari 2010 @ 23:55:
[...]
het lukt me niet om die ticker te kopieren!! ik maak dan wel een andere, dus niet boos zijn..![]()
quote:TigerT schreef op 04 februari 2010 @ 00:17:
[...]
Boosik
op jou
Tuurlijk niet. Ga je gang, nr.12 is helemaal jouw feestje![]()
quote:lilanie schreef op 04 februari 2010 @ 11:11:
goedemorgen allemaal..![]()
ik ga straks lekker uit eten (lunch dus) met een vriendin..geen idee of het daarna nog wat wordt vandaag..
![]()
WB is nog steeds de weg kwijt??

quote:JooGhum schreef op 04 februari 2010 @ 11:20:
[...]
Nieuw topic eeejj die is vast op zoek naar een nieuwe bijbehorende brommert [afbeelding]
@all, goed smorgens![]()
ben ik trouwens de enige die de twist of the wrist film niet om aan te zien vind?
krijgen die amerikanen hun rijbewijs bij een pakje boter ofzoik erger me er echt kapot aan, ben net als WB ongeveer tot 40 minuten gekomen toen vond ik het wel mooi geweest.
En om nou te zeggen dat ik echt iets nieuws heb geleerd, oké wat meer technische onderbouwing bij sommige dingen die de meeste motorrijders volgens mij op hun gevoel al vanzelf zo doen.
ben ik trouwens de enige die de twist of the wrist film niet om aan te zien vind?
krijgen die amerikanen hun rijbewijs bij een pakje boter ofzoik erger me er echt kapot aan, ben net als WB ongeveer tot 40 minuten gekomen toen vond ik het wel mooi geweest.
En om nou te zeggen dat ik echt iets nieuws heb geleerd, oké wat meer technische onderbouwing bij sommige dingen die de meeste motorrijders volgens mij op hun gevoel al vanzelf zo doen.
Slapen! Zou jij ook doen als Alex thuis was.quote:lilanie schreef op 04 februari 2010 @ 00:27:
en waar blijft WB nou??
Ik vind het een geweldig document, en bijzonder grappig en spelenderwijs opgezet.quote:JooGhum schreef op 04 februari 2010 @ 11:20:

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3