Yamaha r6 2002 blauw - 27.000km - Akrapovic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daan_tje

Die hard MF'er
12 mei 2008
625
0
Groningen
Yamaha R6 RJ03
Bouwjaar 2002
KM stand circa 27.000
Kleur blauw

De r6 heeft de volgende accessoires:
- Geïntegreerd knipperlicht in achterlicht
- Akrapovic slip-on demper voor mooie sounds & looks
- ZeroGravity ruitje
- Kleine kentekenhouder zonder richtingaanwijzers voor een clean look

Vraagprijs: € 4200

Ik heb de motor gekocht met 14.000 km op de teller ongeveer anderhalf jaar geleden. De r6 heeft ongeveer een jaar op 25kw gestaan en is daarna op vol vermogen gezet.

Achterband is in goede staat voorband is nog goed voor een paar duizend km’s. Ketting is ook in goede staat en is altijd goed onderhouden.

Vorig jaar aan het begin van het motorseizoen is de motor onderhouden door Rinket motorsport. Er is toen een grote beurt uitgevoerd. Volgende maand(Maart) wordt de olie en het oliefilter nog ververst en vervangen. De motor heeft altijd binnen in de schuur gestaan en is bijna niet mee gereden in de regen. De motor heeft ook de hele winterperiode binnen gestaan.

De motor heeft op het moment wat lichte schade aan de voorkuip en een klein scheurtje in een van de zijkuipen. De motor staat momenteel zonder voorkuip binnen omdat de voorkuip in originele kleuren over wordt gespoten bij MotoPaints in Assen. Na het spuiten zul je niks meer terugvinden van de schade.

Fotos
31072009186.jpg

610183159_6_lqQM.jpg

DSC03448.jpg

DSC03259.jpg


Als je interesse hebt stuur een PM of mail naar micromaticz AT hotmail punt com :] Of reageer gewoon in het topic 8-)
 
Laatst bewerkt:
Zoals ik al zei op msn: Errug mooie bike :D.

Nu deze maand me rijbewijs halen en dan ff goed doorsparen :)
 
Zeer mooie fiets waar kan je dit moois bekijken?
Hoe staat het met verder slijtageonderdelen. Remmen etc?
En waarom deze fiets aan de kant?

Gr
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik woon in Groningen. Ketting is nog goed, remmen weet ik niet precies daar zou ik nog eventjes naar moeten kijken. Ik ben van plan om rond maart even alles goed te controleren en eventuele remblokjes etc te gaan vervangen. Ik denk echter dat de remmen nog in goede staat zijn, Vorigjaar zijn de achterblokjes nog vervangen. Tevens wordt de olie ook nog ververst in maart.

Ik wil de motor weg doen omdat ik wil overstappen van racer naar naked, dit is voor mij veel praktischer en ik vind het erg lekker rijden.
 
Laatst bewerkt:
2 kuipdelen met de scheurtjes staan momenteel bij motopaints om gespoten te worden, wachttijd is nog onbekend! ze hebben gezegd dat het misschien 4 week kon duren! Hopelijk duurt het niet zo lang.
 
Pm / email terug, bike is nog steeds TK! Wie het eerst maalt wie het eerst wint. Als het goed is komen de onderdelen volgende week terug van de spuiter.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan